″رایحه″
به چیت حسودی کنم آخه دخترجون؟ تو حتی همچین آدمی تو زندگیت نداری🤌
🦦🦦🦦🦦🦦
تو اگه یه دفه خواستی حسودی کنی هم به انسان حسودی میکنی دیگه، نه . . . 😂😂
″رایحه″
افرینبچهخوب،شمام در جریان باش مافاج خواهر منه و نیمکرهراستمغزم و تیکهای از وجودم.
اوهو،خیر،من کسی رو تقسیم نمی کنم،مافاج ماله منه،شکی در این نیست،خودش گفته اصلا
″رایحه″
اوهو،خیر،من کسی رو تقسیم نمی کنم،مافاج ماله منه،شکی در این نیست،خودش گفته اصلا
عزیزم من گفتم مافاج رو باهام تقسیم کن؟
گفتم خواهرمه و از همتون نزدیکتر بهش منم و از همه نزدیکتر بهم اونه.
″رایحه″
این ۲۲ بهمن رو هم دیدیم؛ ۲۲ بهمن های بعدی رو هم میبینیم بسوزید حیحی.
اومدن انقلاب کنن یه راهپیمایی دیگه هم تازه بهمون اضافه کردن😂😂
حاجی سس خرسی چجوری میخواست حکومت رو پس بگیره😂😂 جمعیت امسال از همه ی سال ها بیشتر بود🦦😂