eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.8هزار دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
6.9هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️رئیس سازمان ثبت احوال: شناسنامه رأی‌دهندگان مهر زده نمی‌شود
♦️قیمت باورنکردنی خودرو کارکرده در عراق / دوج چلنجر ۱ میلیارد! 🔹شاید باورتان نشود اما بد نیست قیمت خودروهای کارکرده در بازار عراق را بدانید. 🔹در عراق یک دوج چلنجر ۲۰۲۳ با کارکرد ۱۴ هزار کیلومتر حدود ۱.۳ میلیارد تومان قیمت دارد. 🔹الانترا ۲۰۲۳ حدود ۱ میلیارد و اپتیما ۲۰۲۰ تقریبا ۸۲۶ میلیون تومان است. 🔹قیمت توسان ۲۰۲۳ با ۶۰ هزار کیلومتر کارکرد ۱.۲ میلیارد تومان است. 🔹رنج روور اسپرت که یکی از لوکس‌ترین خودروها محسوب می‌شود با ۲۶ هزار کیلومتر کارکرد تقریبا ۴.۶ میلیارد تومان قیمت دارد./روزگار‌خودرو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سلفی عجیب و ترسناک یک زن با سیل / در این حالت هم حاضر به رها کرد مونوپادش نبود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️نجات رانندهٔ کامیونی که در سیل واژگون شده بود 🔹معاون هلال‌احمر شهرستان ایرانشهر: امروز یک رانندهٔ کامیون که در سیل گرفتار شده بود با تلاش نیروهای هلال احمر نجات پیدا کرد.
فواید راه رفتن در آب
♦️ 🔹روزنامه پاکستانی نیوز از مهلت ١٨٠ روزۀ ایران به پاکستان برای تکمیل خط‌لولۀ صلح خبر داد. 🔹پلیس: تیراندازان محله تهرانپارس تهران دستگیر شدند. 🔹یک منبع آگاه: شورای حکام آژانس قطعنامه‌ای درباره ایران صادر نمی‌کند.
♦️واکنش محیط زیست تهران به حمله ببر در قفس به یکی از عوامل برنامه‌ای تلویزیونی رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش استان تهران: 🔹ما خودمان در آنجا حضور نداشتیم و نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده است؟ 🔹ورود عوامل صدا سیما با هماهنگی ما نبوده بلکه با هماهنگی مسئول مرکزنگهداری حیات وحش صفادشت انجام شده است. 🔹شهرداری ملارد مسئولیت باغ وحش صفادشت را بر عهده ندارد و قرارداد پیمانکار آن  نیز تمام شده و به یک شرکت خصوصی قرار است واگذارشود.
♦️قهر با صندوق رای و بی تفاوتی نسبت به انتخابات، موجب تاخیر در ظهور می‌شود خبرگزاری حوزوی رسا نوشت: 🔹 یقینا قهر با صندوق های رای و بی تفاوتی نسبت به انتخابات، موجب تاخیر در ظهور و یک انتخابات پر شور و درست، به تحقق عدالت اجتماعی و نزدیک شدن ظهور منجی کمک خواهد کرد.
♦️ احتمال افت فشار گاز در استان‌های شمالی وزیر نفت: 🔹احتمال افت فشار گاز در سرشاخه‌های شبکه گازرسانی در استان‌های شمال غرب، شمال و شمال‌شرق وجود دارد. 🔹شبکه گاز هم‌اکنون در حداکثر توان تولید و انتقال و توزیع قرار دارد. 🔹مردم در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند./ایسنا
📷کریستیانو رونالدو در حال رانندگی با بوگاتی سنتودیسی ۵۷۰ میلیارد تومانی
♦️ 🔹یک خبرگزاری حوزوی: قهر با صندوق رای و بی تفاوتی نسبت به انتخابات، موجب تاخیر در ظهور می‌شود. 🔹قطر: هنوز توافقی در مذاکرات آتش‌بس حاصل نشده است. 🔹انصارالله: یمن در نبرد آشکار با آمریکا و انگلیس است.
♦️ رئیس مرکز راهبری گاز ایران: ۶ استان در وضعیت بحرانی قرار دارند/ پیش بینی افزایش مصرف گاز در روزهای آینده غلامرضا کوشکی، رئیس مرکز راهبری گاز کشور با بیان بی سابقه بودن مصرف گاز در کشور: 🔹برخی شهرها در شرایط بحرانی هستند و لذا باید صرفه جویی را جدی گرفت. 🔹حجم مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری در ۲۴ ساعت گذشته (دوشنبه، هفتم اسفندماه) به ۶۶۵ میلیون مترمکعب رسید و رکورد مصرف امسال ثبت شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیس هلال‌احمر در جمع هزاران داوطلب این جمعیت در سراسر کشور مطرح کرد؛ 🔹دعوت به حضور حداکثری هلال‌احمری‌ها در انتخابات بدون جانبداری سیاسی/ مشارکت در انتخابات، سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است 🔹پيرحسين كوليوند در جمع هزاران داوطلب هلال احمر در سراسر کشور، ضمن دعوت از داوطلبان برای مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: انتخابات، سرمایه‌گذاری برای آینده است و اعضا و داوطلبان هلال‌احمر بدون هیچ جانبداری سیاسی، در سرنوشت و آینده کشور مشارکت می‌کنند.
♦️اتفاقی جالب در امنا/ دعوا بر سر ماندن اصلح
🔸افتخاری ملی برای خراسان رضوی: دبیرخانه جایزه ملی برند در خراسان رضوی افتتاح شد 🔻نخستین دبیرخانه جایزه ملی برند از سوی کمیسیون ملی برند وزارت صنعت، معدن و تجارت در خراسان رضوی به مرکزیت مشهد تشکیل و مسئولیت آن به انجمن مدیران صنایع خراسان به عنوان قدیمی ترین تشکل صنعتی و پیشرو بخش خصوصی در حوزه برند واگذار شد. 🔻اولین نشست شورای سیاست گذاری و راه اندازی این دبیرخانه طی مراسمی با حضور دبیر کمیسیون ملی برند، معاون تجارت و خدمات دفتر خدمات کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران دستگاه های اجرایی و تشکلهای خصوصی استان خراسان رضوی در محل انجمن مدیران صنایع خراسان برگزار شد.
♦️ 🔹رییس ثبت احوال: به جز شناسنامه با مدارک هویتی دیگر هم می‌توان رأی داد. 🔹فردا جمعی از رأی‌اولی‌ها با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند. 🔹دبیرکل ناتو: هیچ نیرویی به اوکراین اعزام نمی‌کنیم. 🔹ارمنستان: لفاظی‌های جمهوری آذربایجان مانع صلح است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طرح شناورسازی حداقل حقوق در کشور شکست خواهد خورد علیرضا محجوب، دبیر کل خانه کارگر در برنامه انتخاباتی «سرنوشت ما»: 🔹هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که حداقل حقوق را تعیین نکند. 🔹طبق قانون کار ۱۳۶۸ و ۱۳۳۷ حداقل حقوق می‌تواند بر مبنای صنوف و مناطق مختلف متفاوت باشد اما این برای زمانی است که قیمت‌ها در مناطق مختلف فرق می‌کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️خوابیدن کارشناس در برنامه زنده تلویزیون! 🔹ویدئویی عجیب از شبکه خبر و مهمان آن برنامه در فضای مجازی منتشر شده که سوژه کاربران شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺راهکار کارشناس صداوسیما به افرادی که به دستکش حساسیت دارند - زیر دستکش، یک دستکش نخی بپوشید!
🔺ماسوله زیبا در برف
♦️فعالیت مدارس استان مرکزی فردا ۹ اسفندماه غیرحضوری خواهد بود/ فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌ها با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی اعلام کرد: 🔹 به علت یخبندان، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف گاز؛ فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود. 🔹همچنین فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌های استان با دو ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.
♦️مدارس ابتدایی استان البرز غیرحضوری شد 🔹معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی و غیرحضوری شدن مقطع تحصیلی ابتدایی و‌ متوسطه اول استان در روز چهارشنبه ۹ اسفند به دلیل تداوم بارش برف، سرما و یخبندان خبر داد.