eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.7هزار دنبال‌کننده
12هزار عکس
6.9هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️عادل فردوسی پور اعلام کرد از نماینده خاصی حمایت نکرده است 🔹پس از انتشار ویدیویی تبلیغاتی برای تبلیغات کمپین علی اصغر پورمحمدی در انتخابات مجلس، عادل فردوسی پور اعلام کرد از این موضوع اطلاعی نداشته و بدون اجازه او از صدا و تصویرش برای تبلیغات استفاده شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️در بازی چندروز پیش اینترمیامی، مسی جهت پنالتی ریکی پویگ، هم تیمی سابق خودش را به دروازه‌بان نشان می‌دهد
♦️ 🔹رهبر انقلاب:  در نوشتن اسامی نامزدهای مورد انتخاب براساس فهرست‌های انتخاباتی، هر مقداری که ممکن است باید دقت کرد. 🔹رئیس سازمان محیط‌زیست: وضعیت تراز دریاچه ارومیه با بارش‌های اخیر به ۱.۵ میلیارد مترمکعب رسیده است. 🔹فرمانده کل انتظامی کشور: از بالگرد‌های هوافراجا برای اخذ رای در مناطق صعب العبور استفاده خواهد شد. 🔹مربی جدید تیم ملی والیبال: برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کنیم/ به حمایت طرفداران والیبال نیاز داریم.
♦️بدترین کار در هنگام تشنگی چیست؟ 🔹مصرف نوشابه  در هنگام تشنگی اشتباه‌ترین گزینه ممکن برای جبران آب از دست رفته بدن است. این کار آسیب فراوانی به کلیه‌ها میزند، باعث ایجاد سنگ کلیه و به مرور از کار افتادگی کلیه‌ها می‌شود. 🔹نوشابه قد کودکتان را کوتاه ، استخوان او را پوک و او را خشن، کم‌حرف و حواس پرت می‌کند!
علائم بیماری روماتیسم قلبی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️مجلس ناکارآمد دولت را به ناکارآمدی می کشاند. 🔹 نقش مجلس در وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم اگر بیشتر از دولت نباشد، کمتر هم نیست . «صدای ملت»  این صدای زندگیست… دکتر زهرا عابدینی (کد انتخاباتی ۵۸۵۲ ) حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر ‌، شمیرانات و پردیس
♦️یکی از نشانه‌های احتمالیِ سلامتی مغز متخصصان دانشگاه تورنتو: 🔹بر پایه مطالعه‌ای جدید که ارتباط بین زوال عقل و کاهش سرعت گفتار را نشان می‌دهد، سرعت حرف زدن می‌تواند نشان‌دهنده سلامتی مغز باشد. 🔹نتایج مطالعات ما نشان می‌دهد تغییرات در سرعت کلی صحبت کردن ممکن است نشان‌دهنده تغییراتی در مغز باشد. 🔹بسیاری از این توانمندی‌ها از جمله سرعت یافتن کلمات با افزایش سن کاهش می‌یابد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️غذایی خاص و جالب که می‌توان با تخم‌مرغ درست کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تصاویری جدید از مدل جدید یک گوشی خاص 🔹تصاویر جدیدی از ناتینگ فون 2a منتشر شده است که این موبایل را در محفظه‌ای شیشه‌ای نشان می‌دهد. ظاهراً این تصاویر به مراسم کوچکی مربوط می‌شود که در رستورانی در بارسلونا برگزار شده است. 🔹براساس اطلاعات منتشرشده در مورد ناتینگ فون 2a، به‌نظر می‌رسد که نباید منتظر دستگاهی با تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۷۲۰۰ باشیم، بلکه موبایل جدید ظاهراً با تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ پرو از راه خواهد رسید. تصاویر جدید منتشرشده از این موبایل جدید، طراحی آن را نشان می‌دهد. 🔹طبق شایعات، ناتینگ فون 2a با قیمت کمتر از ۴۰۰ یورو عرضه خواهد شد. این محصول ۳ گلیف خواهد داشت که برای نورپردازی در قاب عقب استفاده می‌شوند./دیجیاتو
♦️شایع‌ترین ویروس‌های در گردش کشور 🔹نتایج بررسی‌های وزارت بهداشت از ویروس‌های در گردش نشان‌دهنده این است که ویروس‌های آنفلوانزا و رینوویروس در راس ویروس‌های در گردش در کشور قرار دارد و پس از آن، ویروس RSV با ۱۸.۹ و سپس کرونا با ۱۰.۸ در رتبه سوم قرار دارند. 🔹رینوویروس‌ها همان ویروس‌های سرماخوردگی هستند که علائم متداول آن‌ها شامل سرفه، عطسه، آبریزش بینی، گرفتگی بینی، گلودرد، بدن درد و احساس خستگی است.
♦️پليس بين‌الملل ایران کلاهبردار ميلياردی را به کشورش برگرداند رئيس پليس بين‌الملل فراجا: 🔹کلاهبردار ۹۵۰ ميليارد تومانی تبعهٔ يکی از کشورهای همسايه مسترد شد. 🔹متهم چندی پيش در کشور خود يک وام در ازای احداث يک سردخانه گرفته بود اما بعد از دریافت وام متواری شد و با تنظيم قرارداد‌های صوری اقدام به نقل‌و‌انتقال مبلغ به ساير کشورهای همسایه می‌کند. 🔹متهم هنگامی‌که قصد داشت از مرز هوايی وارد ايران شود، با هوشمندی مأموران در مرز هوایی فرودگاه امام بازداشت و در اختيار پليس بين‌الملل قرار گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ویدیویی جالب از پیکی که با هلی‌کوپتر پیتزا رو وسط دریا آورد
حضور کاندیداهای لیست مردم(امنا) در بین مردم امروز در ورزشگاه شیرودی تهران
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
**دکتر زهرا قلن‌بر در نگاه چهره‌ها** 🔹نماینده ادوار مجلس: توانمند در کارگروهی با نخبگان 🔹یک داروساز: مردمدار، پرتلاش، دلسوز 🔹یک پزشک: نداشتن نگاه بالادستی و ریاست طلبانه، دانش عمیق در حوزه تخصصی خود
♦️بایدن: تحت معاینه جسمی در بیمارستان نظامی قرار می‌گیرم 🔹جو بایدن رئیس جمهور ۸۱ ساله آمریکا که برای انتخاب مجدد در سال ۲۰۲۴ آماده می‌شود، امروز چهارشنبه گفت که وی در یک بیمارستان نظامی در مریلند تحت یک معاینه پزشکی سالیانه قرار خواهد گرفت. 🔹کاخ سفید اعلام کرد که یک خلاصه وضعیت مکتوب از وضعیت فیزیکی سالیانه رئیس جمهور آمریکا منتشر خواهد کرد.
♦️تأکید «کروبی» بر حضور در انتخابات: نباید با صندوق‌ رأی قهر کرد 🔹«اسماعیل دوستی» از اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی که رابطه نزدیکی با «مهدی کروبی» دارد و در سال های اخیر چندین بار با او ملاقات داشته، می گوید: آقای کروبی نسبت به رویه‌ای که در رابطه با تأیید صلاحیت ها وجود دارد، معترض است اما طرفدار و موافق صندوق رأی است. 🔹نامزد لیست صدای ملت‌ بدون اشاره به زمان آخرین دیدارش با کروبی گفت که دبیرکل سابق مجمع روحانیون مبارز که با انشعاب از این گروه حزب اعتماد ملی را بنیان نهاده، در این دیدار بر حضور در پای صندوق رأی تأکید داشته و می گفت نباید صندوق رأی را ترک کرد./ایرنا
🔸کاهش ۳۰ درصدی قیمت برنج 🔹قیمت برنج ایرانی درجه یک سال گذشته به حدود ۱۸۰ هزار تومان هم رسید اما با اقدامات حمایتی امسال نرخ برنج در حدود ۹۰ تا ۱۱۰ هزار تومان است که کاهش بیش از ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.
♦️ عرضه ۱۲ خودروی وارداتی جدید در سامانه یکپارچه مدیر سامانه یکپارچه: 🔹 سامانه از امروز برای عرضه ۱۲ خودروی وارداتی به منظور عرضه به متقاضیانی که اسفند پارسال اقدام به ثبت نام کرده بودند، فعال شد. 🔹مهلت ثبت نام تا شنبه شب ساعت ۲۴ است.