eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.8هزار دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
6.9هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️اگر درس‌ها آدم بودند
♦️ 🔹سقوط آزاد بازار رمزارز؛ قیمت بیت‌کوین به ۵۷ هزار دلار رسید. 🔹سردار حاجی‌زاده: در عملیات وعده صادق تنها ۲۰ درصد از توانمان را به کار گرفتیم. 🔹شنبه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است. 🔹وزیر ارتباطات: تا پرتاب ماهواره از پایگاه فضایی چابهار وقت زیادی باقی نمانده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️بعد از آنکه آب و غذا را روی دانشجویان متحصن امریکا بستند، مردم از بین نرده ها به انها کمک می‌کنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️بایدن در ۴ ماه، ۱۵۰ گاف داده است 🔹وب‌سایت خبری آمریکایی «دیلی‌کالر» گزارش کرد که کارکنان کاخ سفید از اول سال جاری میلادی که ۴ ماه از آن می‌گذرد، حدود ۱۵۰ بار اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا را اصلاح کرده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️پراید ماجراجویی که عدم توجه به چراغ راهنمایی، باعث چند تصادف شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️چرا درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان شد؟ وزیر بهداشت: 🔹 در این سنین تمامی اعضای بدن کودک رشد تکاملی دارند و هرگونه نقصی می‌تواند تا پایان عمر با فرد بماند. به همین دلیل با پیشنهاد وزارت بهداشت در هیئت دولت این موضوع به تصویب رسید و جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که کودکان را در ۷ سال اول زندگی در مراکز دولتی به شکل رایگان درمان کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️اظهارات جالب رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران روی آنتن زنده! 🔹به راننده‌ها میگیم چرا موقع تغییر مسیر راهنما نمیزنید؛ میگن چون برق زیاد مصرف میشه!
♦️سلامی: وعده صادق استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود فرمانده‌ کل سپاه: 🔹رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی دچار شکست اطلاعاتی شده بود و با عملیات وعده صادق دچار شکست بازدارندگی شد. 🔹وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود که اراده ملت ایران در اراده رهبر ملت ایران متجلی و متراکم است. 🔹این ماجرا (عملیات وعده صادق) استثنایی‌ترین تصمیم یک نظام بود، ممکن نیست هیچ رهبری و نظامی در نقطه‌ای از عالم چنین تصمیمی را بگیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سگ‌های ولگرد، بلای جان ده‌ها هزار ایرانی 🔹سال گذشته ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه واردات واکسن هاری شد.
♦️حذف معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال از برنامه هفتم ابوترابی نماینده مجلس: 🔹شورای نگهبان نسبت به مصوبه معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال ایراد گرفت و بنده در نامه‌ای به رئیس شورا خواستار بازنگری در نظر اعضا نسبت به این مصوبه مجلس شدم. 🔹در جلسه روز گذشته مجلس و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان نسبت به لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور، معافیت مشمولان دارای ۲ فرزند و بیشتر و بالای ۳۵ سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود، از قانون برنامه هفتم حذف شد. 🔹در مجلس بعدی با ارائه یک طرح این موضوع را با کاهش سن یعنی مشمولان بالای ۳۰ سال و دارای ۳ فرزند یا بیشتر مجدد پیگیری خواهیم کرد.
♦️ 🔹فرمانده سپاه؛ [عملیات علیه اسرائیل] قابل تکرار است. 🔹رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست: حدود ۵۰ درصد از تالاب هامون آبگیری شده است. 🔹وزیر جهادکشاورزی: گرانی میوه‌ها به خاطر کمبود نیست؛ به اندازه کافی داریم/ بخشی از گرانی به نظارت بر می‌گردد. 🔹نتانیاهو خطاب به بلینکن: ما با توافقی که شامل پایان‌دادن به جنگ باشد موافقت نخواهیم کرد. 🔹نرخ فقر در نوار غزه از ۹۰ درصد نیز فراتر رفت.
♦️دانشمندان عمیق‌ترین گودال آبی جهان را در مکزیک کشف کردند 🔹محققان کشف کرده‌اند که گودال آبی «Taam Ja» در خلیج چتومال مکزیک عمیق‌ترین فروچاله شناخته‌شده زیر آب در جهان است. البته هنوز محققان نتوانسته‌اند به انتهای آن برسند، اما اندازه‌گیری‌های جدید نشان می‌دهد که این فروچاله می‌تواند به هزارتویی از غارها و تونل‌های زیردریایی متصل باشد. 🔹محققان در اواخر سال ٢٠٢٣ دریافتند که داده‌های دستگاه مخصوصی به‌نام CTD نشان می‌دهد که Taam Ja عمیق‌ترین گودال آبی شناخته‌شده جهان است و حداقل ۴٢٠ متر در زیر سطح دریا امتداد دارد./دیجیاتو
♦️ 🔹زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر سیرچ کرمان را لرزاند. 🔹هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و در برخی نقاط، گردوخاک و احتمال وقوع تگرگ در کل استان تهران به ویژه ارتفاعات هشدار داد. 🔹شبکه هلندی NOS: یمنی‌ها سلاح‌هایی دارند که می‌توانند به اهدافی در اقیانوس هند حمله کنند.
♦️ 🔹سرپرست مرکز بازرسی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در استان فارس خبر داد. 🔹رادیو ارتش رژیم صهیونیستی: پدافند هوایی آمریکا در رهگیری موشک‌های ایران ناکام بود. 🔹یک مقام مسئول: ورود خودرو با پلاک بین‌المللی به کشور مجاز شد.
♦️پایان بازی تراکتور ۰ _ ۰ استقلال 🔹لغزش استقلال صدر را در دسترس پرسپولیس قرار داد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‼️ نمایش ثانیه های مرگ و زندگی در نون خ 🔷 تولید رادیو داروها و رسیدن آن به دست بیمارانی که به شکل سفارشی این داروها مختص آنها و به نامشان تولید می‌شود، به نوعی جنگ ثانیه‌هاست،‌لحظات سرنوشت ساز رسیدن رادیو داروهای تولیدی صنعت هسته ای کشور در سریال نون خ به تصویر کشیده شد.
♦️ 🔹علوم پزشکی ایران: آمار خودکشی در ایران کمتر از میانگین جهانی است. 🔹بیست و سومین جلسه حراج شمش طلا در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد. 🔹رئیس سازمان ثبت: سند مالکیت واحدهای صنعتی کشور تا پایان خرداد صادر می‌شود. 🔹ترکیه: به طرح شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل می‌پیوندیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سرکوب معترضان حامی فلسطین در فرانسه 🔹در میان معترضانی که به مناسبت روز کارگر امروز چهارشنبه به خیابان‌های پاریس آمده بودند، نیروهای امنیتی فرانسه با خشونت معترضان حامی فلسطین را مورد ضرب و شتم قرار دادند. 🔹تظاهرات‌کنندگان در جریان اعتراض‌های گسترده امروز در پاریس خواستار توقف فوری جنگ رژیم صهیونیستی در غزه شدند.
♦️ 🔹رئیس پلیس راهور: حق بیمه براساس نمره منفی و جریمه خواهد بود. 🔹ایران به شورای امنیت: هرگز آغازگر جنگ علیه اسرائیل نبوده‌ایم. 🔹هواپیمایی «یونایتد» لغو پروازهای مستقیم خود به تل‌آویو را تمدید کرد.
♦️فلفل تند باعث افزایش عمر می شود 🔹دانشمندان چینی آزمایشی ترتیب دادند: آنها نیم میلیون چینی ۳٠ تا ۷۹ ساله را به مدت ۷ سال بررسی کردند. 🔹داوطلبان به دو گروه تقسیم شدند: در یکی، آنها ۳ بار در هفته غذای تند می‌خوردند، در دیگری - همه جوری غذایی می‌خوردند به جز تند. 🔹نتیجه :میزان مرگ و میر در گروه اول ۱۴ درصد کمتر از گروه دوم شد. 🔹نکته این است که فلفل حاوی ماده خاصی است - کپسایسین. این همان چیزی است که به آن گرما می‌دهد. کپسایسین تولید اندورفین - هورمون های شادی را افزایش می‌دهد. بنابراین به مرور زمان میتوانید به غذاهای تند عادت کنید. 🔹علاوه بر این، کپسایسین سلول‌های سرطانی را از بین می بر، میتوکندری را مهار می‌کند. در واقع کپسایسین سلول‌های سرطانی را از انرژی محروم می‌کند.
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام حسن(ع): انديشيدن، مايه زنده دلىِ صاحب بصيرت است. امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۲۳ شوال ۱۴۴۵ ۲ مه  ۲۰۲۴