eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.8هزار دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
6.9هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
دبیر شورای عالی فضای مجازی: مصوبه مربوط به ممنوعیت استفاده از پالایش شکن ها "مخاطب عمومی" ندارد/ خطاب مصوبه دستگاه ها هستند دبیر شورای عالی فضای مجازی: 🔹مصوبه مربوط به استفاده از پالایش شکن ها مخاطب عمومی ندارد و برداشت های صورت گرفته در این باره نادرست است. 🔹مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی یک سند سیاستی است و مخاطب آن، دستگاه های قید شده در ابتدای ابلاغیه هستند. 🔹وی با بیان اینکه این سند و به طور خاص بند ششم آن که درخصوص ممنوعیت استفاده از پالایش شکن هاست، مخاطب عمومی ندارد، افزود: برداشت های صورت گرفته درباره اینکه مخاطب این مصوبه مردم هستند، نادرست است بلکه این مصوبه دستگاه ها و تنظیم گران بخشی را ملزم کرده که امکان دسترسی مردم به سکوها و خدمات پرمخاطب خارجی را در چهارچوب قوانین و با ساز و کارهای جدید فراهم کنند. 🔹قطعا اگر نیازهای مردم به این خدمات برطرف شود، دیگر نیازی به استفاده از پالایش شکن ها و فیلترشکن ها ندارند. 🔹مصوبه سیاستی اخیر در امتداد ابلاغیه سال 1398 است که مجوزهای قانونی را برای مواردی که راهکارهای دیگر جوابگو نیستند، فراهم می کند.
تقدیر امام جمعه سبزوار از مدیر کل دادگستری استان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️شادی عجیبِ پرسپولیسی‌ها پس از گل‌زنی 🔹بازیکنان پرسپولیس بعد از گل‌زنی به تراکتور با درازکشیدن روی زمین خوشحالی کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺سرعت گربه رو در مقابل حمله مار ببینید تا متوجه شید چقد این موجودات سریعن
🔺نمی‌گذاریم دلار به 900 تومان برسد. در سال 83 دلار حتی 1000 تومان نبود.
♦️ امام در وصیت نامه خود در مورد نامزد اصلح چه گفتند؟ 🔹 با توجه به تاکید رهبرانقلاب به لزوم شناسایی نماینده اصلح با این قسمت از "خط‌ویژه" در روز های آینده همراه باشید!
🔴 تعرفه ده درصدی برای واردات خودروهای اقتصادی تا ده هزار یورو جهرمی، سخنگوی دولت: ▪️خودروهایی که قیمت هایی پایین تر از ده هزار یورو داشته باشند تعرفه گمرکی آنها تنها ده درصد خواهد بود این تعرفه قبل از این 100 درصد بود.
🔴 معاینه فنی، شرط پلیس برای سفرهای جاده‌ای نوروز رئیس پلیس راهور فراجا: ▪️هیچ خودرویی بدون معاینه فنی امکان تردد در جاده‌ها را نخواهد داشت. ▪️بیمارستان‌های خصوصی نیز نسبت به پذیرش مصدومان تصادفات اقدام کنند. ▪️در مورد ناوگان عمومی مسافر ما بازدیدهای فنی را از همه پایانه های مسافری خواهیم داشت.
♦️هزینه حج آینده ۱۶۲ تا ۱۸۸ میلیون تومان است رئیس سازمان حج: 🔹زائران پس از انتخاب کاروان، ۵ روز فرصت دارند مابه‌التفاوت هزینه را واریز کنند. 🔹کاروانبندی حج ۱۴۰۳ از یکشنبه ۶ اسفند همزمان با نیمه شعبان آغاز می‌شود.
♦️وضعیت هشدارآمیز دانشگاه‌های ایران؛ افت ۳۰۰ پله‌ای دانشگاه شهید بهشتی در رتبه‌های بین‌المللی! روزنامه فرهیختگان نوشت: 🔹علی‌رغم اینکه تعداد دانشگاه‌های کشور با افزایش شش موردی همراه و از ۶۳ به ۶۹ رسیده، اما از لحاظ کیفیت، دانشگاه‌های مطرح کشور با شیب تند سقوط همراه بوده‌اند. 🔹دانشگاه تهران با ۱۰۰ پله تنزل در زمره دانشگاه‌هایی قرار گرفته که در رده ۵۰۱ تا ۶۰۰ دنیا تعریف می‌شوند. 🔹دانشگاه علم و صنعت با ریزش ۱۰۰ پله‌ای همراه بوده؛ دانشگاه شهید بهشتی با افت ۳۰۰ پله‌ای جایگاه جهانی خود روبه‌رو شده؛ تربیت مدرس اما بدون تغییر روی همان نقطه ۶۱۰ الی ۷۰۰ باقی مانده و بعد از آن دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز امسال هم مانند دو سال گذشته در جایگاه ۷۰۱ الی ۸۰۰ باقی مانده است.
♦️وزیر اقتصاد: سال آینده تورم قطعا کمتر از امسال خواهد بود.
♦️ رئیس سازمان حج: هزینه حج آینده ۱۶۲ تا ۱۸۸ میلیون تومان است 🔹زائران پس از انتخاب کاروان، ۵ روز فرصت دارند مابه‌التفاوت هزینه را واریز کنند. کاروانبندی حج ۱۴۰۳ از یکشنبه ۶ اسفند همزمان با نیمه شعبان آغاز می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️پیروانی سرپرست پرسپولیس:پس از ۴۰ سال حضور در فوتبال، اولین کارت قرمزم را گرفتم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رسانه‌ها باید در خصوص شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای کوچک پررنگ عمل کنند دکتر قلن‌بر، مدیرعامل سل تک فارمد: 🔹راهکار حل معضل دارو، کاهش وابستگی به بیرون است. داروها و مواد اولیه‌های زیادی در کشور تولید می‌شود، اما پیش‌فاز‌های مواد اولیه وابسته به خارج و واردات است. بخش زیادی از آن وابسته به پتروشیمی است که این موارد را در کشور داریم. 🔹چندمین بار است که از نمایشگاه رسانه‌های ایران بازدید می کنم و سوالم این است که آیا رسانه‌ای هست که به طور خاص و متمرکز، روی کسب و کارهای کوچک و فناور و دانش‌بنیان، تمرکز کند؟ این جای خالی باید پر شود. 🔹 هم باید قوانین و ضوابط شفاف شوند و هم باید جریان آزاد اطلاعات داشته باشیم. حضور رسانه به کسب‌و‌کارهای کوچک کمک می‌کند تا دچار مشکلات متعدد از جمله قوانین دست و پاگیر و ... نشوند. گروه‌های مختلف دانش‌بنیان در چنین شرایطی دلسرد می شوند و در نهایت صحنه را ترک می‌کنند. 🔹قانون در حوزه‌های دانش‌بنیان دیر حرکت می‌کند.
♦️ اپل: گوشی خیس را در کیسه برنج خشک نکنید 🔹شرکت اپل از کسانی که گوشی‌های موبایلشان خیس شده یا در آب فرو رفته است خواست برای خشک کردن، آنها را در گونی برنج قرار ندهند. 🔹کارشناسان با تکیه بر آزمایش‌های متعدد مدت‌هاست هشدار می‌دهند که این روش محبوب، کارساز نیست و اکنون اپل هم به کاربرانش می‌گوید که ممکن است ورود ذرات ریز به موبایلشان آسیب بزند. 🔹این شرکت می‌گوید مردم باید در عوض سعی کنند به آرامی هر مایعی را با عمودی قرار دادن گوشی از آن خارج کنند و بگذارند تا خشک بشود. 🔹علیرغم پیچیدگی روزافزون گوشی‌های هوشمند، روش‌های رایج برای تعمیر آن‌ها در صورتی که در آب افتاده باشند، هنوز پیچیده نیستند. 🔹اپل توصیه می‌کند علاوه بر پرهیز از کیسه‌های برنج، تلفن خیس را با استفاده از «منبع گرمای خارجی یا هوای فشرده»  مانند رادیاتور یا سشوار خشک نکنید. همچنین استفاده از دستمال کاغذی یا گوش پاک کن هم راه مناسبی نیست. در عوض، افراد را راهنمایی می‌کند تا قبل از اتصال مجدد آن به شارژر، گوشی خود را در یک «جای خشک با جریان هوا» بگذارند. 🔹وب سایت مک ورد که برای اولین بار مطالب پشتیبانی جدید را عرضه کرد، خاطرنشان می‌کند، تغییر طراحی تلفن‌های هوشمند ممکن است به این معنی باشد که چنین توصیه‌هایی در آینده غیر ضروری خواهند بود. زیرا دستگاه‌ها در برابر خیس شدن مقاوم‌تر از این روزها خواهند شد. 🔹تمام دستگاه‌های اپل از آیفون۱۲ به بعد قادر به تحمل غوطه‌وری تا عمق شش متری تا نیم ساعت هستند. 🔹اما با توجه به فشارهای هزینه زندگی که بازار جهانی خرید موبایل دست دوم را داغ کرده است، این احتمال وجود دارد که بسیاری از مردم همواره به مشاوره در مورد اینکه با یک گوشی هوشمند خیس چه کاری انجام دهند یا ندهند نیاز دارند./بی بی سی
📷از اوایل هفته آینده پرفشار سیبری نفوذ عمیق و عجیب به ایران داره که علاوه بر کاهش شدید دما بارش برف را هم حتی برای سیستان و کرمان و فارس در آخرین ماه زمستان به همراه داره، هسته بارش تو استان‌های تهران، البرز، قزوین، قم، اصفهان و مرکزیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آمار خوبی از برگشت نخبگان به کشور وجود دارد محمدصادق خیاطیان؛ رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در بازدید از غرفه خبرفوری در نمایشگاه رسانه‌های ایران: 🔹مهاجرت یک پدیده علمی است و تحلیلش هم باید علمی باشد. 🔹نخبگانی که در ۵۰۰ دانشگاه برتر دنیا تحصیل کرده‌اند، می‌توانند به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه در کشور فعالیت کنند.
♦️نحوه محاسبه مالیات خودرو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️نیروی کار نداریم، دنبال کارگریم! داود رنگی، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران و تولیدکننده: 🔹به دلیل قیمت گذاری دستوری نمی‌توانیم حقوق مناسبی به کارگرانمان بدهیم. 🔹همه کارگران پیک موتوری و اسنپ شده‌اند. 🔹درآمد پیک موتوری چند برابر حقوق کارگر است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گفتگو با مردم معترض به وضعیت حجاب 🔹حمایت مردم از «گروه های مردمی مستقر در چهارراه ولیعصر» و تذکر به بانوان بدحجاب
🔴 عزم جدی کرمان موتور برای تحویل خودرو های مشتریان تا قبل از شروع سال جدید ▪️کرمان موتور به منظور رفاه حال مشتریان و درراستای مشتری مداری برنامه ریزی های لازم به منظور تحویل حجم وسیعی از تعهدات خود به مشتریان تا قبل از شروع سال جدید را انجام داده و به زودی شروع گسترده محصولات آغاز می گردد. ▪️از همین رو تمامی نمایندگی های مجاز موظف شده اند در تمامی روز های کاری و غیر کاری نسبت به تحویل و تخلیه خودرو های ارسالی اقدام نمایند.
🔴 متقاضیان خودرو های فیدلیتی و دیگنیتی نوبت زمستان : ▪️مدیرعامل بهمن موتور: فراخوان تعدادی از متقاضیان نوبت زمستان انجام شده است اما تعداد متقاضیان سه برابر ظرفبت تولید بوده است که طبق توافق با وزارت صمت قرار بود تامین ارز انجام شود اما به دلیل عدم تامین، چرخه واردات قطعات منفصله با وقفه روبرو شد. در همین جهت خودرو مابقی ثبت‌ نام‌ کنندگان طبق برنامه تامین قطعات منفصله تولید و تحویل خواهد شد.
♦️تالاب زیبای گلمرز، آذربایجان غربی