ماه، ابرا، گربه ها، بارون، نسیم، دیدن اینا همه باعث میشه بفهمم خدا دوست داره من خوشحال باشم؛
″رایحه″
بعد از مدت ها، یکی این جمله رو بهم گفت(((=
بخدا بهش بگی بله من می دونم و تو،لازم نکرده،فهمیدی؟؟؟؟میگی خیرررررر،قشنگ محکم میگی!خییییییررررررر
دوستان عزیز من،خواستم یادآوری کنم من حافظه ی خوبی دارم و خوب یادمه چه آرزو هایی می کردید و رو کیا کراش بودید،فقط الکی کلاس نیاید چون حس میکنم فراموشی گرفتید.