eitaa logo
خبرگزاریMRC
18.9هزار دنبال‌کننده
13.1هزار عکس
7.6هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️جریمه ۵۰ میلیون تومانی «ویسی» با رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال: 🔹 در خصوص گزارش ابرازی علیه عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد خوزستان مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه بعد از مسابقه با تیم آلومینیوم و بیان عباراتی از قبیل ایجاد حاشیه برای تیم‌های خوزستانی، حق خوری و ناتوانی در رصد مسابقات خطاب به ارکان فدراسیون و سازمان لیگ، وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود که به مدت ۶ ماه تعلیق می‌گردد و پرداخت مبلغ ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جریمه نقدی مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی محکوم میگردد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تغییر ۶۰ درصدی نمایندگان مجلس 🔹اوایل خردادماه مجلس دوازدهم در حالی رسما کار خودش را آغاز می کند که ۱۷۴ نماینده جدید روی صندلی های سبز مجلس می‌نشینند. 🔹در کنار این موضوع از همین حالا جنگ و جدال لیست‌ها برای کسب صندلی اصلی مجلس یعنی ریاست پارلمان شروع شده، در کمال ناباوری باید گفت که چشم گزینه‌های اصولگرای مجلس به این کرسی از همین حالا به رای اصلاح طلبان و اعتدالیون گره خورده است. چطور و چگونه؟ ماجرا را در این ویدئو ببینید.
جنگ زیرزمینی اوکراین علیه روسیه / ردپای سازمان سیا در ایجاد شبکه مخفی جاسوسان اوکراینی 🔹سازمان سیا حدودا یک سال پیش، ۱۲پایگاه مخفی جاسوسی زیرزمینی در اوکراین ایجاد کرده است. این پایگاه ها در حکم "مغز" نیروهای مسلح اوکراین و نهادهای اطلاعاتی آن هستند و "چشم" کی‌یف محسوب می شوند. گزارش خبرفوری را اینجا بخوانید👇 khabarfoori.com/fa/tiny/news-3072065
♦️ادعاهای مطرح شده در مورد بازداشت زیباکلام در مسیر نمایشگاه کتاب کذب است 🔹حکم قطعی دادگاه صادق زیباکلام پس از احضار او به مرجع قضایی، در دادسرای تهران اجرای شد 🔹زیباکلام، دارای پرونده‌های قضایی متعددی بوده که احکام صادره برای سه پرونده وی قطعی و لازم‌الاجرا شده است 🔹صادق زیبا کلام در پی دریافت احضاریه، صبح امروز (۲۳ اردیبهشت‌ماه) شخصا به دادسرای فرهنگ و رسانه تهران مراجعه کرده و ادعاهای مطرح شده در مورد بازداشت وی در مسیر نمایشگاه کتاب کذب است. 🔹در پی انتشار خبر ورود صادق زیباکلام به زندان برای اجرای احکام صادره، شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه نامبرده در مسیر نمایشگاه کتاب بازداشت و به زندان منتقل شده است. 🔹این خبر نادرست در حالی منتشر شده است که زیباکلام، صبح امروز با دستور مقام قضایی برای اجرای حکم قطعی به دادسرای فرهنگ و رسانه تهران احضار و سپس به زندان منتقل شده است. 🔹شایان ذکر است، زیباکلام، دارای پرونده‌های قضایی متعددی بوده که احکام صادره برای سه پرونده وی قطعی و لازم‌الاجرا شده است./ایرنا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️رحیم‌پور ازغدی: آنهایی که می‌گویند هر جا حجاب نیست خشونت جنسی کمتر است دروغ می‌گویند/ بالاترین آمار تجاوز جنسی مربوط به آمریکاست که آزادی مطلق جنسی است عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در برنامه «به اسم زن، علیه زن» بررسی تبعات بی‌حجابی در تمدن و فرهنگ غربی: 🔹آنهایی که می‌گویند هر جا حجاب نیست خشونت جنسی کمتر است دروغ می‌گویند. در کشورهایی که حجاب وجود ندارد خشونت و تجاوز جنسی به زنان خیلی بیشتر است. 🔹همین الان بالاترین آمار تجاوز جنسی مربوط به آمریکاست که آزادی مطلق جنسی است. در آنجا حتی آدم ها با حیوانات ازدواج می‌کنند. یک آقایی با میمون و یک خانمی با یک خر رفتند و خطبه عقد خواندند؛ حتی یک خانم با خودش ازدواج کرد؛ فیلم های آنها موجود است. 🔹وقتی کشف حجاب و برهنگی و بی حجابی آمد خیانت رواج پیدا می کند یا امانت‌داری جنسی؟ 🔹کسی هست بگوید هر چه برهنه‌تر و جذابیت عمومی بیشتر و آرایش و چشمک و روابط و شوخی بیشتر شود خیانت جنسی کمتر می شود و آمار طلاق پایین تر می آید؟ هر کس چنین ادعایی دارد بگوید.
۵ اصطلاح مهم ملکی
♦️ 🔹در بیست و پنجمین جلسه حراج شمش طلا، امروز ۴۶۸ کیلو گرم شمش طلای استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار معامله شد. 🔹قیمت مصرف کننده شکر فله به ازای هر کیلوگرم حداکثر ۴۲۵۰۰ تومان تصویب شد. 🔹رئیس سازمان برنامه و بودجه: اجرای احکام همسان سازی از خرداد 🔹ایران رتبه اول تولید گلاب را در دنیا دارد. 🔹اردوغان: نتانیاهو به سطحی رسیده است که هیتلر به خاطر روش های نسل کشی اش به‌ او حسادت می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️آیا جمهوری اسلامی همه چی رو ول کرده و چسبیده به موشک؟ 🔹پاسخ کاربران فضای مجازی به یک شبهه در مورد دستاوردهای کشور
♦️ورود موج بارشی جدید از آخر وقت امشب 🔹بر اساس آخرین اطلاعات سازمان هواشناسی، از امروز شاهد ورود موج بارشی جدیدی به کشور خواهیم بود که بسیاری از نقاط در استان‌های نوار شمالی و شمال غرب کشور را تحت تأثیر قرار خواهد داد. همچنین این موج نیز ماهیت تندری داشته و بارش‌های رگباری شدیدی را در بخش‌های وسیعی از استان‌های نیمه غربی و شمالی کشور رقم خواهد زد. 🔹به دلیل ماهیت رگباری بارش‌ها، احتمال وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی معابر عمومی در برخی مناطق کشور وجود خواهد داشت./مهر
♦️ 🔹احتمال سقوط سنگ در جاده چالوس/ مسافران توقف نکنند. 🔹امیر عبداللهیان: امروز از مرحله گفتگوهای ایرانی و عربی عبور کرده و به گفتگوهای منطقه‌ای وارد شده‌ایم. 🔹افزایش مصرف دخانیات در دختران و زنان/ سن مصرف سیگار در کشور به کودکان دبستانی رسیده 🔹بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا: تهدید بایدن مبنی بر توقف ارسال سلاح به تل‌آویو یک شکست تاریخی است.
😍دیگر با خداحافظی کن 😍 ما تورا به زندگی 💕 بدون‌خماری و‌درد برمیگردانیم💯❌ زندگی بدون 👇👇 تریاک 2⃣ هروئین 3️⃣ب۲ 4️⃣ متادون5️⃣ شیره 6️⃣ شیشه 7️⃣ ترامادول8️⃣ اپیوم 9️⃣دتا هندی 🔟ماریجوانا 🍀🌸🍀🌸🍀🌸🍀 https://formafzar.com/form/dw9iu ‌☝فرم پر کن 🌺 جهت مشاوره رایگان 👈 و یا ثبت سفارش 👇 🆔 ایتا https://eitaa.com/joinchat/2118714137C2ec1a93b43 ✅✳️✅✳️✅✳️✅
تسهیل ثبت‌نام در مدرسه با سامانه املاک با خوداظهاری در سامانه املاک و اسکان دیگر نیازی به ارائه نسخه فیزیکی مدارک محل سکونت برای ثبت نام در مدارس نیست.
تجربه‌های شادی، ماندگارترین خاطرات مدرسه هستند! 🔹در این نظرسنجی ۷۱,۹۶۸ نفر شرکت کردند که سهم مخاطبان روبیکا ۸۲ درصد و سهم مخاطبان تلگرام ۱۸ درصد بوده است. 🔹۳۲.۸ درصد از مخاطبان بازی و شوخی‌های زنگ تفریح را بهترین خاطرات دوران مدرسه خود دانسته‌اند و ۲۷.۸ درصد شیطنت‌های سر کلاس را بهترین خاطرات خود دانسته‌اند. 🔹تنها ۴.۳ درصد از مخاطبان کتاب‌های درسی و مطالب جدید را جزو بهترین خاطرات مدرسه دانسته‌اند. 🔹فضای فیزیکی کلاس درس و محیط مدرسه می‌تواند تأثیر بسزایی را در میزان یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان داشته باشد. بین شادابی و نشاط فضای مدرسه و تعلق خاطر دانش‌آموزان به مدرسه و یادگیری ارتباط مستقیمی وجود دارد. 🔹ایجاد فضای شاداب و با طراوت در مدرسه به بروز خلاقیت و استعدادهای دانش‌آموزان کمک می‌کند و به هر اندازه دانش‌آموزان در فضای مدرسه احساس نشاط و سرزندگی کنند به همان میزان می‌توانند به موفقیت‌های تحصیلی بیشتری نیز دست پیدا کنند.
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹پیامبر(ص): هرکس فقیر را در مال خود شریک گرداند و با مردم به انصاف رفتار کند، او مؤمن حقیقی است. امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۴ ذی‌القعده ۱۴۴۵ ۱۳ مه ۲۰۲۴
♦️دلایل پربارشی بهار امسال در ایران و جنوب‌غرب آسیا نادری، محقق پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی: 🔹بسیاری از محققان بهار مرطوب جنوب غرب آسیا از جمله ایران را به طور عمده به رویداد «ال نینو» نسبت می‌دهند. 🔹بروز این پدیده می‌تواند به طور قابل توجهی بر الگوهای آب و هوای جهانی تأثیر بگذارد. 🔹در سال ۲۰۲۳ دمای متوسط کره زمین حدود یک و نیم درجه افزایش پیدا کرد.
♦️ 🔹«زهرا اینچه‌درگاهی» با ۶۰ رأی از مجموع ۶۶ رأی مأخوذه به عنوان رئیس فدراسیون ژیمناستیک انتخاب شد. 🔹محمود حسینی‌پور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور شد 🔹جاده چالوس از ساعت ۱۳:۳۰ مسدود می‌شود.
♦️میزان حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳
♦️دلار در سراشیبی سقوط 🔹قیمت دلار در بازار آزاد وارد کانال ۵۹ هزار تومان شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️غارت کامیون های حامل کمک های بشردوستانه به غزه توسط شهرک نشینان صهیونیستی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️پوتین کرملین را زمین فوتبال کرد! 🔹ویدیویی از پوتین، رئیس جمهور روسیه در حال بازی با توپ و انجام برخی حرکات نمایشی در فضای مجازی بازنشر پیدا کرده است.
♦️مجازات سنگین عربستان برای حاجی‌های متخلف 🔹وزارت کشور عربستان از اجرای مجازات ۱۰ هزار ریالی(بیش از ۱۱۲ میلیون تومان) برای ورود به هفت منطقه بدون مجوز خبر داد.
♦️ 🔹صنف لوازم آرایشی: اجناس ما قاچاق است، ارزش افزوده نمی‌دهیم. 🔹سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز: عرضه‎‌کنندگان پوشاک قاچاق در فضای مجازی‌ نقره‌داغ می‌شوند. 🔹نتانیاهو: قبل از صحبت کردن در مورد روز بعد از پایان جنگ [در نوار غزه]، ابتدا حماس باید از بین برو.
♦️دولت راهکارهای غیر قیمتی برای بنزین دارد مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: 🔹برای بنزین در دولت راهکارهای غیرقیمتی در دستور کار است و هیچ پیشنهاد قیمتی تاکنون در دولت مطرح نشده و هیچ پیشنهاد قیمتی نیز از ما نخواسته‌اند. 🔹کاهش سهمیه بنزین آزاد از ۱۵۰ لیتر به ۱۰۰ لیتر و یا محدودیت ۴۰ لیتری هر نوبت سوخت‌گیری در همین راستا بوده است. 🔹هم‌اکنون ۹۴ درصد مردم کمتر از ۱۶۰ لیتر در ماه مصرف بنزین دارند که این میزان با مجموع ۶۰ لیتر سهمیه ۱۵۰۰ تومانی و ۱۰۰ لیتر سهمیه بنزین ۳۰۰۰ تومانی پوشش داده می‌شود./تسنیم