eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.8هزار دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
6.9هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی صبح کشور
♦️تورم سالانه کالاهای وارداتی به ۹۶.۸ درصد رسید/ تورم پاییزی کالاهای وارداتی ۱۱درصد بیشتر از تابستان 🔹قیمت کالاهای وارداتی یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر میزان مبادلات خارجی کشورها و نیز یکی از عوامل تعیین کننده رابطه مبادله، (که نشان می دهد کشورها به ازای یک واحد از صادرات، چه میزان کالا وارد می کنند)، است و تغییرات آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. 🔹در فصل پاییز ١٤٠٢، شاخص قیمت کل کالاهای وارداتی مبتنی بر داده های دلاری برابر با ۱۲۲.۰ است که نسبت به فصل قبل، تورم فصلی، ۰.۲ درصد کاهش و نسبت به فصل مشابه سال قبل، تورم نقطه به نقطه، ۶.۱ درصد و در چهارفصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل، تورم سالانه، ۹.۱ درصد افزایش داشته است./ جماران
۶ تا از بهترین خوراکی ها برای تقویت ذهن
۶ تا از بهترین خوراکی ها برای تقویت ذهن
♦️ 🔹سی‌ان‌ان: دولت بایدن از احتمال حمله زمینی اسرائیل به لبنان در پایان بهار نگران است. 🔹رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از رهگیری یک فروند پهپاد در نزدیکی حیفا خبر داد. 🔹سیل جنوب سیستان و بلوچستان یک کشته داد 🔹مدیرعامل استقلال خوزستان: در صورت تداوم اشتباهات داوری، از لیگ برتر کنار می‌کشیم. 🔹ارتش اسرائیل رسما اعلام کرد مردم را هنگام دریافت کمک های بشردوستانه هدف قرار داد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️رویکرد تمدنی رهبر انقلاب به پزشکان با کیفیت ایرانی 🔹ژیلا صادقی، در برنامه سلام صبح بخیر: پزشکان خارجی، به کیفیت پزشکان متخصص ایرانی اعتراف می‌کنند. 🔹رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اخیرشان نگاه متفاوت و عمیقی را نسبت به تربیت پزشکان ایرانی با رویکرد تمدنی مطرح کردند.
♦️قتل مادر و خواهرزن برای تصاحب ارثیه میلیاردی / دستمزد ۴‌.۵ میلیاردی برای اجیر قاتل 🔹مرد جوان وقتی دریافت مادرزن، خواهرزن و همسرش تنها وارثان ارثیه نجومی خانواده هستند دو قاتل اجیر کرد تا با کشتن مادرزن و خواهرزنش، تمام اموال به همسرش برسد. این مرد طمعکار نام همسرش را نیز در لیست مرگ گذاشته بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️داوود کیم خواننده مشهور کی‌پاپ در حال خدمت به زائران امام رضا(ع) 🔹این خواننده تازه مسلمان شده پس از حضور در مشهد در حال پخش چای نذری بین زوار است. وی خادم افتخاری امام رضا شده است
♦️ 🔹پرهام مقصودلو برابر پراگناناندا شطرنج‌باز شماره یک هند و نایب قهرمان جام جهانی در رقابت‌های مسترز پراگ به پیروزی رسید. 🔹سفارت ایران در بلژیک در واکنش به اتهامات رئیس کمیسون اروپا: ایران قاطعانه اتهامات بی‌اساس و با انگیزه های سیاسی درباره ارائه پهپاد در جنگ اوکراین را رد می کند. 🔹فرمانده کل سپاه: انتقام ‌هرگز از دستور کار حذف نخواهد شد. 🔹حزب‌الله تجمع نظامیان صهیونیست را در اطراف پایگاه «تله الکوبرا» مورد هدف قرار داد. 🔹پل پوگبا ستاره ۳۰ ساله یوونتوس و تیم ملی فرانسه به دلیل دوپینگ ۴ سال از فوتبال محروم شد!
♦️افزایش میانگین سن ازدواج زنان و مردان / ایران ۱۲ میلیون مجرد دارد 🔹آمار ازدواج و فرزندآوری طی سال‌های اخیر کاهش چشمگیری داشت. با گذشت حدود ۲ سال از قانون جوانی جمعیت، همچنان آمار ازدواج تغییر چندانی نداشته است. کارشناسان هشدار می‌دهند کاهش ازدواج منجر به کاهش فرزندآوری و در نتیجه پیری جمعیت ایران می‌شود. 🔹اخیرا مهدی متقی‌فر، مدیرکل برنامه‌ریزی وزارت ورزش گفت جمعیت مجردهایی که تاکنون ازدواج نکرده‌اند، حدود ۱۲ میلیون نفر است./ تجارت‌نیوز
کریمی: با همه گله‌مندی‌هایم امسال هم رأی می‌دهم متن یادداشت حاج محمود کریمی: 🔹برادران و خواهران عزیزم؛ با توجّه به همه گله‌مندی‌هایم، امسال هم رأی می‌دهم؛ به این دلیل که اولاً تکلیف شرعی است و دوم این‌که اگر رأی ندهم، طبیعتاً حق هیچ اعتراضی در آینده ندارم. سوم این‌ که الان گله‌مندیم و اگر مشارکت پائین بیاید، فردا شکست‌ خورده‌ایم و دشمن بی‌رحمی که به غزه رحم نمی‌کند درها را باز می‌بیند و دلایل بسیار دیگر… 🔹نگاه می‌کنم و دقّت به این‌که آتش دشمنان بر روی چه کسانی بیشتر متمرکز شد تا دودستگی و چند دستگی ایجاد کند؛ دقیقاً به همان اشخاص رأی خواهم‌داد. صالح یا اصلح و یا خدای ناکرده ایراد آن‌ها به شورای محترم نگهبان که تأیید صلاحیت کرده برمی‌گردد و در روز حساب جواب دارد.
فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سلمان فارسی 🔹براثر فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال سلمان فارسی در روستای خیج شاهرود ۲ نفر جان باختند و ۴ نفر مصدوم شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نظر تهرونی ها در مورد درصد مشارکت انتخابات ایران فقط تهران نیست!
♦️منشا بیماری MS چیست ؟! 🔹حرص خوردن بیش ازحد 🔹حساس و زود رنج بودن 🔹عصبی شدن 🔹خوردن بیش از حد غذاهای سرد 🔹بی خوابی به مدت طولانی
♦️ 🔹کشف اسکناس‌های تقلبی برای خرید رای در پاکدشت 🔹حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به منطقه راس عیسی در یمن 🔹نماینده بلغارستان در پارلمان اروپا: آذربایجان در حال نسل‌کشی ارامنه است 🔹سازمان ملل: وضعیت غزه شبیه حمام خون است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تداوم آب گرفتگی و مسدود شدن راه‌های ارتباطی شهرستان قصرقند و دشتیاری در استان سیستان‌وبلوچستان
♦️با جی‌میل خداحافظی کنید: جایگزین ایلان‌ماسک در راه است! 🔹خبرگزاری‌ها و نشریاتی چون اسپوتنیک و بیزینس‌اینسایدر نوشته‌اند که ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس در پلتفرم شبکه اجتماعی ایکس خود فاش کرده که به زودی محصول جدیدی به نام ایکس‌میل را به عنوان آلترناتیوی قدرتمند برای سرویس پرکاربرد جی میل عرضه خواهد کرد. 🔹ماسک اواخر هفته گذشته در پاسخ به این سوال که آیا قصد راه‌اندازی سرویس ایکس‌میل را دارد یا نه؛ گفت: « ایکس‌میل در راه است و به زودی از راه فراخواهد رسید». ماسک البته هیچ‌گونه جزئیاتی در مورد زمان راه‌اندازی این سرویس جایگزین جی‌میل فاش نکرد.
استقرار یک شعبه اخذ رای ویژه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در تالار وحدت تهران 🔻 همه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور برای حضور در گردهمایی ویژه ای به مناسبت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری فردا در تالار وحدت گرد هم می‌آیند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ضرغامی، وزیر گردشگری: در فرودگاه به جای سخنرانی، کارتون تام و جری و پلنگ صورتی پخش کنید. این موضوع را به بذرپاش گفتم و او پیگیری کرد.