یه سری چیزا واضحه، اصلا جای بحث نداره!
کسی که پرچم کشورشو آتیش میزنه، چاقو میکشه، به صف نماز حمله میکنه و تو دانشگاه آشوب به پا میکنه، معلومه باید چه برخوردی باهاش بشه..
″رایحه″
یه سری چیزا واضحه، اصلا جای بحث نداره! کسی که پرچم کشورشو آتیش میزنه، چاقو میکشه، به صف نماز حمله م
تو کشور دیگه، فقط توهین، فقط توهین به پرچم کلی عواقب بد داره.. اینا پرچم پاره کردن.. آتیش زدن.. اونوقت مسئول یه اخراج ساده هم انجام نمیده..
به امید این که معلم مون بگه نمی پرسه و درس میده هنوز درس نخوندم،در حالی که فردا از ۶ درس پرسش داریم
″رایحه″
بذارین ترامپ حمله کنه، تهش اونی که داره زار میزنه شمایید نه ما؛
ما جنگ طلب نیستیم، ولی ترسی از جنگی ک قراره به نفع ما تموم شه نداریم، اگه هم مرگی اتفاق بیافته، شهادت همیشه آرزمون بوده
پس باز هم واسه ما بُرده
ولی همین طرفدارای چاهزاده رو یادمه تو جنگ ۱۲ دوازده روزه چجوری آه و ناله میکردن و سپاهی و ارتشی رو میپرستیدن🦦🤌
به این مرحله از زندگی رسیدم که هر بار از خواب بیدار میشم، بجای اینکه بخوام روزمو شروع کنم ترجیح میدم دوباره چشامو ببندم و بخوابم.