eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.8هزار دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
6.9هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
انتخابات تیرماه و اصلاحاتی که با مرگ فاصله کمی دارد/ وقتی خاتمی و دوستان با طناب پوسیده روحانی به چاه افتادند/ همتی و عارف؛ سربازانی با شمشیرهای چوبی 🔹روحانی و جریان اصلاح‌طلب حامی او معتقدند بدون حل مناقشات دیپلماتیک، مسائل اقتصادی حل نمی شود. شاید این سخن درست باشد اما تجربه تلخ سال های 97 الی 1400 باعث شده این تئوری در عمل، کمترین حامی را در بین موافقان و همدلان جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.
♦️کشف شمش‌های طلا توسط مرزبانان هنگ تایباد سردار شجاع، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی: 🔹مرزبانان هنگ مرزی تايباد ، به یک دستگاه خودروی تریلی افغانستانی مشکوک شده و پس از بازرسی دقيق خودرو، ۱۳۰۰ گرم طلا در قالب شمش که در بدنه خودرو جاساز شده بود را کشف کردند. 🔹مرزبانان راننده خودرو را دستگیر کردند، کارشناسان ارزش ريالی شمش طلا مکشوفه را ۴۲ ميليارد و ۹۰۰ ميليون ريال برآورد کردند./ایرنا
♦️ 🔹فروشنده سلاح در جنوب تهران دستگیر شد. 🔹نماینده پیشین مجلس: رقابت اصلی برای انتخابات ریاست جمهوری بین ۴‌ الی ۵ نفر است. 🔹مرتضوی: جزئیات اجرای مرحله بعدی طرح کالابرگ به‌زودی اعلام می‎‌شود. 🔹رئیس سابق موساد: «حتی اگر چند ماه هم در غزه بمانیم، نمی‌توانیم نیروهای حماس را از بین ببریم». 🔹عربستان پس از ١٢ سال قطع رابطه، سفیر به سوریه معرفى كرد.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تازه ترین خبرها از انتخابات 🔹۳۳ روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری تکاپوی جریانات مختلف برای حمایت از چهره ها آغاز شده و حاشیه ها فراتر از متن است. 🔹در این بسته خبری تازه ترین شنیده های انتخاباتی را ببینید.
♦️جاده هراز به مدت چهار ماه به صورت مقطعی بسته است 🔹رییس پلیس راه مازندران از بسته بودن مقطعی جاده هراز از امروز (یکشنبه) به مدت چهار ماه خبر داد و گفت که رانندگان وسایل نقلیه می‌توانند برای تردد از مسیرهای جایگزین کندوان و فیروزکوه استفاده کنند.
♦️دستگیری قاتل فراری کمتر از ۲۴ ساعت در ملایر 🔹فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع قتل با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد. 🔹۲ نفر جوان با مالک یک واحد صنفی(فست فودی) درگیر می‌شوند که در اثر این درگیری، مالک واحد صنفی، ۲ نفر جوان مذکور را به وسیله چاقو به شدت مجروح کرده و متواری می‌شود. 🔹افراد مجروح بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شوند و با وجود تلاش کادر درمان یکی از آنان که ۲۳ ساله بود، فوت می‌کند و فرد دیگر درحال حاضر بستری و وضعیت وی رضایت‌بخش است.
♦️قرعه کشی جام جهانی فوتسال انجام شد 🔹 تیم‌ ملی فوتسال ایران در گروه F با ونزوئلا، گواتمالا و فرانسه همگروه شد. 🔹 این رقابت‌ها ۲۴ شهریور در ازبکستان با حضور ۲۴ تیم آغاز می‌شود. گروه‌بندی این رقابت‌ها: 🔹گروه A: ازبکستان، پاراگوئه، کاستاریکا، هلند 🔹گروه B: برزیل، تایلند، کرواسی، کوبا 🔹گروه C: آرژانتین، اوکراین، افغانستان، آنگولا 🔹گروه D: اسپانیا، قراقستان، نیوزلند، لیبی 🔹گروه E: پرتغال، مراکش، تاجیکستان، پاناما 🔹گروه F: ایران، فرانسه، ونزوئلا، گواتمالا
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انتخابات‌های زودهنگام ایران؛ ۴ چهره‌ای که به پایان ریاست جمهوری نرسیدند 🔹از میان ۸ رئیس جمهور ایران فقط 4 نفر دوره ۸ ساله ریاست جمهوری خود را طی کردند و ۴ نفر دیگر بنا به دلایل مختلف رئیس جمهور ۸ ساله نشدند.
🔴 ۲ ماه اول سال ۳۰۰۰ خودرو خارجی ترخیص شد 🔹آمار منتشر شده توسط گمرک نشان می‌دهد که مجموع واردات خودرو در دو ماهه سال ۱۴۰۲، ۱۷۹ دستگاه بوده که این تعداد به ۳۱۱۹ دستگاه خودرو در فروردین و اردیبهشت ماه سال ۱۳۰۳ رسیده است.
♦️۶میلیارد بازدید طی ۷روز آمار بازدید تجمعی رسانه‌های خبرفوری در ایام انتشار اخبار سانحه بالگرد رئیس جمهور شهید 🔹از یکشنبه ۳۰ اردیبهشت که بالگرد رئیس جمهور مفقود گردید، ۱۰۰ برند رسانه‌ای زیر مجموعه هلدینگ خبرفوری تلاش کردند اخبار مربوط به این حادثه تلخ را به نحو مناسبی پوشش دهند و پرداخت به این موضوع تا ۵ خرداد در قالب پوشش تشییع پیکر رئیس جمهور شهید ادامه پیدا کرد. 🔹طی این مدت ۷ روزه بازدید مطالب رسانه‌های خبرفوری در همه بسترهای داخلی و خارجی در این موضوع به عدد تجمیعی بیش از ۶ میلیارد رسیدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️در یک فرودگاه چین بارگیری چمدان‌ها به صورت زنده پخش می‌شود، اکنون مسافران می‌توانند مطمئن باشند که هیچ اتفاقی برای چمدان آن‌ها نخواهد افتاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️آتش سوزی در مراتع قالبی سفلی شهرستان پلدختر 🔹این آتش سوزی مراتع قالبی سفلی معمولان شهرستان پلدختر روز گذشته آغاز که با حضور به موقع نیروهای اتفا حریق ساعت‌ ۱۸ خاموش اما به دلیل ارتفاع و وزش باد شعله ور شد که در مرحله دوم در ساعت ۲۲ روز گذشته با تلاش نیروهای مستقر مهار شد. اما امروز این آتش به دلیل وزش باد دوباره شعله ور شده است.
♦️ 🔹مخبر: حوادث اخیر بار دیگر ثابت کرد که محور ادارۀ کشور مردم‌ هستند. 🔹وزیر ورزش: انتخابات ۶ فدراسیون باقی مانده به زودی برگزار می‌شود. 🔹معاون وزیر صمت: فروش کارتن برندهای مطرح صحت دارد. 🔹نماینده مجلس: حضور جریانات سیاسی مختلف مشارکت مردم در انتخابات را بالا می‌برد. 🔹نائب رئیس پارلمان بحرین: از بهبود روابط با ایران استقبال می‌کنیم.
مردم به دولتی شبیه دولت رییسی رای می‌دهند محمد تقی رهبر، عضو جامعه روحانیت مبارز در با خبرفوری: 🔹مردم ایران در تشییع شهید رییسی وفاداری خود به نظام مقدس اسلامی نشان دادند. انشاءالله روز انتخابات به کسی رای می‌دهند که شبیه‌ترین فرد به شهید رییسی باشد تا دولت خدمتگذار تداوم داشته باشد. انتخابات باید طوری برگزار شود تا مهر تاییدی باشد برای رابطه محکمی که بین مردم و نظام وجود دارد. 🔹بی شک فقدان شهید رییسی خسارت بار است. اما نباید فراموش کنیم، جمهوری اسلامی از بزنگاه‌هایی دشوارتر از این را هم به سلامت عبور کرده است و انشاءالله با تشکیل دولت جدید همه امور به روال طبیعی خود بازخواهد گشت. 🔹در این یک ماهی که به انتخابات مانده است، همه ارکان نظام، چهره‌های سیاسی و البته مردم باید پای کار بیایند تا برخلاف انتخابات مجلس، رای زیادی به صندوق‌ها ریخته شود تا هم نشانگر اعتماد عمومی به سیستم شود و هم اینکه دولتی قوی و کارآمد روی کار بیاید.
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام علی(ع): دشنام دادن به مومن فسق است و جنگیدن با او کفر و احترام مالش چون احترام خونش است. امروز دوشنبه ۷ خرداد ماه ۱۸ ذی‌القعده ۱۴۴۵ ۲۷ مه  ۲۰۲۴
♦️چهارمین باخت والیبال ایران در لیگ ملت‌ها 🔹والیبال ایران در پایان هفتۀ اول لیگ ملت‌ها، ۳ بر ۲ از آرژانتین شکست خورد و با ۴ شکست متوالی قعرنشین شد.
♦️وال‌استریت‌ژورنال: آمریکا با طرح اروپا برای اقدام علیه ایران در آژانس مخالف است 🔹به گفته دیپلمات‌های حاضر در مذاکرات، دولت بایدن به دنبال جلوگیری از تشدید تنش‌ها با تهران قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در پاییز است و به همین دلیل متحدان اروپایی را تحت فشار قرار می‌دهد تا از انتقاد از ایران به دلیل پیشرفت در برنامه هسته‌ای‌اش دست بردارند. 🔹دیپلمات‌های غربی گفته‌اند ایالات متحده مخالف تلاش‌های بریتانیا و فرانسه برای محکوم کردن ایران در نشست حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اوایل ژوئن است. 🔹وال‌استریت‌ژرونال نوشت دیپلمات‌ها می‌گویند ایالات متحده تعدادی دیگر از کشورها را تحت فشار قرار داده تا در این نشست رای ممتنع بدهند و گفته است که این کاری است که واشنگتن انجام خواهد داد. 🔹مقامات آمریکایی لابی علیه قطعنامه را نیز رد کرده‌اند. 🔹یک مقام آمریکایی گفت واشنگتن با شرکای اروپایی خود پیش از نشست ماه آینده آژانس بین‌المللی انرژی اتمی «به شدت هماهنگ» است اما «هر گونه گمانه‌زنی درباره تصمیم‌گیری زودهنگام است»/ ایسنا
♦️بابک زنجانی آزاد شد؟ 🔹وکیل بابک زنجانی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه گفته می‌شود بابک زنجانی آزاد شده و اخیراً دیداری هم با خانواده‌اش داشته است، اعلام کرد: از زمان تشکیل این پرونده بازار شایعات در خصوص موکلم داغ بوده است. 🔹به مردم و رسانه‌ها توصیه می‌کنم حقایق و وقایع این پرونده را از مجاری قانونی یعنی سخنگوی قوه قضائیه یا وکیل زنجانی پیگیری کنند چرا که شایعات اساس و پایه ندارد./مهر
♦️لاریجانی کاندیداتوری در انتخابات را رد نکرد: ببینیم حالا! 🔹 علی لاریجانی ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره احتمال ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: ببینیم حالا.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️پیام‌های تسلیت از قلب غزه واکنش اهالی غزه به شهادت رئیس‌جمهور: 🔹از خبر غم‌انگیز شهادت ابراهیم رئیسی شوکه شدیم؛ ایشان مدافع آرمان فلسطین بود. 🔹از دست دادن ابراهیم رئیسی و امیرعبداللهیان مصیبتی دیگر برای همه شهروندان فلسطینی بود.
♦️واکسن آزمایشی «اچ. آی. وی» با موفقیت پادتن موثر را در بدن انسان برانگیخت 🔹آزمایش‌های بالینی اولیه انجام شده با یک واکسن جدید فرمول‌بندی شده جدید «اچ آی وی» حاکی از توانایی آن در تولید پادتن‌های کمیاب در بدن داوطلبان بوده است. 🔹ایمنی‌شناس (ایمنولوژیست) در موسسه واکسن انسانی دوک (DHVI) (در دورهام کارولینای شمالی آمریکا) که هدایت این مطالعه را در دست داشته است می‌گوید: مشاهده اینکه با این مولکول واکسن توانستیم ظرف چند هفته شاهد ظهور پادتن‌های خنثی کننده باشیم بسیار مهیج است.