eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
622 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
این جمعه هم گذشت و ...
_
سکوت کردم تا بفهمی چقدر بی صدا از چشمم افتادی :)
درسامون رو خیلی قدیم هم می فهمیدم هم درک می کردم،بعدش تا پارسال می فهمیدم ولی درک نمی کردم،امسال درسامون رو نه می فهمم نه درک میکنم..به این میگن پیشرفت..
دیشب رفتیم اجتماع بعد سه تا پسر بودن ۱۷_۱۸ ساله،اینا یکیشون اون یکی رو گذاشته بود رو گردنش بعد کل ملت وسط شعار دادن اینا رو میدیدن می خندیدن،خیلی سم بود..
"من به نومیدی خود معتادم." _فروغ فرخزاد
...
کامران تفتی و حسام منظور🛐
ادمایی که به سلیقه ی بقیه توهین میکنن واقعا غیر قابل درکن واسم💘
من گمان می‌کردم رفتنش ممکن نیست رفتنش ممکن شد، باورش ممکن نیست..:)
″رایحه″
من گمان می‌کردم رفتنش ممکن نیست رفتنش ممکن شد، باورش ممکن نیست..:)
چشات با بقیه آدما فرق داشت.... وگرنه من آدمی نبودم که وابسته شم