eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.8هزار دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
6.9هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️احتمال کاندیداتوری علی شمخانی 🔹شنیده‌ها حاکی است که علی شمخانی، دییر سابق شورای عالی امنیت ملی قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری دارد./فرهیختگان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️آمار وحشتناک مزاحمت‌های تلفنی برای اورژانس 🔹حدود ۴۲۰۰ مزاحم تلفنی برای اورژانس ثبت شده است 🔹مجری: کسی که این کار رو میکنه اختلال روانی داره!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️شلیک پرتابه ناشناس از کره شمالی/ژاپن از شهروندان خواست پناه بگیرند/ کره جنوبی پاسخ داد 🔹نیروی مسلح کره جنوبی بدون ارائه جزئیات بیشتر اعلام کرد: «کره شمالی یک موشک ناشناس را در جهت جنوب به سوی دریای زرد پرتاب کرد.» 🔹گارد ساحل ژاپن نیز ضمن اعلام پرتاب موشک از سوی کره شمالی، به شهروندان «اوکیناوا» توصیه کرد پناه بگیرند. 🔹نیروی هوایی کره‌جنوبی در پاسخ به برنامه کره‌شمالی برای پرتاب موشک ماهواره‌بر تعدادی از هواپیما‌های خود را برای انجام رزمایش به پرواز درآورد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سوله کاغذ خردکنی در خاوران آتش گرفت سخنگوی آتش‌نشانی تهران: 🔹حریق در یک سوله مسقف به مساحت حدود ۴۰۰ مترمربع رخ داد و شعله‌های آتش تقریبا تمام سوله را در برگرفته است. 🔹این سوله یک کارگاه کاغذ خردکنی بود که داخل آن و همچنین اطراف آن مملو از کاغذ بود و همین موضوع نیز سبب گسترش سریع آتش شده بود. 🔹این حادثه مورد مصدوم و خسارات جانی نداشت. 🔹پس از اطفاء کامل حریق، گروهی از آتش‌نشانان برای بررسی علت حادثه اقدامات خود را آغاز خواهند کرد.
♦️ 🔹شکایت باشگاه استقلال از علی خسروی به دادسرای فرهنگ و رسانه 🔹خزعلی: به توقف لایحه امنیت زنان در مجلس یازدهم معترضیم. 🔹تقی‌پور، نماینده مجلس: تعهدات اخلاقی ایجاب می‌کند که رئیس مجلس برای نامزدی ریاست جمهوری اقدام نکند. 🔹جانشین فرمانده کل سپاه:‌ امروز جمهوری اسلامی یکی از قدرت‌های برتر دنیاست. 🔹حزب الله ۵۰ موشک به پایگاه نظامی «میرون» اسرائیل شلیک کرد.
♦️ 🔹آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: مجموع ذخایر اورانیوم غنی‌سازی شده ایران به ۳۰ برابر حد مقرر در توافق برجام رسیده است. 🔹هشدار مدیریت بحران برای وزش باد شدید در تهران 🔹روسیه اینترنت استارلینک اوکراین را قطع کرد.
♦️مجلسی‌ها حاشیه گریز باشند محمد رضا بادامچی، نماینده ادوار مجلس در با خبرفوری: 🔹مجلس دوازدهم در شرایطی شروع به کار کرد که کشور شرایط بسیار خاصی دارد. به همین دلیل لازم است، نمایندگان مجلس در قدم اول به آگاهی لازم از شرایط برسند تا بتوانند برای رفع مشکلات، راه حل‌های مناسبی برسند. 🔹یکی از معضلات مجلس یازدهم چیزی جز این نبود که حاشیه‌های زیادی را رقم زدند و به همین دلیل بخشی زیادی از انرژی شان صرف امور واهی شد؛ بنابراین نمایندگان مجلس باید حاشیه گریز باشند و حواس شان را معطوف به این کنند تا مشکلات مردم حتی المقدور کمتر شوند. 🔹دولت چهاردهم با مجلس دوازهم در یک بازه زمانی فعالیت شان را شروع می‌کنند. از آنجایی که مجلس، مجلسی اصولگرا است در صورتیکه دولت هم دولتی اصولگرا است، نمایندگان باید مراقب باشند، طوری نشود که مصلحت عمومی زیر سایه روابط و تعامل درون جناحی برود و به همین راحتی مسائل و مشکلات مردم نادیده گرفته شود.
♦️تابوت اصلی فرعون مشهور مصر شناسایی شد 🔹باستان‌شناسانی از دانشگاه «سوربون» تابوت اصلی «رامسس دوم» که به نام «رامسس کبیر» شناخته می‌شود را در مجموعه مقبره‌ای به نام «KV۷» واقع در «درّه پادشاهان» شناسایی کردند.