eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.8هزار دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
6.9هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️ 🔹سخنگوی اورژانس: تعداد مصدومان حادثه سریال «سلمان فارسی» ۵ نفر است. 🔹بایدن: بعید است اکنون آتش‌بس در غزه اتفاق بیفتد. 🔹شهادت بیش از ۵۰۰۰ دانش آموز فلسطینی از آغاز جنگ غزه 🔹ایتالیا خواستار آتش بس فوری در غزه شد. 🔹سازمان ملل: زندگی در غزه با سرعت وحشتناکی در حال نابودی است.
♦️ 🔹رئیس ستاد انتخابات: مبنای احراز هویت رای دهنده، صرفا کد ملی است. 🔹وزیر دفاع آمریکا: اسرائیل ۲۵ هزار زن و کودک را در غزه به قتل رساند. 🔹روسیه صادرات بنزین را برای شش ماه ممنوع می‌کند.
📷پیج اینستاگرام موبایل موسوی، یکی دیگر از فروشندگان آیفون ۲۰ میلیونی و اسپانسر استقلال، دقایقی پیش از دسترس خارج شد!
📷تعداد کشته شدگان غزه از ۳٠ هزار نفر گذشت - صفحه اول روزنامه لیبراسیون، چاپ فرانسه
♦️مدیریت مترو: فرد خرابکاری که ظهر امروز یکی از واگن‌های متروی تهران در خط ۵ را آتش زده بود دستگیر و به نهادهای امنیتی تحویل داده شد 🔹طبق گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، ظهر امروز در پی اقدام عمدی یک فرد خرابکار، یکی از واگن‌های متروی تهران در خط ۵ دچار آتش‌سوزی شد. خوشبختانه این حادثه مصدومی به همراه نداشت و با تلاش عوامل مترو، آتش به سرعت مهار و خط مذکور به حالت عادی بازگشت. 🔹ساعت ۱۳:۱۶ امروز، قطاری که در ایستگاه گلشهر در حال تخلیه مسافران در ایستگاه پایانی بود در طبقه پایین واگن چهارم، دچار آتش سوزی شد. فردی که به صورت عمدی اقدام به آتش‌سوزی در واگن مترو کرده بود دستگیر و تحویل عوامل امنیتی شده است. تحقیقات برای انگیزه این فرد و جزئیات دقیق این حادثه ادامه دارد./دانشجو .
♦️ معاون وزیر راه طلبکار شد: رفتار برخی مسافران، مانند پیاده‌نشدن از هواپیما برای اعتراض به تأخیر پرواز یک جرم مسلم است 🔹رضا نخجوانی: بدون‌شک خدمت به مسافران را وظیفه خود می‌دانیم؛ اما رفتار برخی مسافران در مواقعی، چون پیاده‌نشدن از هواپیما برای اعتراض به تأخیر پرواز یک جرم مسلم است که مانع خدمت‌رسانی به سایر مردم می‌شود. 🔹در همین راستا با تعامل با دستگاه‌های قضایی و رسانه‌ها می‌توان ضمن جرم‌انگاری و فرهنگ‌سازی موارد این چنینی از ناهنجاری‌های مشابه در سایر فرودگاه‌ها جلوگیری کرد./انتخاب
برای ایران 🔹طبق قانون اساسی، ریل‌گذاری آینده کشور از طریق مجلس صورت می‌گیرد و تشکیل مجلس قوی با حضور گسترده مردم در انتخابات، ایران قوی را تثبیت خواهد کرد 🔹صد و شانزدهمین شماره جلد یک خبرفوری؛ دهم اسفندماه ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهیدی که تنها خواستش از خدا طلب شهادت بود(شهید سید اسدالله اسلامی)
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام حسین(ع): شکر و سپاس از نعمت‌های گذشته، نعمت‌های آینده را در پی دارد. امروز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۲۰ شعبان ۱۴۴۵ ۱ مارس  ۲۰۲۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️هم اکنون حضور رهبر معظم انقلاب برای انجام فرایند رای گیری در ابتدایی ترین ساعت شروع رای گیری در حسینیه امام خمینی(ره)
♦️حضور برخی چهره‌های سیاسی پای صندوق‌های رای
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️حضور مردم در سراسر کشور برای خلق بهاری در زمستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️فرد دارای معلولیت در حسینیه ثارالله کرمان نام نامزد مورد حمایت خود را با انگشتان پایش ثبت کرد و رای داد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️چشم دریا زیباترین غار ساحلی ایران 🔹غار چشم دریا در ساحل بنود، شهرستان عسلویه، استان بوشهر واقع شده است و یکی از بکرترین و زیباترین ساحل‌های استان بوشهر است. .
📸 قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در حوزه رای گیری دبیرستان طهماسبی رای خود را به صندوق انداخت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️حضور فرهاد قائمیان پای صندوق رای در گفت و گو با خبرفوری
۳۰ درصد از شرکت‌کنندگان فکر می‌کنند افزایش شور و حال انتخاباتی باعث افزایش تمایل به رای دادن شده است! 🔹در این نظرسنجی ۳۵,۹۵۴ نفر شرکت کرده‌اند که ۷۵ درصد سهم روبیکا و ۲۵ درصد سهم تلگرام بوده است. 🔹۳۰ درصد از مخاطبان افزایش شور و حال انتخاباتی را دلیل اصلی افزایش تمایل به رای دادن دانسته‌اند. 🔹۲۲ درصد مخاطبان علت افزایش تمایل به رای دادن را عملکرد رسانه‌‌های داخلی و ۲۰ درصد شناخت بیشتر نامزدها دانسته‌اند. 🔹۱۷ درصد از مخاطبان فکر می‌کنند افزایش آگاهی از ظرفیت‌های مجلس دلیل افزایش تمایل به رای دادن بوده و تنها ۱۱ درصد گفته‌اند که تاثیر گفتگوهای چهره به چهره و اطرافیان دلیل اصلی این موضوع بوده است.
♦️مدارس فردا ۱۲ اسفند تعطیل نیستند 🔹سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مدارس در روز شنبه دایر هستند و اگر تصمیمی بر تعطیلی مدارس شعب اخذ رأی گرفته شود، تا ساعت ۱۰ شب امشب اعلام می‌شود.
♦️هشدار مهم به سهامداران؛ مراقب پیامک‌های جعلی سهام عدالت باشید! 🔹مهدی حاجی‌وند دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت در هشداری اعلام کرد: سهامداران مراقب پیامک‌های جعلی درباره دریافت سود سهام عدالت باشند./ایسنا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺آخرین وضعیت سیلاب چابهار 🔸شدت بارش‌ها به‌گونه‌ای بوده که سدهای شی‌کلک، خیرآباد و زیردان سرریز کرده است.
🔺 رئیس ستاد انتخابات: کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، لرستان، قم، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، ایلام و کرمان جزو استان‌های پیش‌رو در مشارکت هستند.
♦️ 🔹رای گیری در شعب سراسر کشور تا ساعت ۲۰ تمدید شد 🔹۱۰ نفر از اخلال‌گران نظم در اسلام آبادغرب بازداشت شدند. 🔹همچنان ۲۲مسیر ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان به دلیل سیل بسته است.