eitaa logo
خبرگزاریMRC
20.8هزار دنبال‌کننده
11.2هزار عکس
6.2هزار ویدیو
29 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️اسلحه‌کشی ترک‌ها برای کشتی‌گیر ایران پس از درگیری در سالن! مربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره حوادث درگیری محمدرضا مختاری فرنگی کار وزن ۷۷ کیلوگرم ایران با حریف ترکیه‌ای: 🔹مسئولان بعد از درگیری میان دو کشتی‌گیر به جای آنکه سعی در آرام کردن فضا داشته باشند، خودشان آتش بیار معرکه شدند 🔹یکی از مسئولان فدراسیون کشتی ترکیه قصد حمله به مختاری را داشت و او را هل داد،من هم با دیدن این صحنه به سینه آن فرد زدم و درگیری لفظی پیدا کردیم. او هم بلافاصله قسمت پایین کت خود را کنار زد و به نشانه تهدید، اسلحه خود را بیرون آورد! 🔹هیچ مامور امنیتی در سالن حضور نداشت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️حتی اگه کتاب نمی‌خونین لااقل تظاهر کنین تا بچه‌هاتون یاد بگیرن😁
♦️صف طولانی گوشت در آغاز رمضان/مردم دست خالی به خانه برمی‌گردند روزنامه هم میهن نوشت: 🔹حقیقت این است که قدرت خرید مردم به شدت کاهش یافته است و آثار آن را در سفره‌های آب‌رفته آن‌ها می‌توان به‌خوبی مشاهده کرد. مسئولان این حقیقت تلخ را می‌دانند و برای همین است که طرح فجرانه و کالابرگ را در دستور کار خود قرار داده‌اند؛ طرح‌هایی که از قضا با استقبال مردم مواجه شده است. دولت همچنین با توجه به افزایش گوشت قرمز مدت‌هاست که واردات گوشت گرم و منجمد را در دستور کار قرار داده است تا بازار به تعادل برسد. 🔹حتی برای تامین گوشت مصرفی مورد نیاز ماه رمضان که با عید نوروز مقارن شده، اعلام کردند که ۳۰ هزار تن گوشت وارد کشور خواهد شد، اما سوال اصلی اینجاست؛ چه شد که بار دیگر مردم برای دریافت گوشت باید ساعت‌ها در صف باشند و در نهایت نیز گاهی بدون اینکه گوشت به افراد برسد، به خانه برگردند؟ 🔹برای نمونه جهت خرید گوشت گوسفندی به قیمت ۳۰۰ هزار تومان باید از صبح ساعت ۵ با مراجعه به مراکز دولتی تعیین‌شده نوبت گرفت و ساعت ۸ صبح نیز ساعت‌ها در انتظار ماند.
♦️ 🔹وزیر ارشاد: در حال پیش‌بینی یارانه خرید کتاب برای مردم هستیم. 🔹معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش: برگزاری هرگونه آزمون مؤثر در ارزشیابی در ماه رمضان ممنوع شد 🔹اتحادیه اروپا: از همکاری نظامی ایران و روسیه نگرانیم 🔹سردار قاآنی: ترس صهیونیستها به اوج خود رسیده است.
چطور یک شرکت می‌تواند موبایل‌هایی با برند جعلی به مردم تحویل دهد؟ 🔹در نامه مجتبی توانگر نماینده تهران به وزیر ارتباطات در خصوص تولید نوکیا تقلبی آمده است: چطور سامانه همتا به IMEI غیرواقعی اجازه فعالیت در شبکه را می‌دهد؟ 🔹فعالیت گوشی‌های غیراصل که امکان تغییر IMEI داشته باشند چه تبعات امنیتی به همراه خواهند داشت؟ 🔹نوع فعالیت این شرکت بسیاری از مردم را به بازار موبایل بدبین و بی‌اعتماد کرده است./ ایسنا
♦️حميد سجادی وزیر سابق ورزش، در آستانه مديرعاملی باشگاه سايپا قراردارد!/ فرهیختگان
♦️فوتسال ناشنوایان ایران قهرمان جهان شد 🔹تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در دیدار فینال بیستمین دوره المپیک زمستانی ناشنوایان ۲۰۲۴ ترکیه ۳ بر سک ژاپن را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️برای کودک خود خیلی راحت و آسون کاردستی زیبا بسازید
♦️هنرنمایی ماهیگیران هندی