eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.8هزار دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
6.9هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وزیر کشور: دولت در انتخابات دخالت نمی‌کند/ خبرفوری را تماشا می‌کنم
♦️ 🔹وزیر راه و شهرسازی: در ساخت و ساز مسکن بیش از آن که به فناوری‌های چینی‌ها نیاز داشته باشیم به منابع مالی نیاز داریم. 🔹وزارت دفاع سوریه:رژیم اسرائیل از سمت جولان اشغالی سوریه چند موشک به یکی از ساختمان‌های مسکونی در محله کفر سوسه دمشق شلیک کرد/در اثر آن ۲ غیرنظامی شهید و یک تن دیگر زخمی شده‌است‌. 🔹شمار شهدای غزه به ۲۹ هزار و ۳۱۳ نفر رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تلاش کردیم صدای امدادگرانی باشیم که در غزه مورد هدف مستقیم قرار می‌گیرند/ مردم ۱۳۰ میلیارد برای غزه کمک نقدی کردند 🔹برشی از سخنان موسوی، سرپرست روابط عمومی هلال احمر کشور در هنگام بازدید از غرفه خبرفوری در نمایشگاه رسانه‌های ایران
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️در بستن لیست نگاه از بالا به پایین نداریم/ شریان در تهران تا این لحظه لیست مجزا ندارد آزادبخت، عضو هیات رییسه شریان: 🔹شریان در یک سال گذشته به عنوان تنها شبکه راهبردی که در فضای انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند، برنامه‌های خود را در شبکه‌های ۱۰ گانه در قالب مسائل روز و برای ارائه حل در خصوص مشکلات و موارد مربوط به حکمرانی پیگیری کرده‌است. 🔹در ۲ ماه گذشته، کمیسیون انتخاباتی شریان آغاز به کار کرده و در این بازه زمانی، مسائل و نکات مجلس را رصد کرد‌ه‌است. 🔹در شریان، به جای اینکه از تهران و با نگاه از بالا برای کل کشور و شهرستان‌ها تعیین تکلیف شود، پازل را تغییر دادیم و با استفاده از نظرات مردم و دغدغه‌مندان خود حوزه‌های انتخابیه، به راهکارهای مختلف بر اساس موارد مختلف دست یافتیم. 🔹بر اساس شاخص‌ها و برنامه‌ها، مسائل مختلف تطبیق داده شد و در حال حاضر به یک لیست دو برابر ظرفیت رسیده‌ایم که با جمع‌بندی نهایی، لیست‌ها اعلام و منتشر خواهدشد. 🔹لیست شهرهابه زودی اعلام خواهدشد و لیست تهران، شمیرانات و اسلامشهر در قالب به هم پیوستن بیش از ۲۰ حزب و اضلاع مختلف جریان های سیاسی، احتمالا پنجشنبه به سمع و نظر مردم خواهدرسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️نمای کابین خلبان از سن‌فرانسیسکو تا لیسبون
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️پاسخ رائفی‌پور به گمانه‌زنی‌ها درباره پیوستنش به «امنا»: در جلسه با این دوستان گفته‌ام این شرایط را می‌پذیرد؟ می‌گویند حرف‌های خوبی است، اما گفته‌ام باید همه نامزدهایی که از آن‌ها قصد حمایت دارم، شرایط را بپذیرند
♦️کانال ۱۲ عبری مدعی ترور یک شخصیت ایرانی در مرکز دمشق شد 🔹منابع سوری این حمله را مشابه با ترور العاوری در لبنان میدانند. 🔹تا کنون دو تن براثر این حمله به شهادت رسیدند که ماهیت انان همچنان نامعلوم است.
سه ماه امگا ۳ بخوری چی میشه
♦️مرزبانی تایباد خراسان رضوی از خودرویی که قصد خروج از ایران به افغانستان را داشت، ۱۱۰ موبایل سرقتی کشف کرد 🔹آرش هاشمی، خبرنگار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️میگن رأی نمیدیم، چون فرقی نمیکنه کی بیاد!!!/ واقعا فرقی نمیکنه؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️گل سردار نامزد بهترین گل جام ملت‌های آسیا 🔹کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزدهای بهترین گل جام ملت‌های آسیا را اعلام کرد که گل سردار آزمون به قطر نیز در بین آنها دیده می‌شود.
♦️ 🔹خبرنگار المیادین در سوریه از شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق خبر داد. 🔹 سفید اعلام کرده است که بسته جدید تحریم‌ها علیه روسیه پس از مرگ الکسی ناوالنی، رهبر مخالفان رئیس‌جمهور این کشور در اردوگاه‌ زندان سیبری اجرایی خواهد شد. 🔹آمار رسمی سازمان سنجش: ۸۰ درصد کنکوری‌ها، موافق کنکور و مخالف تاثیر قطعی معدل هستند.
رئیسی: تلاش‌ها برای بازگرداندن اموال بابک زنجانی شایستۀ قدردانی است 🔹تلاش‌های سازمان اطلاعات سپاه و نیز همکاری مسئولان قوه قضاییه که با هم‌افزایی و پیگیری مجدانه اطلاعاتی و قضایی پرونده را به نتیجه رساندند، شایسته قدردانی است. 🔹این اموال به‌طور کامل متعلق به ملت و دولت ایران است و به‌عنوان پشتوانۀ پولی کشور به خزانۀ بانک مرکزی باز می‌گردد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️باید فکری به حال بنزین کرد، به همه مردم باید بنزین داد/ شیوه‌های دیگر منجر به آبان ۹۸ میشود علی‌اکبر رائفی‌پور در بازدید از غرفه خبرفوری در نمایشگاه رسانه‌های ایران: 🔹کسانی که در شبکه‌های اجتماعی از من دفاع می‌کنند، فی سبیل الله کار می‌کنند 🔹وقتی به دفاع کنندگان از من می‌گویند پروژه‌بگیر، آن‌ها ناراحت می‌شوند و کنش‌گرتر می‌شوند. 🔹برای خراب کردن تصویر من، اکانت‌های فیک می‌سازند.
دبیر شورای عالی فضای مجازی: مصوبه مربوط به ممنوعیت استفاده از پالایش شکن ها "مخاطب عمومی" ندارد/ خطاب مصوبه دستگاه ها هستند دبیر شورای عالی فضای مجازی: 🔹مصوبه مربوط به استفاده از پالایش شکن ها مخاطب عمومی ندارد و برداشت های صورت گرفته در این باره نادرست است. 🔹مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی یک سند سیاستی است و مخاطب آن، دستگاه های قید شده در ابتدای ابلاغیه هستند. 🔹وی با بیان اینکه این سند و به طور خاص بند ششم آن که درخصوص ممنوعیت استفاده از پالایش شکن هاست، مخاطب عمومی ندارد، افزود: برداشت های صورت گرفته درباره اینکه مخاطب این مصوبه مردم هستند، نادرست است بلکه این مصوبه دستگاه ها و تنظیم گران بخشی را ملزم کرده که امکان دسترسی مردم به سکوها و خدمات پرمخاطب خارجی را در چهارچوب قوانین و با ساز و کارهای جدید فراهم کنند. 🔹قطعا اگر نیازهای مردم به این خدمات برطرف شود، دیگر نیازی به استفاده از پالایش شکن ها و فیلترشکن ها ندارند. 🔹مصوبه سیاستی اخیر در امتداد ابلاغیه سال 1398 است که مجوزهای قانونی را برای مواردی که راهکارهای دیگر جوابگو نیستند، فراهم می کند.
تقدیر امام جمعه سبزوار از مدیر کل دادگستری استان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️شادی عجیبِ پرسپولیسی‌ها پس از گل‌زنی 🔹بازیکنان پرسپولیس بعد از گل‌زنی به تراکتور با درازکشیدن روی زمین خوشحالی کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺سرعت گربه رو در مقابل حمله مار ببینید تا متوجه شید چقد این موجودات سریعن
🔺نمی‌گذاریم دلار به 900 تومان برسد. در سال 83 دلار حتی 1000 تومان نبود.
♦️ امام در وصیت نامه خود در مورد نامزد اصلح چه گفتند؟ 🔹 با توجه به تاکید رهبرانقلاب به لزوم شناسایی نماینده اصلح با این قسمت از "خط‌ویژه" در روز های آینده همراه باشید!
🔴 تعرفه ده درصدی برای واردات خودروهای اقتصادی تا ده هزار یورو جهرمی، سخنگوی دولت: ▪️خودروهایی که قیمت هایی پایین تر از ده هزار یورو داشته باشند تعرفه گمرکی آنها تنها ده درصد خواهد بود این تعرفه قبل از این 100 درصد بود.
🔴 معاینه فنی، شرط پلیس برای سفرهای جاده‌ای نوروز رئیس پلیس راهور فراجا: ▪️هیچ خودرویی بدون معاینه فنی امکان تردد در جاده‌ها را نخواهد داشت. ▪️بیمارستان‌های خصوصی نیز نسبت به پذیرش مصدومان تصادفات اقدام کنند. ▪️در مورد ناوگان عمومی مسافر ما بازدیدهای فنی را از همه پایانه های مسافری خواهیم داشت.