وقتی بهتون گفتم منم یه روز ممکنه مهربونی و ملایمتم رو بذارم کنار باید جدی میگرفتید.
″رایحه″
وقتی بهتون گفتم منم یه روز ممکنه مهربونی و ملایمتم رو بذارم کنار باید جدی میگرفتید.
خانومی قراره پخت و پز کنه😔🔥
″رایحه″
قربونت برم آقا اون از چهلمت اینم از شب تولدت:)) ما جای مسئولین شرمندتیم...
به قول حاج قاسم؛عبد صالحی که مظلومیتش اعظم است بر صلاحیتش..!