جدی جدی یه سریا دارن با کلمه های "ماجرا" و "رونوشت" و "برخط" برنامه های ایرانی رو مسخره میکنن:))
شما با زبان فارسی هم مشکل دارید لامصبا اون وقت حرف از آریایی بودن میزنین؟
″رایحه″
وقتی میبینم کیا از تاکسیک بودن بقیه شکایت میکنن:
128.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی میبینم کیا از افسرده بودن و غر زدن بقیه حرف میزنن:
″رایحه″
+محتوای پیامای ساعت سه صبح: _سینزدیولیجوابندادی
کسایی که با همین جمله تا ته ماجرا رو رفتن..
_سینزدیولیجوابندادی