″رایحه″
تنهاپیامکی که باعث میشه من چنتا سکته رو رد کنم
به دور از شوخی،یه روزی هم میرسه که ما ۸۵ درصد از زندگی مون رو مصرف می کنیم و نمی فهمیم،اما واقعا از اون ۸۵ درصد خوب مصرف کردیم؟اصلا ۱۵ درصد باقی مونده رو چه طوری مصرف میکنیم؟پس بیاید از الان که نمی دونیم چند درصد دیگه باقی مونده خوب مصرفش کنیم..
فشاری شدنتونو دوس دارم جدی😔😂
مخصوصا اونایی ک سه چارتا دوس پسر، چیز ینی داداش مجازی عوض کردن حالا اومدن ارشاد کنن😂👌
هدایت شده از گپ و گفتمون"
بابا به ما که دیگه نگو،چوب خطای تو بیشتر از اونه تو داداش مجازی نداشته باشی یه ادمینتون داره که ازش کلی زخم خورده😂😂
-----------
بابا نذارین من دس ب شات بشم😂😂
″رایحه″
عه منو میگه که🗿💔😂
عا راسی گفتی اون ادمینمون که داداش مجازی داره و ازش کلی زخم خورده؟
ایناهاش اون ادمینمون جواب داد خودش:
(البته ادمین سابق😂)