eitaa logo
خبرگزاریMRC
20.3هزار دنبال‌کننده
11.5هزار عکس
6.6هزار ویدیو
29 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
راه‌اندازی اولین «قطار گلوله‌ای» چین که از میان دریا می‌گذرد 🔹چین اولین خط ریلی سریع السیر خود را راه اندازی کرده به طوریکه این خط از چندین خلیج عبور می کند و در امتداد ساحل استان فوجیان در جنوب شرقی به نزدیک تنگه تایوان می‌رسد. 🔹این قطار گلوله‌ای که اولین بار ژاپنی‌ها آن را ساخته و نامگذاری کرده‌اند، در مسافتی حدود ۲۷۷ کیلومتری حرکت می‌کند تا به تنگه تایوان برسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 الماسی در شعر و ادب پارسی،جلال‌الدین محمد بلخی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در بین کشورهای مسلمان، ایران و ترکیه در زمینه علمی پیشتاز هستند داروساز ترکیه‌ای در پنجمین دوره اعطای جایزه علمی و فناوری مصطفی (ص): 🔹دفعه چهارم است که به ایران سفر می‌کنم اما اولین بار است که به اصفهان آمده‌ام. 🔹مقالاتی که در حوزه پزشکی توسط محققین ایرانی نوشته می‌شود بسیار قوی و معتبر هستند.
♦️انتشار اطلاعیه مرحله سوم فروش یکپارچه خودرو تا چند روز آینده / تغییر در نحوه عرضه وجود ندارد مدیر روابط شورای رقابت: 🔹بدون مصوبه شورای رقابت امکان تغییر در نحوه عرضه خودرو وجود ندارد. 🔹سامانه یکپارچه خودرو حذف نشده است. 🔹عرضه خودرو همچنان به شیوه قبلی است. 🔹احتمالا طی چند روز آینده اطلاعیه مربوط به عرضه دور سوم در سامانه یکپارچه بارگذاری و منتشر خواهد شد./ایسنا
وتوی طرح فرانسه برای ممنوعیت حجاب در المپیک 🔹کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) چند روز پس از آنکه وزیر ورزش فرانسه، داشتن پوشش حجاب را برای ورزشکاران این کشور در جریان بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس ممنوع کرد، اعلام کرد که ورزشکاران می‌توانند بدون هیچ محدودیتی در دهکده ورزشکاران این رویداد مهم، حجاب داشته باشند.
چرا دارچین برای گیاهان مفید است؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سریع ترین، ساده ترین و راحت ترین قفسه نگهداری ابزار👌
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شرایط کارگران سخت است اما فعلا از افزایش حقوق خبری نیست! رعیتی‌فرد معاون وزیر کار و دبیر شورای عالی کار: 🔹امیدواریم با اقداماتی که دولت انجام می‌دهد تورم کاهش پیدا کند، وضعیت معیشت کارگران سخت است اما فعلا خبری از افزایش حقوق نیست! 🔹کارفرما‌‌‌ها در صورتی که توانایی دارند می‌توانند به عناوین مختلف به معیشت کارگران خود کمک کنند.
♦️محکومیت ۸۰۰ هزار دلاری استقلال در پرونده شکایت سیلوا 🔹رافائل سیلوا مدافع برزیلی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از این باشگاه به فیفا شکایت کرده بود. 🔹فیفا در هفته گذشته، رأی این پرونده را اعلام و باشگاه استقلال را به پرداخت ۸۰۰ هزار دلار بابت مطالبات سیلوا محکوم کرد. 🔹باشگاه استقلال علاوه بر اعتراض به پرونده سیلوا به پرونده شکایت ریکاردو ساپینتو و دستیارانش و عزیزبک آمانوف نیز اعتراض کرده است.
کشف ۱۵۰ شی از جمله دستبند و سمعک در شکم بیمار 🔹بیماری که به تازگی توسط جراحان هندی تحت عمل جراحی قرار گرفته و از درون شکم اش اقلامی چون دستبند و سمعک کشف شده بود پس از عمل جراحی به دلیل گلایه از درد شدید معده فوت کرد.