eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی خدایی چطور بعضی ها میتونن به جواد فصل سه بگن زشت و بد هیکل؟؟؟
″رایحه″
ولی خدایی چطور بعضی ها میتونن به جواد فصل سه بگن زشت و بد هیکل؟؟؟
بهترین ورژن جواد فصل سومش بود،یه نمونه ی بارز از اون پسرا که مامانا به عنوان داماد میپسندن
و واقن چقد حیف ک تو فصل چارش بازی نکرد بی لیاقت🎀
زندگی دیگه نمی ارزه،هفته پیش دوتا بستنی قیفی گرفتم ۵۰ تومن و امروز گرفتم ۸۰ تومن..
″رایحه″
زندگی دیگه نمی ارزه،هفته پیش دوتا بستنی قیفی گرفتم ۵۰ تومن و امروز گرفتم ۸۰ تومن..
ولی الان یه فروشنده میگه یه بسته سوهان بخر سه بسته رایگان هدیه بگیر،حساب کردم اگه سه بسته بخرم نه بسته هدیه میگیرم و جمعا میشه دوازده بسته،این عالیه
عید همگی مبارکککککک✨❤️
شمام ع این مگس کشا دارید ک با هزار تا چسب و بخیه زندس؟🎀
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دانلود یکی ک اینطوری برم وسط بارون باهاش:))
″رایحه″
دانلود یکی ک اینطوری برم وسط بارون باهاش:))
من از این کارا کنم تا یه ماه سرما می خورم
″رایحه″
من از این کارا کنم تا یه ماه سرما می خورم
ینی را نداره جفت پا نپری وسط احساسات آدم؟🎀🗿
سلام چته؟ چرا این قدر داغونی؟ عمو هادی کیه؟ ------------- سلام چمه😭😂💔 عموهادی، هادی همت، مربی سابق خانه خورشید و مدیر خانه مهر، مثل عمو میمونه برا جوادجوادی🤌