eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.7هزار دنبال‌کننده
12هزار عکس
6.9هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
مناسبت‌های تعطیل در سال ۱۴۰۳
♦️ 🔹معاون دادستان مشهد: تبلیغ در شبکه‌های مجازی فیلتر شده، جرم‌انگاری نشده است. 🔹دادستان ماهشهر: یکی از عاملان قتل مسلحانه پزشک ماهشهری کمتر از ۴۸ ساعت در این شهرستان بازداشت و با قرار مناسب روانه زندان شد. 🔹وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: هرگز چنین جنگی ندیده بودیم.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جبرائیلی: به موافقان دلارزدایی از اقتصاد ایران رای دهیم یاسر جبرائیلی با انتشار ویدئویی از اظهارات موسوی عضو هیات رئیسه مجلس در صفحه شخصی خود، ضمن تمجید از مواضع صریح این نماینده تهران درباره ضرورت کنترل وضع نابسامان دلار نوشت: 🔹از اینکه سیدنظام‌الدین موسوی به صراحت و بدون لکنت و شفاف نظرش را نسبت به رها بودن دلار و نقش دولت و مجلس در کنترل آن اعلام کرد، سپاسگزارم‌. 🔹برخی جریانات در مجلس فعلی مانع از شکستن حاکمیت دلار در اقتصاد ایران شده‌اند و هم اکنون نیز نامزد انتخابات هستند! 🔹به کسانی رای دهیم که با صراحت و شجاعت مخالفت خود را با آقایی دلار در اقتصاد ایران و سیاست‌های اعلام کنند.
♦️خبرنگار المیادین گزارش داد که صدای انفجار مهیب در منطقه زینبیه شنیده شده است 🔹پدافند هوایی برای مقابله با اهداف متخاصم در حومه دمشق به کار افتاده است. 🔹خبرنگار خبرگزاری رسمی سوریه هم از مقابله سامانه پدافندی با اهداف متخاصم در حومه دمشق خبر داد و به جزئیات بیشتری از این خبر اشاره ای نکرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ ویدیویی از تلاش آتش نشانان برای نجات مرد و زنی که براثر واژگونی خودروهایشان در دره ای مقابل زندان اوین مصدوم شدند
نبرد لیست‌ها در ماراتن ۱۱ اسفند / بازگشت به عصر رای های انفرادی 🔹به‌نظر می‌رسد با توجه به برهم خوردن نظم دوقطبی در انتخابات پیش‌رو، رای لیستی با اقبال کمتری نسبت به قبل روبرو باشد. گزارش تحلیلی خبرفوری از پیش‌بینی نتایج انتخابات را اینجا بخوانید👇 khabarfoori.com/fa/tiny/news-3059273
♦️ 🔹شرکت سپرده گذاری مرکزی: ثبت‌نام وراث متوفیان سهام عدالتی که بعد از ۳۱ تیرماه ۱۳۹۹ فوت کرده اند، هنوز بازگشایی نشده است. 🔹هواپیماهای اسرائیلی منطقه سیده زینب در جنوب دمشق را بمباران کردند. 🔹ناو جنگی آلمان در پی تشخیص پهپاد «ام کیو-۹ ریپر» آمریکایی به عنوان هدف متخاصم دو موشک را به سوی این پهپاد شلیک کرد.
📷آرون بوشنل قبل از خودکشی در وصیت‌نامه خود، حساب پس‌اندازش را به بچه‌های فلسطین اهدا کرد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️بارش شدید برف در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها | قم .
♦️مقایسه اجاره بهای مسکن مناطق تهران در زمستان امسال نسبت به زمستان ۱۴۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی صبح کشور
♦️تورم سالانه کالاهای وارداتی به ۹۶.۸ درصد رسید/ تورم پاییزی کالاهای وارداتی ۱۱درصد بیشتر از تابستان 🔹قیمت کالاهای وارداتی یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر میزان مبادلات خارجی کشورها و نیز یکی از عوامل تعیین کننده رابطه مبادله، (که نشان می دهد کشورها به ازای یک واحد از صادرات، چه میزان کالا وارد می کنند)، است و تغییرات آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. 🔹در فصل پاییز ١٤٠٢، شاخص قیمت کل کالاهای وارداتی مبتنی بر داده های دلاری برابر با ۱۲۲.۰ است که نسبت به فصل قبل، تورم فصلی، ۰.۲ درصد کاهش و نسبت به فصل مشابه سال قبل، تورم نقطه به نقطه، ۶.۱ درصد و در چهارفصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل، تورم سالانه، ۹.۱ درصد افزایش داشته است./ جماران
۶ تا از بهترین خوراکی ها برای تقویت ذهن
۶ تا از بهترین خوراکی ها برای تقویت ذهن
♦️ 🔹سی‌ان‌ان: دولت بایدن از احتمال حمله زمینی اسرائیل به لبنان در پایان بهار نگران است. 🔹رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از رهگیری یک فروند پهپاد در نزدیکی حیفا خبر داد. 🔹سیل جنوب سیستان و بلوچستان یک کشته داد 🔹مدیرعامل استقلال خوزستان: در صورت تداوم اشتباهات داوری، از لیگ برتر کنار می‌کشیم. 🔹ارتش اسرائیل رسما اعلام کرد مردم را هنگام دریافت کمک های بشردوستانه هدف قرار داد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️رویکرد تمدنی رهبر انقلاب به پزشکان با کیفیت ایرانی 🔹ژیلا صادقی، در برنامه سلام صبح بخیر: پزشکان خارجی، به کیفیت پزشکان متخصص ایرانی اعتراف می‌کنند. 🔹رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اخیرشان نگاه متفاوت و عمیقی را نسبت به تربیت پزشکان ایرانی با رویکرد تمدنی مطرح کردند.
♦️قتل مادر و خواهرزن برای تصاحب ارثیه میلیاردی / دستمزد ۴‌.۵ میلیاردی برای اجیر قاتل 🔹مرد جوان وقتی دریافت مادرزن، خواهرزن و همسرش تنها وارثان ارثیه نجومی خانواده هستند دو قاتل اجیر کرد تا با کشتن مادرزن و خواهرزنش، تمام اموال به همسرش برسد. این مرد طمعکار نام همسرش را نیز در لیست مرگ گذاشته بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️داوود کیم خواننده مشهور کی‌پاپ در حال خدمت به زائران امام رضا(ع) 🔹این خواننده تازه مسلمان شده پس از حضور در مشهد در حال پخش چای نذری بین زوار است. وی خادم افتخاری امام رضا شده است
♦️ 🔹پرهام مقصودلو برابر پراگناناندا شطرنج‌باز شماره یک هند و نایب قهرمان جام جهانی در رقابت‌های مسترز پراگ به پیروزی رسید. 🔹سفارت ایران در بلژیک در واکنش به اتهامات رئیس کمیسون اروپا: ایران قاطعانه اتهامات بی‌اساس و با انگیزه های سیاسی درباره ارائه پهپاد در جنگ اوکراین را رد می کند. 🔹فرمانده کل سپاه: انتقام ‌هرگز از دستور کار حذف نخواهد شد. 🔹حزب‌الله تجمع نظامیان صهیونیست را در اطراف پایگاه «تله الکوبرا» مورد هدف قرار داد. 🔹پل پوگبا ستاره ۳۰ ساله یوونتوس و تیم ملی فرانسه به دلیل دوپینگ ۴ سال از فوتبال محروم شد!
♦️افزایش میانگین سن ازدواج زنان و مردان / ایران ۱۲ میلیون مجرد دارد 🔹آمار ازدواج و فرزندآوری طی سال‌های اخیر کاهش چشمگیری داشت. با گذشت حدود ۲ سال از قانون جوانی جمعیت، همچنان آمار ازدواج تغییر چندانی نداشته است. کارشناسان هشدار می‌دهند کاهش ازدواج منجر به کاهش فرزندآوری و در نتیجه پیری جمعیت ایران می‌شود. 🔹اخیرا مهدی متقی‌فر، مدیرکل برنامه‌ریزی وزارت ورزش گفت جمعیت مجردهایی که تاکنون ازدواج نکرده‌اند، حدود ۱۲ میلیون نفر است./ تجارت‌نیوز