خداحافظ هزار و چهارصد و چهار عزیزم..
ولی یادمون نمیره رفتی و بهترین ها رو هم با خودت بردی..:)
″رایحه″
اگه پاسور حرام نبود انسان خوشحال تری بودم💘
اگه میتونستم آهنگ گوش بدم انسان خوشحال تری بودم.