eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.8هزار دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
6.9هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️ رئیس مرکز راهبری گاز ایران: ۶ استان در وضعیت بحرانی قرار دارند/ پیش بینی افزایش مصرف گاز در روزهای آینده غلامرضا کوشکی، رئیس مرکز راهبری گاز کشور با بیان بی سابقه بودن مصرف گاز در کشور: 🔹برخی شهرها در شرایط بحرانی هستند و لذا باید صرفه جویی را جدی گرفت. 🔹حجم مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری در ۲۴ ساعت گذشته (دوشنبه، هفتم اسفندماه) به ۶۶۵ میلیون مترمکعب رسید و رکورد مصرف امسال ثبت شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیس هلال‌احمر در جمع هزاران داوطلب این جمعیت در سراسر کشور مطرح کرد؛ 🔹دعوت به حضور حداکثری هلال‌احمری‌ها در انتخابات بدون جانبداری سیاسی/ مشارکت در انتخابات، سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است 🔹پيرحسين كوليوند در جمع هزاران داوطلب هلال احمر در سراسر کشور، ضمن دعوت از داوطلبان برای مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: انتخابات، سرمایه‌گذاری برای آینده است و اعضا و داوطلبان هلال‌احمر بدون هیچ جانبداری سیاسی، در سرنوشت و آینده کشور مشارکت می‌کنند.
♦️اتفاقی جالب در امنا/ دعوا بر سر ماندن اصلح
🔸افتخاری ملی برای خراسان رضوی: دبیرخانه جایزه ملی برند در خراسان رضوی افتتاح شد 🔻نخستین دبیرخانه جایزه ملی برند از سوی کمیسیون ملی برند وزارت صنعت، معدن و تجارت در خراسان رضوی به مرکزیت مشهد تشکیل و مسئولیت آن به انجمن مدیران صنایع خراسان به عنوان قدیمی ترین تشکل صنعتی و پیشرو بخش خصوصی در حوزه برند واگذار شد. 🔻اولین نشست شورای سیاست گذاری و راه اندازی این دبیرخانه طی مراسمی با حضور دبیر کمیسیون ملی برند، معاون تجارت و خدمات دفتر خدمات کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران دستگاه های اجرایی و تشکلهای خصوصی استان خراسان رضوی در محل انجمن مدیران صنایع خراسان برگزار شد.
♦️ 🔹رییس ثبت احوال: به جز شناسنامه با مدارک هویتی دیگر هم می‌توان رأی داد. 🔹فردا جمعی از رأی‌اولی‌ها با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند. 🔹دبیرکل ناتو: هیچ نیرویی به اوکراین اعزام نمی‌کنیم. 🔹ارمنستان: لفاظی‌های جمهوری آذربایجان مانع صلح است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طرح شناورسازی حداقل حقوق در کشور شکست خواهد خورد علیرضا محجوب، دبیر کل خانه کارگر در برنامه انتخاباتی «سرنوشت ما»: 🔹هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که حداقل حقوق را تعیین نکند. 🔹طبق قانون کار ۱۳۶۸ و ۱۳۳۷ حداقل حقوق می‌تواند بر مبنای صنوف و مناطق مختلف متفاوت باشد اما این برای زمانی است که قیمت‌ها در مناطق مختلف فرق می‌کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️خوابیدن کارشناس در برنامه زنده تلویزیون! 🔹ویدئویی عجیب از شبکه خبر و مهمان آن برنامه در فضای مجازی منتشر شده که سوژه کاربران شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺راهکار کارشناس صداوسیما به افرادی که به دستکش حساسیت دارند - زیر دستکش، یک دستکش نخی بپوشید!
🔺ماسوله زیبا در برف
♦️فعالیت مدارس استان مرکزی فردا ۹ اسفندماه غیرحضوری خواهد بود/ فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌ها با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی اعلام کرد: 🔹 به علت یخبندان، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف گاز؛ فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود. 🔹همچنین فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌های استان با دو ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.
♦️مدارس ابتدایی استان البرز غیرحضوری شد 🔹معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی و غیرحضوری شدن مقطع تحصیلی ابتدایی و‌ متوسطه اول استان در روز چهارشنبه ۹ اسفند به دلیل تداوم بارش برف، سرما و یخبندان خبر داد.
از جیب بابک زنجانی به جیب مردم / همه پولهایی که بابک زنجانی باید به بانک مرکزی ایران می‌داد
♦️ 🔹زمان ثبت‌نام برای اولین آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت از ۲۹ بهمن‌ماه آغاز شده و تا ۹ اسفندماه ۱۴۰۲ ادامه دارد. 🔹فرماندار تهران: تهرانی‌ها برای رای دادن به اقوام خود به شهرهای دیگر می‌روند. 🔹دبیرکل ناتو: طرحی برای اعزام نیرو به اوکراین نداریم. 🔹وزیر جنگ تل‌آویو: بازگشت فلسطینی‌ها به شمال غزه در گرو آزادی همه گروگان‌ها است.
♦️ مریض بیشتر پول بیشتر! / ۲۰ میلیون درآمد در جیب رانندگان آمبولانس 🔹رانندگی آمبولانس از جمله شغل‌هایی است که شاید تصور کنید درآمد آنچنان بالایی ندارد اما سخت در اشتباه هستید. 🔹رانندگان آمبولانس باید گواهینامه پایه ۲ داشته باشند و بر حسب تعداد جابه‌جایی‌های مریض درآمد کسب می‌کنند. 🔹این درآمد معمولا پورسانتی است و طبق آگهی شرکت ها حدودا روی ۱۲ درصد قرار دارد. 🔹درآمد رانندگان آمبولانس به طور معمول از حدود ۱۰ میلیون تومان در ماه شروع و تا ۲۰ میلیون تومان هم می‌رسد. 🔹هر چه تعداد مریض‌ها بیشتر باشد پول بیشتری هم نصیب رانندگان آمبولانس می‌شود./روزگارخودرو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
افزایش سن بازنشستگی یک اقدام ظالمانه است/ می‌خواهند به منابع صندوق تامین اجتماعی دست درازی کنند علیرضا محجوب، دبیر کل خانه کارگر در برنامه انتخاباتی «سرنوشت ما»: 🔹اینکه می‌گویند صندوق‌ها عدم تعادل دارند حرف روایی نیست. این حرف‌ها را از سال ۶۰ به یاد دارم. 🔹فکر می‌کنند صندوق تامین اجتماعی صندوق مالداری است و می‌خواهند پول صندوق را بریزند در خزانه کشور، چطور به مال مردم بدون اجازه‌اشان دست می‌زنید؟
♦️مدارس همدان غیرحضوری شد 🔹آموزش و پرورش همدان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد به دلیل هشدار نارنجی هواشناسی، کاهش محسوس دما و یخبندان کلاس های مدارس تمامی دوره های تحصیلی این استان فردا چهارشنبه نهم اسفند در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل بوده و آموزش ها به شکل مجازی در بستر شبکه شاد انجام می شود./ایرنا
♦️برخی مدارس استان چهارمحال و بختیاری غیرحضوری شد آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری: 🔹فعالیت آموزشی مدارس در مقطع تحصیلی ابتدایی شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فرخشهر، سامان، کیار، بن، فارسان و اردل غیرحضوری است. 🔹سایر مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی خود را از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند کرد. 🔹فعالیت آموزشی در کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان کوهرنگ غیرحضوری است. 🔹فعالیت آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان های لردگان، فلارد و خانمیرزا از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔑هر رای یک قطعه ی کوچیک اما کلیدی برای راه انداختن چرخهای تولیده. نه فقط تولید ابزار و دارو و امکانات، که برای تولید امید. تولید امید برای آیندگان؛ برای تبدیل کردن یک ذره به خورشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️هم اکنون بارش نسبتاً سنگین برف/ نیاوران تهران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️حزب‌الله چندین کارخانه صنعتی اسرائیل در نزدیکی عکا و نهاریه، در عمق ۲٠ کیلومتری اسرائیل را هدف قرار داد
♦️ مدارس ابتدایی سنندج فردا چهارشنبه غیرحضوری است 🔹به دلیل بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع روستایی و مقطع ابتدایی شهری شهرستان سنندج فردا چهارشنبه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. 🔹براساس این گزارش، فعالیت مقطع متوسطه شهری هم با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شود.
🔻️تولید یک میلیون و ۲۳۰ هزار خودرو 🔹️سرپرست دفتر صنایع خودروی وزارت صمت از تولید حدود یک میلیون و ۲۳۰ هزار دستگاه خودرو از ابتدای امسال تا پایان بهمن ۱۴۰۲ خبر داد. 🔹️در سال جاری حدود یک میلیون و ۴۰ هزار دستگاه خودروی سواری تولید شده که در مقایسه با تولید ۹۸۰ هزار دستگاه در مدت مشابه پارسال، رشد ۶ درصدی را نشان می‌دهد.