eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
ادمیناا خودتونو برا عضوای جدید معرفی نکردیدا
خب اول خودم بگم، من مافاجم ک تو کانال عزرائیل صدام می‌کنن🍃
منم در کانال ابلیس نام دارم و خیلی فازی پست میزارم و خیلی دوستتون میدارم❤️✨
″رایحه″
بالاخره میتونم این کلیپو بذارم
قرار بود بعد ماه گرفتگی خبری از مافاج نباشه ولی همه دیدن اگه برن سمتش سه تا بادیگارد داره(ابلیس،انسان،میکائیل)پس عقب نشینی کردن و ماه مون موند واسه خودمون😁
ولی خدایی چطور بعضی ها میتونن به جواد فصل سه بگن زشت و بد هیکل؟؟؟
″رایحه″
ولی خدایی چطور بعضی ها میتونن به جواد فصل سه بگن زشت و بد هیکل؟؟؟
بهترین ورژن جواد فصل سومش بود،یه نمونه ی بارز از اون پسرا که مامانا به عنوان داماد میپسندن
و واقن چقد حیف ک تو فصل چارش بازی نکرد بی لیاقت🎀
زندگی دیگه نمی ارزه،هفته پیش دوتا بستنی قیفی گرفتم ۵۰ تومن و امروز گرفتم ۸۰ تومن..
″رایحه″
زندگی دیگه نمی ارزه،هفته پیش دوتا بستنی قیفی گرفتم ۵۰ تومن و امروز گرفتم ۸۰ تومن..
ولی الان یه فروشنده میگه یه بسته سوهان بخر سه بسته رایگان هدیه بگیر،حساب کردم اگه سه بسته بخرم نه بسته هدیه میگیرم و جمعا میشه دوازده بسته،این عالیه
عید همگی مبارکککککک✨❤️