eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
کاری که دلتنگی با آدم می‌کنه:
جمعه و شنبه برایم چه تفاوت دارد ؟ من که هر لحظه و هر ثانیه دلتنگِ توام..
...
فعلا اختیارم دست قلبمه که این‌ شکلیم، دعا کنین نیافته دست مغزم.
″رایحه″
1:20 امسال
یک و بیست امسال"
سالی که رفت سال غم و درد و آه بود سالی که روز های سپیدش سیاه بود؛..
″رایحه″
اگه پاسور حرام نبود انسان خوشحال تری بودم💘
اگه می‌تونستم آهنگ گوش بدم انسان خوشحال تری بودم.
یادم رفت روزی که تموم شد عکسشو بذارم یه سری جملاتش واقعا🛐
″رایحه″
یادم رفت روزی که تموم شد عکسشو بذارم یه سری جملاتش واقعا🛐
_اگه با آدمای زیادی ارتباط نداشتین، _اگه تا حالا کتابایی که به احساسات خیلی توجه می‌کنن نخوندین، _اگه نمی‌تونین همزمان چند نفر رو درک کنین، سراغ این کتاب نرین‌.
مرگ ِ دل ‌، نقطه ی آغاز فروپاشی هاست حیف و صدحیف که تو دیر خبردار ‌شدی!
_
_