eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.8هزار دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
6.9هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️هلاکت سرکرده «القاعده یمن» 🔹گروهک القاعده یمن از هلاکت سرکرده خود «خالد باطرفی» خبر داد و اعلام کرد که «سعد عاطف العولقی» را به عنوان جانشین او انتخاب کرده است.
چند کلمه کاربردی در زبان انگلیسی
نگاهی به دربی‌های اسفند؛ از آخرین برد استقلال در ۹۰ دقیقه تا گل هاشمی‌نسب تقابل استقلال و پرسپولیس در اسفند ماه حاوی خاطرات تلخ و شیرینی برای هواداران دو تیم است؛ با این حال استقلالی‌ها در این ماه بیشتر طعم پیروزی را چشیده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ایران برای بازگشت همه طرف‌ها به برجام آماده است سخنگوی وزارت خارجه: 🔹نشست‌ها و رایزنی‌هایی بین آقای باقری و مورا به منظور بررسی و تبادل نظر در خصوص موضوعات دوجانبه و مدنظر ایران و اروپا و همچنین منطقه‌ای همواره در دستورکار بوده و دیدار اخیر در ادامه نشست‌های قبلی بوده است. طیف گسترده‌ای در این دیدار به بحث گذاشته شد. 🔹به دلیل نقش اروپا به عنوان هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام، یکی از موضوعات تبادل نظر پیرامون مذاکرات رفع تحریم‌ها بود. ایشان همچنین نشستی با نماینده اروپا در آسیا داشتند. آخرین وضعیت‌ها در خصوص جنگ علیه غزه تبادل نظر شد. 🔹ما به عنوان ایران در بحث مذاکرات رفع تحریم‌ها پایبند به میز مذاکره هستیم و معتقدیم می‌توان در صورت اراده طرف مقابل مذاکرات انجام شده را جمع بندی کرد تا همه طرف‌ها به تعهدات خود در چارچوب برجام بازگردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️درد و دل کودک بچه‌ سیستان و بلوچستان: خانه ما را آب برده، غذا نداریم بخوریم و پتو نداریم که بخوابیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️آنچه درونِ هواپیمای ایرباس۳۰۰ بدون‌گرانش می‌گذرد!
♦️اژه‌ای: لو رفتن سوالات آزمون مرکز وکلا پیگیری شود 🔹باید روشن شود که افشای سؤالات در چه سطح و چه حدی بوده و چه کسانی تقصیر داشته‌اند؛ در این زمینه نباید حقی از کسی ضایع شود. 🔹رئیس قوه‌‌قضائیه:مسئولیت این آزمون با سنجش بوده اما در عین حال حفاظت اطلاعات و دادستانی تهران به‌طور جدی پیگیری کنند و مقصر شناسایی و تعقیب شود.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️بغض علی نصیریان برای ایران عزیز: ایران، سرزمین ما و تمام عشق و امید و آرزو و همه چیز ماست/ از لحاظ روحی نیاز به ترمیم داریم و چیزی بجز فرهنگ و هنر ایرانی نمی‌تواند به داد ما برسد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺صف طولانی دریافت گوشت دولتی در تهران! 🔸وضعیت بازارگوشت و افزایش قیمت آن باعث شده است افراد چندین ساعت در صف دریافت گوشت دولتی معطل شوند!
🔺کمبود ویتامین کودکت رو بشناس 🔸اگه خواب عمیق نمیره کلسیم بدنش کمه 🔸 اگه پاش درد میکنه ویتامین D در بدنش کمه 🔸 اگه دور دهان و بینی کودک خشکی میزنه ویتامین B۱۲ تو بدنش کمه 🔸 اگر بدون دلیل همیشه احساس خستگی میکنه آهن بدنش کمه 🔸 اگر سر شوره میزنه ویتامین A بدنش کمه 🔸 اگه پوست بدنش میخاره عنصر روی در بدنش کمه 🔸اگه خیلی بدنش عفونت میکنه سلنیوم تو بدنشکمه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️اجرای طرح پابند الکترونیکی از امروز 🔹از امروز در تهران و البرز کسانی که بیش از ۳ سابقه سرقت دارند، با پابند الکترونیکی کنترل می‌شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌درگیری ماموران انضباط شهری گرگان با دست‌فروشان/ مدیر مربوطه به دادسرا احضار شد دادستان گلستان: 🔹‌پس از انتشار فیلم ‌درگیری ماموران انضباط شهری گرگان با دست‌فروشان، مدیر مربوطه به دادسرا احضار و علاوه بر اخطار به وی، ملزم به عذر خواهی رسمی و انتشار آن به صورت عمومی و دلجویی از دست فروشان آسیب دیده، شد. 🔹ماموران انضباط شهری به هیچ وجه حق تعرض به افراد را ندارند و اقدام این افراد فرا قانونی و جرم است و از باب حفظ حقوق عمومی برای متخلفین پرونده تشکیل و تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند. 🔹پیش‌تر هم، درباره نحوه برخورد با دستفروشان به شهرداری تذکر داده بودیم و در صورت تکرار اقدامات فراقانونی و نقض حقوق شهروندی افراد، مسئولیت آن متوجه شخص شهردار گرگان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️اینگونه از یک حادثه تصادف هولناک جان سالم بدر ببرید!
♦️بازداشتی‌های چهارشنبه‌سوری تا آخر عید آزاد نمی‌شوند فرمانده کل انتظامی: 🔹افرادی که با خودرو برای دیگران در مراسم چهارشنبه‌سوری مزاحمت ایجاد کنند، تا پایان تعطیلات بازداشت و مهمان پلیس هستند و البته خودروهای آنها هم توقیف می‌شود. 🔹خط قرمز پلیس، ایجاد مزاحمت و بسته شدن خیابان‌ها است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️بازداشت ۶۰ نفر در روز انتخابات به دلیل اقدام ضدامنیتی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه: 🔹با وجود همه اقدامات صورت گرفته و تمهیدات اتخاذ شده، در روز برگزاری انتخابات هزار و ۲۵۴ دستگیری در سراسر کشور به واسطه تخلفات انتخاباتی اتفاق افتاد. 🔹هزار و ۲۰۰ نفر از این دستگیرشدگان، همان روز با اخذ تعهد و وثیقه و با پیگیری دادستان‌ها آزاد شدند و کمتر از ۶۰ نفر نیز به دلیل درگیری‌های مسلحانه، کشف سلاح و سایر اقدامات ضدامنیتی که داشتند، در بازداشت به سر می‌برند.
♦️بازهم بازار سیاه بلیت‌های دربی به راه افتاد/ قیمت‌ها به یک میلیون تومان رسید 🔹 بلافاصله پس از شروع بلیت‌فروشی دربی ۱۰۳، بازار سیاه بلیت‌های این مسابقه نیز در سایت‌های مختلف آغاز شده و حتی قیمت بلیت در همین لحظات ابتدایی به یک میلیون تومان نیز رسیده است. 🔹 اتفاقی که در دربی‌های قبل هم شاهد آن بودیم.
♦️مهدی مهدی‌پور، مهرداد محمدی و امید عالیشاه بازیکنان استقلال و پرسپولیس پیش از دربی برای خوشحال کردن کودکان سرطانی به عیادتشان رفتند
♦️اتمام حجت بانک مرکزی با مدیران ۶ بانک متخلف معاون نظارت بانک مرکزی: 🔹با مدیران ۶ بانک متخلف در زمینه نقض نرخ سود سپرده‌های بانکی مصوب شورای پول و اعتبار اتمام حجت شد. 🔹با توجه به نتایج بازرسی‌های انجام شده در شبکه بانکی کشور، مشخص شد همچنان ۶ بانک، بیشترین تخلفات را در زمینه رعایت نرخ‌های سود سپرده‌ها داشته‌اند. 🔹در صورت عدم رعایت نرخ‌های سود ابلاغی، صلاحیت حرفه‌ای مدیرعامل و تمامی اعضای هیات مدیره بانک و یا موسسه اعتباری غیربانکی مربوطه در کمیسیون احراز و لغو تاییدیه صلاحیت حرفه‌ای مدیران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
آشنایی با علائم بیماری ibs
♦️ 🔹معاون اجتماعی قوه قضائیه: بازداشت ۶۰ نفر در روز انتخابات به دلیل اقدام ضدامنیتی 🔹سازمان عملیات تجارت دریایی بریتانیا از دریافت گزارش حمله به یک کشتی در دریای سرخ خبر داد. 🔹جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی- بریتانیایی در سه نوبت منطقه راس عیسی در الصلیف واقع در شمال شهر الحدیده را هدف قرار دادند. 🔹رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد از طرحی که برای کمک به مرگ خودخواسته تهیه شده، حمایت می‌کند.
♦️حقوق کارگران باید ۵۰ درصد افزایش یابد رئیس فراکسیون کارگری مجلس: 🔹با توجه به اینکه حقوق کارمندان در سال آینده با در نظر گرفتن افزوده شدن ۳ هزار امتیاز به حقوق آنها حدود ۴۰ درصد افزایش می‌یاید، انتظار این است که حقوق کارگران نیز رشد ۵۰ درصدی را برای سال آینده داشته باشد./تسنیم
♦️تعدادی از چهره‌های رسانه‌ای که در انتخاب "ترین"های سال ۱۴۰۲ خبرفوری مشارکت کرده‌اند
♦️مرگ تلخ یک دانش آموز در یاسوج  فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد: 🔹دو دانش آموز ۱۴ ساله و ۱۶ ساله به دلیل درگیری لفظی در مدرسه راهنمایی واقع در منطقه ترمینال یاسوج درگیر می‌شوند. 🔹در پی این درگیری یکی از دانش آموزان به وسیله چاقو مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد که پس از انتقال به بیمارستان شهید جلیل یاسوج، مقتول به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند. 🔹قاتل نیز دستگیر شده است و جزئیات بیشتر متعاقبا اعلام می‌شود./ایسنا