″رایحه″
ولی کاش حداقل حال روحی روی جسم آدم تاثیر نمی ذاشت! من یکیشو بزور تحمل می کنم چه برسه به...
چهار اسفند هزار و چهار صد و سه🚮
اورثینکر واقعی فقط خودم//
یکی نیس بگه چقد بهش فک کردی که اینجوری با جزئیات یادته اخه..
″رایحه″
می خوام ببرمت به نسخه ۷ سالگیت..
تنها فوتبالی که هنوزم دوسش دارم فوتبال رباتیک بود..یادش بخیر چقدر برنامه اون مرده که با کارتون کاردستی درست می کرد رو دوست داشتم..💔
یه سری چیزا واضحه، اصلا جای بحث نداره!
کسی که پرچم کشورشو آتیش میزنه، چاقو میکشه، به صف نماز حمله میکنه و تو دانشگاه آشوب به پا میکنه، معلومه باید چه برخوردی باهاش بشه..
″رایحه″
یه سری چیزا واضحه، اصلا جای بحث نداره! کسی که پرچم کشورشو آتیش میزنه، چاقو میکشه، به صف نماز حمله م
تو کشور دیگه، فقط توهین، فقط توهین به پرچم کلی عواقب بد داره.. اینا پرچم پاره کردن.. آتیش زدن.. اونوقت مسئول یه اخراج ساده هم انجام نمیده..
به امید این که معلم مون بگه نمی پرسه و درس میده هنوز درس نخوندم،در حالی که فردا از ۶ درس پرسش داریم