eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.7هزار دنبال‌کننده
12هزار عکس
6.9هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️مادری که 5 فرزندش را تقدیم مقاومت کرد 🔹حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه نورشمس، موجب شهادت ده‌ها فلسطینی و البته هلاکت چند نظامی اسرائیلی شد. 🔹اخیرا تصویر مادری فلسطینی منتشر شده که تا پیش از این 3 فرزندش شهید شده بودند و حالا در عملیات جدید هم دو پسر دیگرش به شهادت رسیده‌اند.
♦️انهدام ۲۱ باند زورگیری و قاپ‌زنی در تهران 🔹رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ: در چند روز گذشته ۷۴ زورگیر و قاپ‌زن که در قالب ۲۱ باند فعالیت داشتند، دستگیر شدند و بیش از ۵۰۰ گوشی مسروقه از آن‌ها کشف شده است که در اسرع وقت تحویل مال‌باختگان می‌شود‌.
♦️مصرف فست‌فود در دوران نوجوانی حافظه را برای همیشه مختل می‌کند!             🔹تحقیقات نشان داده است که مصرف منظم غذاهای ناسالم سرشار از چربی و شکر، می‌تواند بر سطح استیل کولین در بدن که نقشی اساسی در حافظه و یادگیری دارد، تأثیر منفی بگذارد. 🔹این مطالعه نشان داد که نوجوانانی که به طور مرتب فست‌فود می‌خورند، دچار نقص حافظه می‌شوند. نکته قابل توجه این است که حتی با تغییر رژیم غذایی به سمت تغذیه سالم، این آسیب‌ها قابل جبران نیستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهید سلیمانی: افتخار ما در زمان جنگ، درجه‌هایی که روی شانه من است نبود و همه یکدیگر را برادر خطاب می‌کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دکتر عارف خلخالی یکی از محققان شناخته شده کشور است که با همراهی تیم خبره اش پودر غذایی تقویت‌کننده سیستم‌های بدن با فرآوری غلات را به جامعه پزشکی معرفی کردند که نتایج مطالعات کارآزمایی‌های بالینی آن نشان می‌دهد در درمان بیماران مبتلا به ویروس های ریوی و تنفسی مؤثر بوده است. همچنین این تیم با ایجاد شعبه نمایندگی در ترکیه، در حال صادرات این محصول دانش بنیان به اروپا هستند.
♦️ 🔹تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت 🔹فرمانده کل انتظامی کشور: با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از ماموریت طرح نور وجود ندارد. 🔹کنعانی مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان گازی آرش را مردود دانست. 🔹وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین‌کننده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سیکس پک چند؟ 🔹شاید باورش سخت باشه براتون، اما افرادی هستن که هزینه زیادی می‌کنن تا یک شبه صاحب سیکس پک بشن اما واقعا آیا سیکس پک، ارزش این رو داره که فردی روی جانش قمار کنه؟
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام رضا(ع): عبادت‌ به روزه‌ داشتن‌ و نماز خواندن‌ نیست‌ و همانا عبادت‌ به اندیشه‌کردن‌ در امر خداست‌. امروز پنجشنبه ۶  اردیبهشت ماه ۱۶ شوال ۱۴۴۵ ۲۵ آوریل  ۲۰۲۴
♦️نوبت اول آزمون سراسری آغاز شد 🔹آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی از ساعت ۸ صبح آغاز شد. آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود. 🔹آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا در ۴۱۲ شهر برگزار می‌شود. یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری ثبت‌نام کردند.
♦️ 🔹معاون سازمان توسعه تجارت: گوشت گرم از کنیا، آفریقای جنوبی و تانزانیا به ایران وارد می‌شود. 🔹وزیر خارجه آمریکا: باید همراه با چین اختلافات خود را مدیریت کنیم. 🔹دادستان زرند: پنچ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف عفت عمومی در زرند مسدود شد.
♦️فرصت مجدد جاماندگان کنکور در خراسان جنوبی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش در خراسان جنوبی: 🔹بارش های سیل آسا شب گذشته به برخی راه‌های ارتباطی خسارت وارد کرد و امروز تعداد کمی از داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به حوزه امتحانی نرسیدند که تیر ماه می‌توانند مجدد آزمون دهند.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسیاری از شاگرد اول‌های دوره‌ی تحصیل من در ایرلاین‌های ایرانی مشغول هستند شهروز جهان‌بین، عضو تیم طراحی بویینگ در با خبرفوری: 🔹من مدتی در صنایع هوایی ایران کار می‌کردم و می‌شود گفت که هواپیمایی مانند اولترالایت یا پهباد به طور کامل تولید ایران هستند. 🔹به صرفه نیست که ایران در ساخت هواپیمای مسافربری خودکفا باشد چون گاهی باید چند برابر قیمت یک هواپیما هزینه کنید و کمپانی‌های بزرگ هم برخی قطعات خود را از کشورهای دیگر تأمین می‌کنند. 🔹در جریان اخبار ایران هستم و بهترین دوستانم و باقابلیت‌ترین افرادی که در دوره‌ ما بودند در شرکت‌های ایرانی کار می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️کتک‌زدن خبرنگاران در تجمعات ضدصهیونیستی در آمریکا 🔹این‌روزها علاوه بر سرکوب و دستگیری دانشجویان و استادان در آمریکا خبرنگاران نیز به‌دلیل پوشش تظاهرات، مورد تعرض و دستگیری قرار می‌گیرند.
♦️ 🔹مرکز عملیات تجارت دریاییِ انگلیس از وقوع یک حادثهٔ امنیتی در ۱۵ مایلیِ جنوب غرب عدن خبر داد. 🔹شاهین بنی‌طالبی و مصطفی حسن‌زاده نشان‌های طلا و نقره فرم نان‌چوان در رقابت‌های ووشوی انتخابی جام جهانی را به‌دست آوردند. 🔹مدیرعامل شرکت توانیر: براساس قولی که داده شده بود ۵۰۰۰ میلیارد تومان اول اردیبهشت به بورس انرژی تزریق شده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️دبی، در زیر آب 🔹دبی چندین روز پس از جاری شدن سیلاب هنوز درگیر آبگرفتگی شدید است و اوضاع شهر بهتر نشده است.
♦️دلار در سقوط| کاهش قیمت‌ها ادامه دارد! 🔹سیرنزولی قیمت‌ها درحالی در بازار ارز ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است. 🔹دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال ۶۱ هزار تومان معامله م‌شود. 🔹فعالان بازار ارز می‌گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته‌های قبل است. 🔹بازاری‌ها می‌گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین‌تر خرید کنند.
📷 پوستر AFC برای ملی‌پوشان فوتسال که به نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 توصیۀ وزیر علوم به داوطلبان کنکور و دانش‌آموزان پایۀ دوازدهم 🔹نتیجۀ نهاییِ کنکور، تلفیقی خواهد بود از سوابق تحصیلی، معدل و نمرات دوران دبیرستان و نمره‌ای که داوطلبان در کنکور کسب می‌کنند 🔹اگر داوطلبی در یکی از آنها نتیجۀ خوبی نگرفت، در دیگری می‌تواند جبران کند؛ این باعث می‌شود که از اضطراب داوطلب و خانواده‌ها کم بشود.
🔺 در موضوع افزایش سن بازنشستگی من و بعضی نمایندگان نفهمیدیم به چه رای داده‌ایم. ذوالنوری در پاسخ به انتقادها از قانون افزایش سن بازنشستگی می‌گوید که من و بعضی نمایندگان به خاطر «قاطی‌شدن موضوعات» متوجه نشدیم به چه چیزی رای می‌دهیم و فردای رای‌گیری با توضیح آقای قالیباف متوجه شدیم. 🔻الان هم با بانگ بلند از خبط خودم عذرخواهی می‌کنم.
♦️ 🔹ایران توانست در انتخابی جام‌جهانی ووشو به مقام قهرمانی و نخست تیمی و مجموع دست یابد. 🔹محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در دمشق در نشست بریکس 🔹یک حقوقدان: احتمالا حکم اعدام توماج صالحی لغو شود. 🔹الحوثی: آمریکا در جنایات اسرائیل شریک است. 🔹نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد.
♦️تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران 🔹وزارت امور خارجه انگلیس روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دو نفر و چهار شرکت مرتبط با شبکه تولید پهپاد در ایران را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است./ایسنا