هدایت شده از گپ و گفتمون"
بابا به ما که دیگه نگو،چوب خطای تو بیشتر از اونه تو داداش مجازی نداشته باشی یه ادمینتون داره که ازش کلی زخم خورده😂😂
-----------
بابا نذارین من دس ب شات بشم😂😂
″رایحه″
عه منو میگه که🗿💔😂
عا راسی گفتی اون ادمینمون که داداش مجازی داره و ازش کلی زخم خورده؟
ایناهاش اون ادمینمون جواب داد خودش:
(البته ادمین سابق😂)
آنها هفتاد خط توهین برای من نوشتند، بیشترین چیزی که من را اذیت میکرد غلط های املایی شان بود.
_داستایوفسکی