eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.9هزار دنبال‌کننده
11.8هزار عکس
6.8هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سانحه تلخ و مرگبار رانندگی در جاده اهر تبریز با ۴ کشته و ۹ مصدوم! 🔹شادی نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از اعزام ۶ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل خبرداد. 🔹براساس اطلاعات اولیه ۴ نفر در دم جان باختند و ۹ مصدوم هم تحت اقدامات فوریتهای پزشکی قرار گرفتند.
♦️ 🔹معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور: هیچ ملاحظه‌ای در رسیدگی به پرونده فرزندان معاون اول قوه وجود ندارد. 🔹رئیس پلیس البرز: خطر ریزش سنگ در جاده کرج-چالوس/ مسافران حاشیه جاده توقف نکنند. 🔹سکه امامی ۳۷ میلیون تومان شد.
♦️اگر کودک مواد شوینده خورد چه کنیم؟
علائم کم کاری تیروئید
♦️ 🔹کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی از حمله راکتی گسترده از جنوب لبنان به «راس الناقوره» در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. 🔹رئیس پلیس راه‌های فارس: ۹ نفر در واژگونی اتوبوس در جاده شیراز به سروستان مصدوم شدند. 🔹تیم منتخب کشتی آزاد ایران برای حضور در جام یاشاردوغو، راهی ترکیه شد. 🔹دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: ۳۰ درصد نان مصرفی در کشور دورریز می‌شود. 🔹ترامپ، بایدن را به مناظره فراخواند 🔹رهبر کره شمالی: ارتش باید به سرعت آماده جنگ تمام عیار باشد.
♦️رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری:سهام «پرسپولیس» را نمی‌خواهیم 🔹دولت بدهی خود را به تأمین اجتماعی بپردازد 🔹می‌خواهند باشگاه ورشکسته‌ای را که جز هزینه چیزی برای ما ندارد، به تأمین اجتماعی تحمیل کنند 🔹مگر ما مسئولِ حل مشکلِ فوتبالیست‌ها هستیم؟! مگر تأمین اجتماعی و طبقه کارگر که به شامِ شب خود محتاج است، مسئول وضعیتِ باشگاه پرسپولیس است؟ /جماران
♦️ادعای واشنگتن: تحریم‌ها علیه ایران هیچگاه شامل دارو نبوده است 🔹سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به توقیف نفتکش آمریکایی به نفع بیماران پروانه‌ای، با این ادعا که تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران، هیچ‌گاه شامل دارو نبوده! گفت که ایران باید به سرعت نفت‌کش آمریکایی را آزاد کند.
♦️جزئیات حادثه در پالایشگاه خصوصی در بندرعباس ‌سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور: 🔹حدود ساعت ۱۱ صبح امروز کوره طرح توسعه فاز ۳ شرکت پالایش نفت آفتاب بندرعباس که یک شرکت خصوصی می‌باشد، دچار حریق می‌گردید که بلافاصله با حضور به موقع عوامل آتش‌نشان، اطفاء گردید. 🔹در این حادثه ۳ نفر از مصدومان حادثه مذکور به مرکز درمانی شهید محمدی بندرعباس اعزام و یک نفر هم در محل فوت شده است. 🔹به دلیل ورود به موقع عوامل امدادی د آتش‌نشان، خسارت جدی به مجموعه وارد نشده است و شرایط تحت کنترل است. 🔹‌شایان ذکر است که علت حادثه در دست بررسی است و اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.
♦️بلیت‌های نوروز در بازار خاکستری 🔹مسافران می‌گویند با وجود اینکه سایت‌های بلیت‌فروشی آنلاین، بلیت‌ها را از همان ابتدا می‌خرند و در سایت خود توزیع می‌کنند اما در نهایت این بلیت‌ها هم به دست مصرف‌کننده نهایی نمی‌رسد زیرا واسطه‌ها، همان ابتدا بلیت‌ها را با قیمت اولیه می‌خرند و بعد با چند برابر قیمت به مسافران می‌فروشند. 🔹احمدرضا عامری، مدیرعامل اتحادیه تعاونی مسافربری‌های کشور گفت: هنوز برنامه‌ریزی‌های ما بلاتکلیف است، اجازه دهید که اگر مشکلات حل نشد، صحبت کنیم. 🔹منظور وی از حل مشکلات، افزایش قیمت بلیت در آخرین روزهای سال جاری بود| هم‌میهن
🔸️ابلاغ شهریه مدارس غیردولتی در فروردین ۱۴۰۳ 🔹️رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش: امسال برای اولین‌بار شهریه مدارس غیردولتی در خردادماه ابلاغ شد. 🔹برای سال آینده در تلاشیم تا فروردین ۱۴۰۳ شهریه‌ها تعیین و ابلاغ شود. 🔹شهریه فوق‌برنامه در مدارس غیردولتی نه اجباری است نه اختیاری و به تناسب شرایط درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.