″رایحه″
آفرین بچه ی خوب،مافاجم واس منه اینو هم در جریان باش
افرینبچهخوب،شمام در جریان باش مافاج خواهر منه و نیمکرهراستمغزم و تیکهای از وجودم.
″رایحه″
به چیت حسودی کنم آخه دخترجون؟ تو حتی همچین آدمی تو زندگیت نداری🤌
🦦🦦🦦🦦🦦
تو اگه یه دفه خواستی حسودی کنی هم به انسان حسودی میکنی دیگه، نه . . . 😂😂
″رایحه″
افرینبچهخوب،شمام در جریان باش مافاج خواهر منه و نیمکرهراستمغزم و تیکهای از وجودم.
اوهو،خیر،من کسی رو تقسیم نمی کنم،مافاج ماله منه،شکی در این نیست،خودش گفته اصلا
″رایحه″
اوهو،خیر،من کسی رو تقسیم نمی کنم،مافاج ماله منه،شکی در این نیست،خودش گفته اصلا
عزیزم من گفتم مافاج رو باهام تقسیم کن؟
گفتم خواهرمه و از همتون نزدیکتر بهش منم و از همه نزدیکتر بهم اونه.