eitaa logo
خبرگزاریMRC
20هزار دنبال‌کننده
11.8هزار عکس
6.8هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
پرتره‌ی زیبا از کَل پازن
نکونام: کاری می‌کنند من بروم اما نمی‌روم! سرمربی استقلال: 🔹از باشگاه خواستم جای دیگری بازی کنیم تا هوادارمان باشد. 🔹استقلال تیم ملی من است. 🔹سر استقلال با پدرم هم هم شوخی ندارم 🔹هر کاری می‌کنند من از استقلال بروم اما نمی‌روم. 🔹۱۱ تا ۱۳ بازیکن داشته باشم هم کافی است. هیچ تیمی در دنیا نیست که با ۲ دروازه‌بان تمرین کند.  فعلا دروازه‌بان سوم ما بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بانان تیم، است! 🔹تاکنون ۲ بار مربیان اسپانیایی ما را به‌خاطر پرداخت‌نشدنِ پول اتاق‌ها از هتل بیرون کردند.
♦️منتظر سود ۱۰۰ درصدی بورس باشید! احمد جانجان، کارشناس بورس: 🔹با توجه به کاهش ارزش معاملات در بازار سرمایه و از طرفی کاهش اساسی شیب عمومی انواع سهام می‌توان گفت تقریبا بازار سرمایه بسیار جذاب و ارزنده از لحاظ قیمتی برای سرمایه‌گذاران است . 🔹با توجه به شرایط فعلی بازار سهام و وضعیتی که داشته است، می توان گفت که بازار سرمایه به نقطه کف قیمتی خود رسیده‌است. 🔹تمامی کسانی که در این نقاط قیمتی شروع به سرمایه گذاری در بورس می‌کنند می‌توانند یک بازدهی و سود ۱۰۰ درصدی و یا حتی بیشتر را کسب کنند. 🔹اگر ارزش معاملات به بالای ۶ هزار میلیارد تومان برسد، رسماً تأیید آغاز روند صعودی بازار است و می‌توان انتظار داشت که به مدت چند ماه افزایش قیمت سهام را در بورس داشته باشیم./ تیترتجارت
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 باهوش، همچون زکریای رازی! او مایه افتخار ایران است
♦️ 🔹صالح‌آبادی سفیر جدید ایران در دوحه می‌شود. 🔹باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر ۳۵ میلیارد تومان دیگر از منابع خود بابت فروش سهام را هزینه امور جاری خود کرده است. 🔹اینترنت سراسری اپراتورهای کشور عراق طی ۵ روز گذشته در ساعات بامدادی قطع شده است.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
غلامرضا تختی چرا خودکشی کرد؟ از قهرمانی در المپیک تا ازدواج با شهلا 🔹در جامعه ایران، کمتر شخصی را می‌توان پیدا کرد که نام غلامرضا تختی به گوشش آشنا نباشد. 🔹با وجود این بسیاری تختی را به‌طور دقیق نمی‌شناسند و صرفا بخشی از زندگی او را می‌دانند. 🔹 در این ویدیو نگاهی به زندگی او داشته‌ایم و ماجراهایی که کمتر به آن‌ها پرداخته شده است.
بهترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما ۱. طلوع مردگان (Dawn of the Dead) ۲. جینجر گاز می‌گیرد (Ginger Snaps) ۳. مه (The Fog) ۴. جن‌گیر (The Exorcist) ۵. سقوط (The Descent) ۶. احضار (The Conjuring) ۷. دریاچه‌ی مونگو (Lake Mungo) ۸. فهرست کشتار (Kill List)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
راننده مسابقات رالی از مرگ سبقت گرفت 🔹️رایان پریس راننده مسابقات رالی NASCAR آمریکا پس از یک تصادف شدید به‌طور معجزه آسایی زنده ماند. 🔹️او با جراحات ظاهری و جزیی به بیمارستان منتقل شد.