eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.8هزار دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
6.9هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ بهبود مشکلات خصوصی آقایان ✨نداشتن رابطه زناشویی سالم باعث سست شدن روابط زوجین و تبعات بیشتر میشود✨ برای دریافت یک دستیار پزشکی برای درمان مشکلات زیر 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 ✅مشکلات جنسی آقایان ✅دیابت و قندخون ✅کبد چرب ✅جهت ویزیت تلفنی و دریافت دوره درمانی به لینک زیر مراجعه فرمائید:👇👇👇👇👇👇 https://digiform.ir/hakimsafiyan https://digiform.ir/hakimsafiyan ⛔️لینک کانال حکیم صَفیان 👇👇 @HakimSafiyan
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام رضا(ع): از ما نیست کسی که همسایه‌اش، از بدی های او در امان نباشد. امروز سه‌شنبه ۲۸ آذر ماه ۵ جمادی‌الثانی۱۴۴۵ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️حملات گسترده ارتش اسرائیل به خان‌یونس و جبالیا 🔹منابع خبری از حملات هوایی گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به خان یونس در جنوب نوار غزه خبر دادند. 🔹این منابع از حمله توپخانه‌ای سنگین ارتش رژیم اشغالگر به جبالیا البلد و اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه خبر دادند.
♦️وزارت اطلاعات مجدد صلاحیت سلاح ورزی را رد کرد 🔹بر اساس اعلام انجمن نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، صلاحیت سلاح ورزی برای انتخابات مجدد ریاست اتاق بازرگانی رد شد. 🔹اسامی ۱۳ نفر از تایید صلاحیت شدگان انتخابات اتاق ایران عبارت‌اند از: احد عظیم‌زاده اسفنجانی، محمود تهی‌دست، قاسم کریمی، جعفر نیکزاد، محمود تولائی، امیر عادل طاهرخانی، فرج اله معماری، قدیر قیافه، سید مصطفی موسوی، عبداله مهاجر دارابی، حمیدرضا صالحی سلمی، علی فرشاد پور و علی‌اکبر عبدالملکی.
♦️انتشار دومین عکس خیره‌کننده جیمز وب از اورانوس 🔹این تصویر جدید از اورانوس فقط این سیاره را نشان نمی‌دهد، ‌بلکه حلقه‌های آن نیز در نور فروسرخ می‌درخشند و جیمز وب راز حلقه‌ی ناپدید و پراکنده درونی حلقه زتای اورانوس را حل کرده است.
♦️فشارخون کُشنده چه علائمی دارد؟ منوچهر قارونی، متخصص قلب و عروق: 🔹افراد مبتلا به فشارخون بالا بهتر است ۲ بار در روز فشارخون خود را اندازه گیری کنند، یک بار صبح موقع از خواب بیدار شدن و یک بار عصر، فشارخون نباید به صورت وسواس گونه اندازه گیری شود. 🔹فشارخون کُشنده علائمی مثل سردرد پس سر، دوبینی، مگس پران، تنگی نفس، تهوع و سرگیجه ایجاد می کند./ ایسنا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ رئیسی: بعد از نماز صبح و ظهر و مغرب پیگیری صدور مجوزها جزو تعقیبات نماز ما شده است!
♦️برگزاری یازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری، تجهیزات پارکی و مبلمان شهری ،حمل و نقل و ترافیک شهری در مشهد 🔹به گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد، سعید صیفی مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: این نمایشگاه با هدف تبادل تجارب مدیران شهرهای مختلف و آشنایی با آخرین دستاوردها، تجهیزات و فناوری‌های نوین حوزه خدمات شهری برپا می‌شود. 🔹از تاریخ ۲۸ آذر لغایت یکم دی ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در نمایشگاه بین المللی مشهد میزبان علاقه‌مندان به این حوزه است.
♦️عرضه مرغ با قیمت ۷۳ تا ۷۸ هزار تومان در میادین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران: 🔹روزانه ۳۰۰ تن مرغ منجمد نیز در سطح میادین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شهرستان‌ها درحال عرضه است و قیمت‌ها تحت نظارت بازرسین قرار دارد. قیمت این کالای پروتئینی را در این میادین ۷۳ تا ۷۸ هزار تومان است. 🔹درحال حاضر به منظور تنظیم بازار، گوشت قرمز گوسفندی به صورت شقه با قیمت هر کیلوگرم ۲۸۲ هزار تومان، گوشت قرمز گوساله به صورت بسته‌بندی با قیمت ۲۹۹ هزار تومان و گوشت قرمز گوساله و گوسفند منجمد قطعه‌بندی با قیمت هر کیلوگرم از ۲۱۵ تا ۲۲۰ هزارتومان توزیع می‌شود.
♦️مجوز واردات خودروی فوتبالیست‌ها باطل شد  مرکز رسانه قوه‌قضاییه: 🔹مصوبه هیئت وزیران در رابطه با اجازه به اعضای تیم ملی فوتبال و کادر فنی برای واردات خودرو به علت احراز تبعیض ناروا از سوی هیات عمومی دیوان عدالت اداری ابطال شد. 🔹از این رو بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال که پیش از این اقدام به واردات خودرو کردند نیز مشمول رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری می‌شوند.
♦️خودروهای زیر ۱۰۰ میلیون بازار/ با ۶۰ میلیون تومان پژو بخرید 🔹برای خرید خودرو زیر ۱۰۰ میلیون تومان از پژو ۴۰۵ تا رنو پی کی، پیکان و پراید می توانید انتخاب کنید. 🔹پژو ۴۰۵ مدل ۱۳۸۰ دور رنگ با ۲۰۰ هزار کیلومتر کارکرد با قیمت ۶۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است./ اقتصادآنلاین
روادید ایران با کدام کشورها لغو شد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️اعلام پنالتی به سود پرسپولیس روی میلاد سرلک 🔹 در ادامه خروج بازیکنان استقلال خوزستان از زمین به نشانه اعتراض به پنالتی 🔹استقلال خوزستان یک بر صفر از پرسپولیس پیش است. 🔹بازی استقلال خوزستان - پرسپولیس را می توانید هم‌اکنون به صورت زنده از طریق لنز تماشا کنید👇 http://B2n.ir/s68517
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️پرتاب سنگ از سوی هواداران به سمت داور/ بازی متوقف شد 🔹بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس تا دقیقه ۴۰ یک بر یک مساوی است. 🔹بازی استقلال خوزستان - پرسپولیس را می توانید هم‌اکنون به صورت زنده از طریق لنز تماشا کنید👇 http://B2n.ir/s68517
کاهش ۲ درصدی افزایش حقوق بازنشستکان در اصلاحیه بودجه 🔹در حالی دولت در لایجه بودجه ۱۴۰۳ افزایش حقوق بازنشستگان را ۲۰ درصد لحاظ کرده بود، در اصلاحیه بودجه این رقم به ۱۸ درصد کاهش یافت. 🔹در نسخه اصلاحی بودجه سال آتی رشد ۵۰ درصدی حق عائله مندی و رشد ۱۰۰ درصدی حق اولاد کارکنان دولت هم اضافه شد.
پرداخت وام ۳۵۰ میلیونی مسکن روستایی از هفته آینده رئیس بنیاد مسکن: 🔹برخلاف گذشته شاهد همکاری خوبی بین وزارت راه و سازمان برنامه و بودجه برای وام ۳۵۰ میلیونی مسکن روستایی بوده‌ایم. 🔹هفته گذشته مراحل اداری تضمین نامه از صندوق ملی مسکن به سازمان برنامه و بودجه و از آنجا به بانک انجام شد. روز ۲۳ آذر نیز آقای منظور تضمین نامه را امضا کرده بود. 🔹توزیع بانکی وام مسکن روسنایی هفته آینده انجام خواهد شد و امسال به ۳۵۰ هزار نفر این وام پرداخت می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️درگیری‌های شدید میان مقاومت و اشغالگران در خان یونس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️با فساد حکومتی‌ها محکم‌تر باید برخورد کرد محسنی‌اژه‌ای: 🔹باید مرجع تشخیص فساد از تخلف، بصورت واضح مشخص شود؛ چنانچه مرجع تشخیص برخی از این امور، به طور قطع قوه قضائیه است، خب طبیعتاً باید تمکین صورت گیرد و وقتی قوه احکامی را در این حوزه صادر می‌کند، دیگر نباید صدای فریاد عده‌ای بلند شود.
♦️سوخت‌گیری با کارت سوخت در تمامی جایگاه‌ها از امشب مدیرعامل شرکت ملی پخش: 🔹تا امشب، تمامی جایگاه‌ها به سامانه هوشمند سوخت متصل می‌شوند و از امشب مردم می‌توانند سوخـت‌گیری با کارت سوخت شخصی در تمامی جایگاه‌ها داشته باشند. 🔹در خصوص علل بروز حادثه، سازمان پدافندغیرعامل درحال کار است و ما شرکت ملی پخش در وهله فعلی، فقط روی عملیات اجرایی بازگشت سامانه هوشمند سوخت به طور کامل، متمرکز شده‌ایم./تسنیم
📣 بازگشت آموزش حضوری به مدارس استان اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان: 🔸در راستای برگزاری مستمر جلسات این کارگروه و با توجه به روند کاهش غلظت آلاینده‌ها، ضمن تأکید بر رعایت اصول بهداشتی و کاهش ترددها، فردا ۲۹ آذرماه، آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی استان به صورت حضوری اعلام می گردد. 🔸طرح محدودیت تردد زوج و فرد خودروها نیز همچنان از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ ادامه خواهد داشت و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی برخورد خواهد کرد.
♦️وام ودیعه مسکن ۲ برابر شد 🔹بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار سقف پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن توسط شبکه بانکی از ۴۰۰ هزار میلیارد ریال به ۸۰۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافت. 🔹همچنین سقف فردی تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به ۳ و نیم میلیارد ریال افزایش یافت.
♦️فاجعه در پرسپولیس؛ ۹ بازی، ۹ امتیاز و فقط یک برد! 🔹شاگردان یحیی گل‌محمدی در دوازدهمین بازی این فصل مقابل استقلال خوزستان متوقف شدند و نتوانستند تیم انتهای جدولی را شکست بدهند تا عملا شانس قهرمانی نیم فصل را هم تا حد زیادی از دست داده باشند. 🔹این تساوی همچنین تیره‌روزی دو ماهه پرسپولیس را نیز تداوم بخشید. شاگردان یحیی گل‌محمدی در دو ماه اخیر ۹ بازی را انجام دادند و فقط یک بار مقابل هوادار به نتیجه تساوی رسیدند. 🔹در این بین پرسپولیس مقابل ملوان، صنعت نفت، النصر، استقلال تهران، دوشنبه و خوزستان به نتیجه تساوی رسید که اگر دو بازی آخر را می‌توانست با پیروزی پشت سر بگذارد، حالا بالاتر از رقیب سنتی خود قرار داشت.
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام جواد(ع): اينگونه مباش كه در ظاهر با خدا دوستى كنى و در پنـهانى دشـمنى. امروز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه ۶ جمادی‌الثانی۱۴۴۵ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۳