eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.7هزار دنبال‌کننده
12هزار عکس
6.9هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️افشای سوالات آزمون‌های آموزش و پرورش غیرممکن شد معاون وزیر وزارت آموزش و پرورش: 🔹امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیر ممکن است. 🔹با هرنوع تخلفی با شدت برخورد می‌شود. 🔹از دادستان خواسته شده است که شعبه ویژه‌ای برای رسیدگی به جرائم تدارک ببینند. 🔹امتحانات نهایی سهم ۵۰ درصدی در کنکور دارند. 🔹منبع اصلی طراحی سوالات در آموزش و پرورش معلمان هستند.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سرنگونی ۱۰۰ جنگنده پیشرفته، افتخاری از پدافند هوایی ایران که تاکنون نشنیده‌اید!
♦️ 🔹پژمان درستکار برترین مربی و امین میرزازاده برترین فرنگی کار سال آسیا شدند. 🔹رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور: هنوز تکلیف افزایش مستمری‌ها مشخص نیست. 🔹سفیر ایران در سوریه: اگر خطا کنید، زلزله متوقف نخواهد شد. 🔹رئیس پلیس فتای کشور: دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سیل به یمن رسید 🔹تصاویر منتشر شده در رسانه ها از وضعیت خیابان ها در شهر مکلا در جنوب یمن در پی وقوع سیل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️چند ترفند جالب که به تزئین خوراکی‌ها کمک می‌کنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️اژه‌ای: مدتی پیش معاون اول قوه با استدلالی که داشتند استعفا دادند و براساس همان توضیحات استعفا را پذیرفتم 🔹بیش از تمام موضوعات دیگر، دربارۀ انتصاب معاون قوه قضائیه با افراد مختلف مشورت کردم. 🔹براساس شاخص‌ها و وظایف، پس از مشورت‌ها ‌و جمع‌بندی، حجت‌الاسلام‌ خلیلی منصوب شد.
💠تمديد مهلت ثبت نام و تعويق زمان برگزاري آزمون معلولین : مهلت ثبت نام اين آزمون تا پايان روز يكشنبه دوم ارديبهشت ماه ١٤٠٣ تمديد ميگردد. همچنين زمان برگزاري اين آزمون، روز پنجشنبه ١٧ خردادماه ١٤٠٣ خواهد بود و كارت ورود به جلسه، از روز يكشنبه ١٤ خردادماه ١٤٠٣ بر روي پروفايل كاربري داوطلبان قابل مشاهده خواهد بود.
🚘 با ۴۸۵ میلیون تومان این مدل پژو ۴۰۵ را بخرید!
♦️پرویز داوودی معاون اول احمدی نژاد درگذشت 🔹پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی صبح امروز پنجشنبه دار فانی را وداع گفت. / مهر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️نجات ۷ نفر از اهالی کنارک سیستان و بلوچستان که در سیل گرفتار شده بودند
اصطلاحات ضروری خرید
♦️ 🔹سیل پرواز فرنگی‌کاران به ایران را لغو کرد. 🔹پروازهای دبی از سرگرفته شد. 🔹معاون رئیسی: لایحه حجاب بین مجلس، شورای نگهبان و مجمع تشخیص در حال اصلاحات است. 🔹اوکراین: اگر در برابر روسیه شکست بخوریم، «جنگ جهانی سوم» شروع خواهد شد.
♦️مقامات ارشد آمریکایی: در صورت حمله ایران تکرار عملیات پدافندی اخیر سخت خواهد بود 🔹پایگاه خبری آکسیوس در یادداشتی به نقل از مقامات ارشد امریکایی گفته است، که برآوردها حاکی از آن است که در صورت هرگونه اقدامی از سوی اسرائیل، ایران به سرعت به خاک اسرائیل حمله خواهد کرد. 🔹در این یادداشت آمده است که ارزیابی نیروهای آمریکا حکایت از آن دارد در صورت حمله مجدد ایران به اسرائیل، توانایی لازم برای تکرار عملیات پدافندی شنبه شب جهت مقابله با پرتابه های ایرانی بسیار محدود است./ دانشجو
♦️علی ربیعی، سخنگوی دولت دوازدهم:‌واقعا من درک نمی کنم چگونه است که تا مردم ایران، به‌رغم روایت‌سازی‌های مختلف، در مقابله با رژیم اسرائیل حس خوب و غرورآمیزی پیدا می‌کنند، ناگهان جریانی جامعه را به تقابل می‌کشاند 🔹با همه درک و فهمم از امنیت و منافع ملی، معتقدم شیوه برخورد و اقدامات خیابانی درخصوص حجاب، نه تنها به دور از تدبیر است، بلکه نه امنیت ساز است و نه مقوم ارزش‌های دینی.
تعطیلات در کشورهای شریک تجاری ایران چه روزهایی است؟ 🔹تصویب روز پنجشنبه به‌عنوان روز دوم تعطیلات هفته در کمیسیون اجتماعی مجلس منجر به ایجاد وقفه‌ای ۴ روزه در ارتباطات مالی و تجاری با دنیا خواهد شد. 🔹داده های خبرفوری نشان می دهد که شرکای تجاری ایران چه در بحث واردات و چه صادرات روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل هستند. 🔹چهار روز تعطیلی به معنای عدم امکان برقراری ارتباطات بانکی، گمرکی و سایر ارتباطات تجاری برای ۴ روز متوالی است و مانع بزرگی در توسعه و رشد تجارت کشورمان حتی با شرکا خواهد بود.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️هاشم بیک زاده: نتوانستم با نکونام ادامه دهم، به خاطر حرمت نون و نمک نخواستم درباره نکونام صحبت کنم
♦️شرکت گوگل ٢٨ نفر از کارکنانش را که به قرارداد ١.٢ میلیاردی این شرکت با وزارت دفاع رژیم کودک کش صهیونیستی اعتراض کرده بودند اخراج کرد 🔹باز هم نمونه و نشانه ای دیگر. آزادی بیان در غرب کشک و دروغ است. ابدا چیزی به نام آزادی بیان وجود ندارد. 🔹کارمندان شرکت های خصوصی و دولتی تحت شدیدترین سانسورها و فشارها قرار دارند و کوچک ترین تخطی از سیاست های امپریالیستی و ظالمانه این شرکت ها که هم سو با دولت های متجاوز آنهاست، منجر به بیکاری، پرونده سازی و قطع جریان عادی زندگی افراد می شود.
♦️درآمد عجیب و باورنکردنی زباله‌گرد‌ها در تهران 🔹اگر مردم افرادی که زباله جمع می‌کنند را رصد کنند، اطلاعات جالبی به‌دست می‌آورند. یکی از پیمانکار‌ها به بنده توضیح داد که یک‌بار به زباله‌گردی اعلام کرده که بهتر است به‌عنوان پاکبان استخدام شود؛ چون این کار بیمه و حقوق ثابت دارد. 🔹این فرد از طریق پیمانکار رصد و در نهایت مشخص شد که زباله‌گرد است و در یک خانه محقر محدوده منطقه ۲۰زندگی می‌کند. نصف خانه‌اش مملو از زباله‌های خشک بود که براساس نظر کارشناسان حدود ۶۰میلیون تومان ارزش داشت، اما مافیا از او ۱۰میلیون تومان می‌خرید. جالب است بدانید که این فرد اکنون به‌عنوان پاکبان در شهرداری استخدام شده است./ همشهری
♦️دولت عمان کنسرت «آرش» را هم لغو کرد 🔹ورود خواننده ی لُس آنجلسی، ممنوع! 🔹دولت عمان در اقدامی سیاسی، بار دیگر در یک تعامل دیپلماتیک با دولت ایران، کنسرت «آرش» خواننده ی ایرانی را لغو کرد. مشابه این اتفاق در ماه های گذشته نیز برای کنسرت «ساسی» رخ داد و در شرایطی که شائبه بازداشت و استرداد «ساسی» به ایران جدی بود، این خواننده به سختی توانست از مسقط بگریزد. 🔹حالا کنسرت «آرش» که قرار بود امشب ۳۰ فروردین در مسقط روی صحنه برود، با دستور مقامات دولتی عمان لغو شده است/بهمن بابازاده
جزئیات حقوق کارگران در سال ۱۴٠۳
♦️مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج بیست طبقه‌اش به قتل رسید 🔹مدیرعامل جوان یک شرکت پخش کننده لوازم بهداشتی و آرایشی در برج بیست طبقه اش در محله کوهک با ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسید. 🔹پلیس در همان ساعت اولیه بر اساس مشاهده دوربین متوجه حضور یک موتورسوار روبروی در اصلی برج شدند که بعد از چند دقیقه وارد ساختمان شده و پس از نیم ساعت با فرد دیگری از برج خارج و سوار بر موتور متواری می‌شوند. 🔹راکب موتور شناسایی و سریعا توسط پلیس بازداشت شد. متهم در همان لحظات اولیه بازجویی، به معاونت در قتل  مدیر عامل شرکت اعتراف کرد.
📷عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز 🔹روز گذشته انتشار تصاویری از برخورد با یک دانش‌آموز مرزن‌آبادی در فضای مجازی منتشر شده و در این اخبار بیان شده بود که دانش آموز توسط معاون مدرسه مورد تنبیه قرار گرفته است. 🔹خبرگزاری تسنیم ماجرا را از آموزش و پرورش استان مازندران جویا شد که ضمن تایید تنبیه این دانش‌آموز از عزل معاون مدرسه و ادامه پیگیری در ارتباط با ادامه اشتغال این فرد خبر داده شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تردد اهالی روستای سیل‌زده «دور» در استان سیستان و بلوچستان با قایق
♦️ 🔹سخنگوی وزارت امور خارجه هند، از بازگشت یکی از خدمه‌های هندی کشتی توقیف‌شده «ام‌اس‌سی آریز» در ایران به کشورش خبر داد. 🔹مخبر: به دنبال تنش نیستیم، اما اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود، پاسخ می‌دهیم. 🔹وزیر ارتباطات: طبق تعهدی که از اپراتورها گرفتیم، باید تا پایان سال ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده شود.
♦️سیلاب جان ۲ نفر را در نیکشهر گرفت فرماندار نیکشهر: 🔹در منطقه عشایری هنزم و زیردان دو نفر گرفتار سیلاب شدند که پیکر بی‌جان آنها توسط نیروهای مردمی پیدا شده است. 🔹پس از گذشت ۴۸ ساعت از سیلاب در نیکشهر به دلیل نبود ابنیه فنی و ریزش کوه راه دسترسی ۱۰۰ روستا در نیکشهر مسدود است. 🔹در حال حاضر ۱۸ روستای دهستان چاهان در خاموشی کامل و فاقد شبکه مخابراتی هستند/تسنیم