تو یه آدم رو یه بار از دست نمیدی،
هر بار که میری جایی که قبلا با هم رفتین از دستش میدی
هر بار که خوراکی مورد علاقشو میبینی
هر بار که تیکه کلامشو به زبون میاری
هر بار که یه نفر شبیه اون میخنده
هر بار که یه آدم هم اسم اون میبینی
هر بار که یادش میافتی..
از دستش میدی...
″رایحه″
کی درک میکنه تو رو جز من؟:)
474K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کی درک میکرد تو رو جز من؟..
″رایحه″
_میشه به یه چیزی اعتراف کنم؟ من تا حالا همچین آدمی تو زندگیم نداشتم.. _سینزدیولیجوابندادی
+++++++
_سینزدیولیجوابندادی