″رایحه″
مگه بهتر از اینا هم هست..؟
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
راهشو پیدا کردید به منم بگید
″رایحه″
راهشو پیدا کردید به منم بگید
یادش بخیر اولین کیدراما بود که دیدم،یه شب از ساعت ۱ تا ۱۱ صبح داشتم اینو میدیدم
″رایحه″
این برای همه کسایی که به خودشون سخت میگیرن
من از این زوج بدم می اومد،سه بوم کجایی که اینا بهم نمیان
″رایحه″
من از این زوج بدم می اومد،سه بوم کجایی که اینا بهم نمیان
چیشده عطی اول صبحی زدی تو فاز کیدراما😂