eitaa logo
خبرگزاریMRC
20.3هزار دنبال‌کننده
11.5هزار عکس
6.6هزار ویدیو
29 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️مرکز پژوهش‌‌های مجلس: تولید خودرو و قطعات در آبان ماه امسال نسبت به آبان ماه سال ۱۴۰۱ کاهش ۲۸.۳ درصدی را تجربه کرده است
♦️بهای جهانی نفت افزایش یافت 🔹همزمان با کاهش صادرات نفت روسیه و حملات به کشتی‌ها در دریای سرخ و نگرانی از ایجاد اختلال در عرضه نفت، بهای آن در معاملات آسیایی امروز( دوشنبه) بیش از ۱ درصد افزایش یافت. 🔹شرکت‌های کشتیرانی، از جمله بزرگترین خطوط کشتیرانی کانتینری جهان شامل "کشتیرانی مدیترانه" (MSC) و "مرسک" اواخر هفته گذشته اعلام کردند که به‌دلیل احتمال حملات، از ورود به کانال سوئز اجتناب خواهند کرد.
تل‌آویو مدعی حمله هکری ایران و حزب‌الله به یک بیمارستان نظامی شد 🔹 اداره سایبری رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در بیانیه ای مدعی شد که براساس تحقیقات انجام شده توسط وزارت جنگ و سازمان امنیت داخلی(شین‌بت)، تیم سایبری حزب الله لبنان و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در حمله سایبری به بیمارستان «زیو» در منطقه «صفد» در شمال سرزمین های اشغالی نقش داشته اند. 🔹اداره سایبری رژیم صهیونیستی مدعی شد که گروه هکری «آگریوس» در اواخر ماه نوامبر در چارچوب عملیات طوفان الاقصی این عملیات هکری را علیه مرکز بهداشتی «زیو» در سرزمین های اشغالی به به اجرا درآورده است. 🔹براساس ادعای مطرح شده توسط اداره سایبری رژیم صهیونیستی، هکرها توانسته اند اطلاعات حساس بیمارستان را در اختیار گرفته و حتی در فضای مجازی منتشر کنند./ایرنا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قهرمان دهه هشتادی؟ نه، کسی رو نمی‌شناسم! 🔹 از مردم پرسیدیم که بین نسل جدید قهرمانی می‌شناسید؟ پاسخ‌هایی دادند که خودمون هم انتظارش رو نداشتیم...
♦️مدارس اصفهان باز هم غیرحضوری شد 🔹مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آموزش غیرحضوری تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و ۱۰ منطقه آموزش و پرورش استان، خبر داد. 🔹طبق مصوبه این کارگروه، فردا سه شنبه ۲۸ آذرماه، کلاس های مقاطع تحصیلی در نواحی شش‌گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، شهر کاشان، شهرستان لنجان و شهرستان آران و بیدگل به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد. 🔹کارکنان مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای، قلبی و عروقی، زنان باردار و مادران شاغل دارای فرزند زیر شش سال و مقطع ابتدایی می‌توانند با موافقت مدیر خود از مرخصی استفاده و یا به صورت دورکاری فعالیت کنند.
♦️ 🔹سرمربی پرسپولیس: تمام اشتباهاتی که در دربی صورت گرفت هم بزرگ بود و هم علیه پرسپولیس و دو امتیاز خیلی راحت را از تیم ما گرفتند. 🔹سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی: بیش از ۷ هزار داوطلب انتخابات مجلس در سایت شورا ثبت‌نام کردند. 🔹بن گویر: باید هر روز یکی از اسرای فلسطینی را اعدام کنیم.
صادرات محصولات کشاورزی با کارت‌ بازرگانی یک‌بار مصرف 🔹رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران: ۸۰ تا ۹۰ درصد صادرات محصولات کشاورزی توسط واسطه‌های ایرانی و خارجی و از طریق کارت‌های یکبار مصرف اجاره‌ای انجام می‌شود.
دولت برای کاهش قیمت مرغ وعده داد قیمت اما افزایش یافت/آخرین نرخ بین کیلویی ۹۴تا ۱۰۴ هزار تومان 🔷معاون وزیر جهاد کشاورزی از افزایش میزان جوجه‌ریزی تا ۱۴۰ میلیون قطعه تا پایان آذر خبر داده و گفته با تولید بیشتر، قیمت‌ها مناسب‌تر خواهد شد. لذا در هفته‌ها و ماه‌های آینده باید منتظر کاهش قیمت این محصول پروتئینی پرمصرف باشیم./ باشگاه خبرنگاران جوان 🔴این درحالیست که علیرغم این وعده ها قیمت مرغ کماکان افزایشی است.
مدارس ابتدایی استان تهران غیرحضوری شد 🔹معاون استاندار تهران از تعطيلی کودکستان‌ها، مهدهای‌كودک و مدارس استثنايی در كليه مقاطع تحصيلی و همچنين غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی استان تهران به غير از رباط كريم، دماوند، فیروزکوه و بخش رودبارقصران در دو نوبت صبح و عصر فردا سه‌شنبه خبر داد.
🔺افرادی که سود سهام عدالت برایشان واریز نشد بخوانند 🔹️شرکت سپرده گذاری مرکزی برای آن دسته از دارندگان سهام عدالت که در این مرحله سودی دریافت نکرده‌اند، اقدامات لازم را تشریح کرد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌🔹دیوان عدالت اداری: افرادی که رای بازگشت به تحصیلِ آن‌ها صادرشده متقلب نیستند و دلیلی نیز بر وجود تقلب توسط آنان تاکنون ارائه نشده است. 🔹سازمان سنجش اما می‌گوید این افراد نتیجۀ کنکورشان شبهه‌ داشته. مثلا کسی که در کنکور ریاضی را ۷۰ درصد زده در آزمون مجدد ریاضی را منفی زده است.