″رایحه″
معرفی میکنم پرتقال هایی از تبار ایران به نام های بدر 313، فتاح 3، خرمشهر2، رستاخیز ،هایپرسونیک، خرمش
کم مونده اسم بچه ها مونم بذاریم خرمشهر 4 ، فتاح 2😂😂
″رایحه″
کم مونده اسم بچه ها مونم بذاریم خرمشهر 4 ، فتاح 2😂😂
نه عزیزم،فقط فارفاروت و اریس و ماکی ماکی و...
″رایحه″
نه عزیزم،فقط فارفاروت و اریس و ماکی ماکی و...
ترجیح میدم از اسم موشک هامون استفاده کنمم>>✌️😂