″رایحه″
اگه پاسور حرام نبود انسان خوشحال تری بودم💘
اگه میتونستم آهنگ گوش بدم انسان خوشحال تری بودم.
″رایحه″
یادم رفت روزی که تموم شد عکسشو بذارم یه سری جملاتش واقعا🛐
_اگه با آدمای زیادی ارتباط نداشتین،
_اگه تا حالا کتابایی که به احساسات خیلی توجه میکنن نخوندین،
_اگه نمیتونین همزمان چند نفر رو درک کنین،
سراغ این کتاب نرین.