″رایحه″
بالاخره میتونم این کلیپو بذارم
قرار بود بعد ماه گرفتگی خبری از مافاج نباشه ولی همه دیدن اگه برن سمتش سه تا بادیگارد داره(ابلیس،انسان،میکائیل)پس عقب نشینی کردن و ماه مون موند واسه خودمون😁
″رایحه″
ولی خدایی چطور بعضی ها میتونن به جواد فصل سه بگن زشت و بد هیکل؟؟؟
بهترین ورژن جواد فصل سومش بود،یه نمونه ی بارز از اون پسرا که مامانا به عنوان داماد میپسندن
″رایحه″
زندگی دیگه نمی ارزه،هفته پیش دوتا بستنی قیفی گرفتم ۵۰ تومن و امروز گرفتم ۸۰ تومن..
ولی الان یه فروشنده میگه یه بسته سوهان بخر سه بسته رایگان هدیه بگیر،حساب کردم اگه سه بسته بخرم نه بسته هدیه میگیرم و جمعا میشه دوازده بسته،این عالیه
″رایحه″
دانلود یکی ک اینطوری برم وسط بارون باهاش:))
من از این کارا کنم تا یه ماه سرما می خورم