″رایحه″
عه منو میگه که🗿💔😂
عا راسی گفتی اون ادمینمون که داداش مجازی داره و ازش کلی زخم خورده؟
ایناهاش اون ادمینمون جواب داد خودش:
(البته ادمین سابق😂)
آنها هفتاد خط توهین برای من نوشتند، بیشترین چیزی که من را اذیت میکرد غلط های املایی شان بود.
_داستایوفسکی