eitaa logo
خبرگزاریMRC
18.6هزار دنبال‌کننده
13.4هزار عکس
7.8هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️یک تروریست عامل موساد اعدام شد 🔹این تروریست ۸ بهمن پارسال با هدایت افسر اطلاعاتی موساد (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) قصد داشت مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان را منفجر کند.
♦️ 🔹دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان: ۱۷ قبضه سلام جنگی و بیش از ۳۰۰ فشنگ در میرجاوه کشف شد. 🔹شرکت مدیریت منابع آب: امسال کم‌بارش‌ترین سال در ۸۶ سال گذشته بوده است. 🔹سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی: ژن پیروز برای احیاء دوباره ذخیره شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️اتفاق عجیبی که حین مصاحبه وزیر نفت، اوجی را شوکه کرد!
♦️ 🔹۱۱۱۸ ربع‌سکه در حراج زیر قیمت بازار فروش رفت 🔹فریدون عباسی از ورود به مجلس باز ماند 🔹مجتمع ۱٠طبقه در حال ساخت در محله شهید بهشتی شهرری دچار حریق شد که با حضور بموقع عوامل آتش نشانی و مدیریت بحران منطقه ۲٠ بدون هیچ مصدومیت جانی مهار شد.
شگفتی‌های روز جمعه / مجلس آینده در دست کیست؟ / احتمال پایان بالانشینی قالیباف در بهارستان 🔹با اعلام نتایج اولیه انتخابات مجلس، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم نشان از پیروزی ائتلاف نانوشته امنا، شریان و پایداری و از سوی دیگر شکست اعتدالیون دارد. این انتخابات با شگفتی‌هایی ازجمله ناکامی آملی لاریجانی از ورود به مجلس خبرگان و عدم موفقیت باهنر و نوبخت درکسب کرسی در مجلس دوازدهم همراه بود. گزارش تحلیلی از ترکیب مجلس آینده را اینجا بخوانید👇 khabarfoori.com/fa/tiny/news-3059932
♦️نمایندگانی که تاکنون به مجلس راه یافته‌اند چه گرایشی سیاسی‌ای دارند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️استراحتگاه کوهستانی ساپا در استان لائو کای، ویتنام🇻🇳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ تروریستی که امروز اعدام شد بعد از فرار، در خارج از کشور دستگیر و به ایران بازگردانده شده بود 🔹این فرد ۸ بهمن پارسال با هدایت افسر اطلاعاتی موساد قصد داشت مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان را منفجر کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️افشاگری درباره یک نماینده جدید مجلس؛ کاندیدایی که با خودروی ۲۲ میلیاردی وارد مجلس شد! 🔹کارشناس تلویزیون: چنین آدمی متوجه درد مردم می شود!؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️رسول خادم به کمک مردم سیل زده سیستان و بلوچستان رفت و در کلیپ جدید خود نوشت: سیل زندگی هزاران هموطن روستانشین بلوچمان را مختل کرده و آب، خانه‌هایشان را گرفته و وسایل محدود زندگی‌شان را نابود کرده. این مردم برای بازگشت به شرایط عادی زندگی، نیاز به کمک دارند.
♦️ با مصرف ۵ فنجان قهوه در روز چه اتفاقی برای سلامتی شما می افتد؟! 🔹مجله سلامتی: یک مطالعه جدید تأیید کرده است که نوشیدن پنج فنجان قهوه در روز می تواند در کاهش خطر مرگ ناشی از سرطان روده موثر باشد. افرادی که بیش از چهار فنجان قهوه در روز می نوشند، ۲۹ درصد کمتر در معرض خطر مرگ ناشی از این بیماری هستند. در مقایسه با افرادی که بیش از چهار فنجان قهوه در روز می‌نوشند. 🔹به گفته متخصصان، تأثیر مثبت قهوه بر خطر ابتلا به سرطان روده متابولیسم است، زیرا قهوه باعث کاهش قند خون و در نتیجه خطر ابتلا به دیابت می شود که عامل خطر اصلی سرطان روده بزرگ است. 🔹بر اساس آمار پزشکی در انگلستان، ۹۰ درصد از بیماران مبتلا به سرطان روده در صورتی که در مراحل اولیه تشخیص داده شوند زنده می مانند. 🔹پیش از این، مطالعات نشان داده افرادی که قهوه می‌نوشند نسبت به افرادی که قهوه نمی‌نوشند کمتر در معرض ابتلا به سرطان روده هستند و به گفته سرویس بهداشت بریتانیا، افراد نباید بیش از ۵ فنجان در روز بنوشند زیرا قهوه می تواند به بیماران مبتلا به فشار خون بالا آسیب برساند./ جماران
♦️ فعالیت خط یک متروی تهران به حالت عادی برگشت شرکت متروی تهران: 🔹 با تلاش متخصصان فنی برق ایستگاه شوش در ساعت ۲۱:۰۵ وصل و فعالیت آن از سر گرفته شد. 🔹هم‌اکنون خدمات‌رسانی در خط یک بدون مشکل درحال انجام است.
♦️ 🔹براساس آرای بیش از ۴۸۰۰ صندوق رای در تهران، حدود ۲۷۰ هزار رای باطله ثبت شده است./جماران 🔹مدیرعامل آبفای تهران: روز گذشته مصرف آب در تهران به مرز ۳ میلیون متر مکعب رسید که نسبت به سال گذشته ۲۰۰ هزار لیتر بیشتر است 🔹رئیسی: دادگاه بین‌المللی با صدور حکم محکومیت موجب توقف جنایت صهیونیست‌ها شود.
♦️چینی‌ها از اپل هم کلاهبرداری کردند! 🔹دو شهروند چینی بیش از سه میلیون دلار به شرکت اپل زیان وارد کردند 🔹روزنامه الشرق‌ الاوسط در خبری اعلام کرد دو مرد چینی که از طریق درخواست تبدیل دستگاه‌های فیک خود با دستگاه‌های تلفن همراه اصلی اپل به این شرکت میلیون‌ها دلار زیان وارد کرده بودند، در دادگاه محاکمه می‌شوند. 🔹این دو فرد کلاهبردار که هاوتیان چن و بنگفی شویه نام دارند حدود پنج هزار دستگاه آیفون کپی‌شده و فیک از هنک‌کنگ وارد و به بهانه تعمیر اقدام به تبدیل آن با قطعات اصلی اپل کردند و با این کار خود باعث شدند بیش از سه میلیون دلار به این شرکت زیان وارد شود.
دریابیم جان ایران را 🔹تصاویر و فیلم‌های رسانه‌های محلی استان سیستان‌و‌بلوچستان حاکی از این است که از اواسط هفته گذشته، بخش بلوچستان در این استان دچار سیل و آب‌گرفتگی شده است، با وجود اینکه چند روزی است سدهای بلوچستان سررزیر کرده‌اند، خانه‌ها دچار آب‌گرفتگی ‌و جاده‌های روستایی و مواصلاتی دچار آسیب جدی شده‌اند؛ جان ایران را دریابیم. 🔹صد و هجدهمین شماره جلد یک خبرفوری؛ سیزدهم اسفندماه ۱۴۰۲
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام کاظم(ع): بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است. امروز دوشنبه ۱۴ اسفند ماه ۲۳ شعبان ۱۴۴۵ ۴ مارس ۲۰۲۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️پیشنهاد عجیب و غریب برای واگذاری پرسپولیس مدیرکل نظارت بر شرکت‌های سازمان تأمین اجتماعی: 🔹اصلا مسئله خرید باشگاه پرسپولیس توسط سازمان تأمین اجتماعی مطرح نیست. 🔹 بلکه پیشنهاد شده که به‌جای بخشی از بدهی سنگین دولت به سازمان تأمین اجتماعی، باشگاه پرسپولیس منتقل شود! 🔹 ما درخواستی برای خرید باشگاه پرسپولیس ندادیم و این پیشنهاد احتمالا از سوی خود دولت است.
♦️تعطیلی بخش‌های بستری بیمارستان، ممنوع وزارت بهداشت: 🔹براساس دستورالعمل ابلاغی معاونت درمان هرگونه تعطیلی بخش‌های بستری در تعطیلات نوروزی، ممنوع است. 🔹در طرح سلامت نوروزی تسهیلاتی برای بیماران خاص و صعب‌العلاج در نظر گرفته شده است. 🔹تمام اورژانس‌های مراکز تخصصی درمان سرطان در ایام تعطیلات نوروز فعال هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️واکنش ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه به سوال خبرنگار خبرفوری در خصوص ادعای ریبس کمیسیون اروپا مبنی بر کمک نظامی ایران به روسیه در جنگ با اوکراین
♦️یک گروه هکری: سامانه گنبد آهنین را هک کردیم 🔹یک گروه هکری به نام «حنظله» در کانال تلگرامی خود می‌گوید که موفق به هک سامانه‌های گنبدآهنین رژیم صهیونیستی شده است. 🔹این گروه هکری با انتشار تصاویری اعلام کرده که موفق به دستیابی به سیستم‌های راداری و کنترل این سامانه شده و برای کاربران آن، پیام اخطار ارسال کرده است. 🔹در این پیام آمده که: این سامانه توسط هکرهای گروه حنظله هک شده. ما در کنار رفح می‌مانیم و این یک هشدار است.