خب دیگه
یه شب گذشت
دیگه بسه
وقتشه بیای جلو دوربین با اقتدار بگی بیچاره شان خواهیم کرد..
″رایحه″
خب دیگه یه شب گذشت دیگه بسه وقتشه بیای جلو دوربین با اقتدار بگی بیچاره شان خواهیم کرد..
وقتشه بیای بگی همش یه شوخی بود..
کجام؟
خونه
کجا باید میبودم؟
سردخونه
اره باید از این داغ قلبم وایمیستاد..
من شرمندم که هنوز زندم آقا:)