″رایحه″
بعد از مدت ها، یکی این جمله رو بهم گفت(((=
بخدا بهش بگی بله من می دونم و تو،لازم نکرده،فهمیدی؟؟؟؟میگی خیرررررر،قشنگ محکم میگی!خییییییررررررر
دوستان عزیز من،خواستم یادآوری کنم من حافظه ی خوبی دارم و خوب یادمه چه آرزو هایی می کردید و رو کیا کراش بودید،فقط الکی کلاس نیاید چون حس میکنم فراموشی گرفتید.
اونجایی که دارید با همدیگه میخندین ولی میدونی که یه روز این داستان رفاقت هم تموم میشه<<<<<