طرفدار نبودم و آهنگ های حامیم گوش میدادم، دورو بریام مسخره ام کردن و الان خودشون فنشن، طرفدار محسن چاووشی بودم مسخره ام کردن و الان خودشون چاووشی گوش میدن، فیلم دیدنم رو مسخره کردن الان خودشون فیلم میبینن،هیچی فقط خواستم بگم اگه از انتخاب کسی بدتون میاد توهین نکنید، شاید یه روز تو یه شرایطی شما هم مثل طرف مقابل شدید..اهنگ و خواننده و فیلم فقط مثال هستن..
″رایحه″
ادما ناراحت میمونن، حتی وقتی دوست داشته میشن
میدونین، باید به کسی که دوسش دارین بها بدین، توجه کنین بهش، همراهش باشین، اینجوری غم آدما کمتر میشه..