eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
″رایحه″
بالاخره میتونم این کلیپو بذارم
قرار بود بعد ماه گرفتگی خبری از مافاج نباشه ولی همه دیدن اگه برن سمتش سه تا بادیگارد داره(ابلیس،انسان،میکائیل)پس عقب نشینی کردن و ماه مون موند واسه خودمون😁
ولی خدایی چطور بعضی ها میتونن به جواد فصل سه بگن زشت و بد هیکل؟؟؟
″رایحه″
ولی خدایی چطور بعضی ها میتونن به جواد فصل سه بگن زشت و بد هیکل؟؟؟
بهترین ورژن جواد فصل سومش بود،یه نمونه ی بارز از اون پسرا که مامانا به عنوان داماد میپسندن
و واقن چقد حیف ک تو فصل چارش بازی نکرد بی لیاقت🎀
زندگی دیگه نمی ارزه،هفته پیش دوتا بستنی قیفی گرفتم ۵۰ تومن و امروز گرفتم ۸۰ تومن..
″رایحه″
زندگی دیگه نمی ارزه،هفته پیش دوتا بستنی قیفی گرفتم ۵۰ تومن و امروز گرفتم ۸۰ تومن..
ولی الان یه فروشنده میگه یه بسته سوهان بخر سه بسته رایگان هدیه بگیر،حساب کردم اگه سه بسته بخرم نه بسته هدیه میگیرم و جمعا میشه دوازده بسته،این عالیه
عید همگی مبارکککککک✨❤️
شمام ع این مگس کشا دارید ک با هزار تا چسب و بخیه زندس؟🎀
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دانلود یکی ک اینطوری برم وسط بارون باهاش:))
″رایحه″
دانلود یکی ک اینطوری برم وسط بارون باهاش:))
من از این کارا کنم تا یه ماه سرما می خورم