″رایحه″
من گمان میکردم رفتنش ممکن نیست رفتنش ممکن شد، باورش ممکن نیست..:)
چشات با بقیه آدما فرق داشت....
وگرنه من آدمی نبودم که وابسته شم
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فک کردم بهتره تا از سرم نیافتاده یه کلیپ از این پسر خفنمون بذارم اینجا🦦✨
″رایحه″
بغض چگونه میخوری؟ یاد بده به ما علی..:)
میان دشمن و وطن،ننگ بر آن که شک کند.!
نئو میگفت: وقتی دکترا تشخیص دادن بخاطر بیماریم باید مدت زیادی تو بیمارستان بستری بمونم، اصلا ناراحت نشدم..:)