1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قابل توجه اون کسی که امسال منو انداخت تو راه کیدرما دیدن...
″رایحه″
قابل توجه اون کسی که امسال منو انداخت تو راه کیدرما دیدن...
10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شی اونننن😭✨
نیگاش کنین اخهه:))
″رایحه″
آفرین بچه ی خوب،مافاجم واس منه اینو هم در جریان باش
افرینبچهخوب،شمام در جریان باش مافاج خواهر منه و نیمکرهراستمغزم و تیکهای از وجودم.
″رایحه″
به چیت حسودی کنم آخه دخترجون؟ تو حتی همچین آدمی تو زندگیت نداری🤌
🦦🦦🦦🦦🦦
تو اگه یه دفه خواستی حسودی کنی هم به انسان حسودی میکنی دیگه، نه . . . 😂😂
″رایحه″
افرینبچهخوب،شمام در جریان باش مافاج خواهر منه و نیمکرهراستمغزم و تیکهای از وجودم.
اوهو،خیر،من کسی رو تقسیم نمی کنم،مافاج ماله منه،شکی در این نیست،خودش گفته اصلا