eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.8هزار دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
6.9هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تداوم آب گرفتگی و مسدود شدن راه‌های ارتباطی شهرستان قصرقند و دشتیاری در استان سیستان‌وبلوچستان
♦️با جی‌میل خداحافظی کنید: جایگزین ایلان‌ماسک در راه است! 🔹خبرگزاری‌ها و نشریاتی چون اسپوتنیک و بیزینس‌اینسایدر نوشته‌اند که ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس در پلتفرم شبکه اجتماعی ایکس خود فاش کرده که به زودی محصول جدیدی به نام ایکس‌میل را به عنوان آلترناتیوی قدرتمند برای سرویس پرکاربرد جی میل عرضه خواهد کرد. 🔹ماسک اواخر هفته گذشته در پاسخ به این سوال که آیا قصد راه‌اندازی سرویس ایکس‌میل را دارد یا نه؛ گفت: « ایکس‌میل در راه است و به زودی از راه فراخواهد رسید». ماسک البته هیچ‌گونه جزئیاتی در مورد زمان راه‌اندازی این سرویس جایگزین جی‌میل فاش نکرد.
استقرار یک شعبه اخذ رای ویژه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در تالار وحدت تهران 🔻 همه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور برای حضور در گردهمایی ویژه ای به مناسبت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری فردا در تالار وحدت گرد هم می‌آیند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ضرغامی، وزیر گردشگری: در فرودگاه به جای سخنرانی، کارتون تام و جری و پلنگ صورتی پخش کنید. این موضوع را به بذرپاش گفتم و او پیگیری کرد.
♦️فردا یخ‌بندان در ۲۸ مرکز استان سازمان هواشناسی: 🔹فردا در ۲۸ مرکز استان «اصفهان، ارومیه، اردبیل، اراک، ایلام، بجنورد، بیرجند، تبریز، تهران، خرم‌آباد‌، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شهرکرد، شیراز، رشت، قزوین، قم، کرج، کرمان، کرمانشاه، گرگان، مشهد، یزد، یاسوج و همدان» کمینۀ دما‌ صفر و زیر صفر درجه است. 🔹سامانۀ بعدی دوشنبۀ هفتۀ آینده از جنوب‌غرب وارد کشور می‌شود که بیشترین بارش‌های ناشی از این موج در نیمۀ جنوبی کشور است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️لحظه یک تصادف در خیابان های لغزنده شهر گلبهار خراسان رضوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸سخنگوی قوه قضائیه دو‌روز پیش اعلام کرد که مالک سابق شرکت هفت تپه در حال گذراندن محکومیت ۲۰ساله خود است. 🔹اما خلع ید اسدبیگی مالک سابق شرکت هفت تپه که متهم به فسادی ۱/۵ میلیارد دلاری بود، پیگیری مطالبات کارگران معترض و‌ بازگشت کارگران اخراجی چگونه رقم خورد؟ 🔸پس از سالها عدم پاسخگویی مسئولان محلی و دولت روحانی و بارها اعتصاب کارگران، حضور سه عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در جمع کارگران معترض، نقطه عطفی برای به فرجام رسیدن پرونده هفت تپه بود.
♦️ 🔹رئیس جمهور آمریکا با صدور یک فرمان اجرایی انتقال اطلاعات شخصی شهروندان آمریکایی را به کشورهایی مانند چین، روسیه، ایران و کره شمالی محدود کرد. 🔹وزیر دفاع آمریکا: اسرائیل جان ۲۵ هزار زن و کودک فلسطینی را گرفته است. 🔹بدنبال تداوم بارش باران، محور ترانزیتی شهرستان سرباز به راسک بدلیل ریزش کوه بطور کامل مسدود شد.
♦️اگر افسردگی دارید، آنچه میخورید ممکنه علائم را بهبود بخشد یا آن را بدتر کند! 🔹غلات کامل، آجیل و مغز، روغن زیتون، ماهی و لبنیات کم‌چرب می‌توانند خطر افسردگی در را ۲۵ تا ۳۵ درصد کاهش دهد. 🔹ویتامین های گروه B در گوشت، مرغ، ماهی، تخم‌ مرغ، لبنیات، حبوبات، مغزها، دانه‌ها و سبزی‌های برگ تیره نیز در افسردگی موثر است. 🔹ویتامین D که به عنوان ویتامین آفتاب نیز شناخته می‌شود، تاثیر مثبتی بر علائم افسردگی دارد. 🔹روی همچنین یک ماده مغذی مهم است که از عملکرد طبیعی عصبی پشتیبانی می‌کند. ارتباطی بین کمبود روی و بیماری‌های روانپزشکی ذکر شده است. 🔹مکمل روی هنگامی که همراه با داروهای ضدافسردگی استفاده می‌شود، بیش از درمان با داروهای ضد افسردگی به تنهایی، اختلالات افسردگی را بهبود می‌بخشد.
♦️ 🔹سخنگوی اورژانس: تعداد مصدومان حادثه سریال «سلمان فارسی» ۵ نفر است. 🔹بایدن: بعید است اکنون آتش‌بس در غزه اتفاق بیفتد. 🔹شهادت بیش از ۵۰۰۰ دانش آموز فلسطینی از آغاز جنگ غزه 🔹ایتالیا خواستار آتش بس فوری در غزه شد. 🔹سازمان ملل: زندگی در غزه با سرعت وحشتناکی در حال نابودی است.
♦️ 🔹رئیس ستاد انتخابات: مبنای احراز هویت رای دهنده، صرفا کد ملی است. 🔹وزیر دفاع آمریکا: اسرائیل ۲۵ هزار زن و کودک را در غزه به قتل رساند. 🔹روسیه صادرات بنزین را برای شش ماه ممنوع می‌کند.
📷پیج اینستاگرام موبایل موسوی، یکی دیگر از فروشندگان آیفون ۲۰ میلیونی و اسپانسر استقلال، دقایقی پیش از دسترس خارج شد!
📷تعداد کشته شدگان غزه از ۳٠ هزار نفر گذشت - صفحه اول روزنامه لیبراسیون، چاپ فرانسه
♦️مدیریت مترو: فرد خرابکاری که ظهر امروز یکی از واگن‌های متروی تهران در خط ۵ را آتش زده بود دستگیر و به نهادهای امنیتی تحویل داده شد 🔹طبق گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، ظهر امروز در پی اقدام عمدی یک فرد خرابکار، یکی از واگن‌های متروی تهران در خط ۵ دچار آتش‌سوزی شد. خوشبختانه این حادثه مصدومی به همراه نداشت و با تلاش عوامل مترو، آتش به سرعت مهار و خط مذکور به حالت عادی بازگشت. 🔹ساعت ۱۳:۱۶ امروز، قطاری که در ایستگاه گلشهر در حال تخلیه مسافران در ایستگاه پایانی بود در طبقه پایین واگن چهارم، دچار آتش سوزی شد. فردی که به صورت عمدی اقدام به آتش‌سوزی در واگن مترو کرده بود دستگیر و تحویل عوامل امنیتی شده است. تحقیقات برای انگیزه این فرد و جزئیات دقیق این حادثه ادامه دارد./دانشجو .
♦️ معاون وزیر راه طلبکار شد: رفتار برخی مسافران، مانند پیاده‌نشدن از هواپیما برای اعتراض به تأخیر پرواز یک جرم مسلم است 🔹رضا نخجوانی: بدون‌شک خدمت به مسافران را وظیفه خود می‌دانیم؛ اما رفتار برخی مسافران در مواقعی، چون پیاده‌نشدن از هواپیما برای اعتراض به تأخیر پرواز یک جرم مسلم است که مانع خدمت‌رسانی به سایر مردم می‌شود. 🔹در همین راستا با تعامل با دستگاه‌های قضایی و رسانه‌ها می‌توان ضمن جرم‌انگاری و فرهنگ‌سازی موارد این چنینی از ناهنجاری‌های مشابه در سایر فرودگاه‌ها جلوگیری کرد./انتخاب
برای ایران 🔹طبق قانون اساسی، ریل‌گذاری آینده کشور از طریق مجلس صورت می‌گیرد و تشکیل مجلس قوی با حضور گسترده مردم در انتخابات، ایران قوی را تثبیت خواهد کرد 🔹صد و شانزدهمین شماره جلد یک خبرفوری؛ دهم اسفندماه ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهیدی که تنها خواستش از خدا طلب شهادت بود(شهید سید اسدالله اسلامی)
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام حسین(ع): شکر و سپاس از نعمت‌های گذشته، نعمت‌های آینده را در پی دارد. امروز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۲۰ شعبان ۱۴۴۵ ۱ مارس  ۲۰۲۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️هم اکنون حضور رهبر معظم انقلاب برای انجام فرایند رای گیری در ابتدایی ترین ساعت شروع رای گیری در حسینیه امام خمینی(ره)
♦️حضور برخی چهره‌های سیاسی پای صندوق‌های رای
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️حضور مردم در سراسر کشور برای خلق بهاری در زمستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️فرد دارای معلولیت در حسینیه ثارالله کرمان نام نامزد مورد حمایت خود را با انگشتان پایش ثبت کرد و رای داد