″رایحه″
وقتی میبینم کیا از تاکسیک بودن بقیه شکایت میکنن:
128.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی میبینم کیا از افسرده بودن و غر زدن بقیه حرف میزنن:
″رایحه″
+محتوای پیامای ساعت سه صبح: _سینزدیولیجوابندادی
کسایی که با همین جمله تا ته ماجرا رو رفتن..
_سینزدیولیجوابندادی
همون لحظه واکنش پدر:
دخترم می دونی ما تورو از توی جوب پیدا کردیم و قانونی دخترمون نیستی؟؟
اگر گیری وضو با آب زمزم
اگر سجاده گردد عرش اعظم
مبادا بر نماز خود بنازی
علی را گر نداری بی نمازی.