دقت کردین
هر کی خودش خوشگله ازت بیشتر تعریف میکنه؟
هر کی خودش موفقه بیشتر تشویقت میکنه و کمکت میکنه؟
هر کی اصیل تره کمتر قضاوت میکنه؟
حالا دقت کردین به کسایی که سعی دارن به بقیه حس نا کافی بودن بدن؟
″رایحه″
مگه بهتر از اینا هم هست..؟
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
راهشو پیدا کردید به منم بگید
″رایحه″
راهشو پیدا کردید به منم بگید
یادش بخیر اولین کیدراما بود که دیدم،یه شب از ساعت ۱ تا ۱۱ صبح داشتم اینو میدیدم