eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.8هزار دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
6.9هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ گیرکردن خودروی پاترول روی ریل، قطار تهران-یزد را متوقف کرد
♦️قیمت پیش‌فروش سؤالات امتحان نهایی چقدر است؟ /کانال‌ها فروشنده: دیگران، فیک هستند 🔹برخی کانال‌های فروش سؤالات امتحان نهایی، هزینه را به صورت ارز دیجیتال دریافت می‌کنند که هزینه هر درس پایه‌های دهم و یازدهم مبلغ ۲.۵ میلیون تومان معادل ۴۲ تتر و برای پایه دوازدهم نیز ۳ میلیون تومان معادل ۵۰ تتر است. 🔹هنوز امتحانات شروع نشده بود که تبلیغات کانال‌های مختلف فروش سؤالات امتحانی شروع شد و جالب اینکه برخی از این کانال‌ها بیش از ۱۰۰ هزار عضو دارد و مدعی هستند که دسترسی به سؤالات امتحان نهایی دارند. 🔹سؤالات نیز به دو مدل به داوطلبان ارایه می‌شود؛ اول اینکه شب قبل از امتحان و دوم روز امتحان در اختیار افراد پرداخت کننده پول قرار می‌گیرد. یکی از این کانال‌ها هزینه پیش‌فروش سؤالات تمام دروس را ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری کرده است. هزینه هر درس نیز ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. 🔹در بررسی تمام این کانال‌ها، آنها در پیام‌های متعددی به دانش‌آموزان و داوطلبان می‌گویند که کانال‌های دیگر فیک هستند و فقط کانال آنها فروشنده معتبر است.برخی از این کانال‌ها با ارسال تصاویری از چت‌های دانش‌آموزان و داوطلبان خرید کننده مبنی بر اینکه از آنها راضی هستند، اینگونه القا می‌کنند که همه خریداران از سؤالات پخش شده راضی هستند.نکته حائز اهمیت این است که این کانال‌ها بدون هیچ دغدغه‌ای تا پایان امتحانات دانش‌آموزان فعال هستند و به تبلیغات و فعالیت می‌پردازند./خبرآنلاین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️حمله سنگین موشکی حزب الله به الجلیل همزمان با سخنرانی نصرالله 🔹منابع لبنانی از حمله سنگینی موشکی حزب الله به الجلیل خبر داده و اعلام کردند که بیش از ۴۰ موشک از جنوب لبنان به سمت الجلیل شلیک شده است. 🔹این حملات باعث وحشت شهرک نشین های صهیونیست شد.
♦️پیکه تحت پیگرد قرار گرفت 🔹جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا به اتهام فساد در اتحادیه فوتبال اسپانیا در دوران ریاست لوئیس روبیالس تحت بازجویی قرار گرفت. 🔹دادگاه در حال بررسی پیامدهایی در مورد کمیسیون‌هایی است که شرکت پیکه، کاسموس، برای انتقال سوپرکاپ اسپانیا به عربستان سعودی دریافت کرده است./ایسنا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️پیام اسیر صهیونیست از غزه: سرنوشت ما را به دست نتانیاهو نسپارید اسیر زن صهیونیست در نوار غزه در ویدئو منتشر شده توسط گردان‌های «شهید عزالدین القسام»: 🔹من ۲۳۷ روز است که در اسارت گردان‌های القسام هستم و نمی‌دانم تا چه زمانی در اینجا خواهم ماند. 🔹هزاران زن و مرد بیرون بیایید و خیابان‌ها تل‌آویو را قفل کنید و تا زمانی که ما به خانه‌مان باز نگشته‌ایم شما نیز به خانه‌هایتان بازنگردید. 🔹سرنوشت ما اسرا را به دستان نتانیاهو و کابینه جنگ نسپارید، ما را نجات دهید. 🔹زمان در حال تمام شدن است و ما نمی‌خواهیم در اینجا (غزه) بمیریم.
♦️انفجار در کابل 🔹منابع خبری گزارش می‌دهند؛ انفجاری نسبتا قوی در منطقه خیرخانه کابل رخ داده است. 🔹براساس گزارش‌های اولیه، تاکنون از تلفات و ماهیت این انفجار جزئیاتی منتشر نشده است.
♦️حادثه رانندگی در محور شهرکرد- شلمزار سه کشته برجا گذاشت مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری: 🔹برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پژو و پیکان در محور شهرکرد به شلمزار، باعث جان باختن سه نفر شد.
برای ۲۸.۳ درصد مخاطبان جناح سیاسی نامزدهای انتخاباتی تفاوتی ندارد! 🔹در این نظرسنجی ۸۷,۰۲۳ نفر شرکت کردند که ۲۸.۴ درصد سهم‌ مخاطبان تلگرام و ۷۱.۶ درصد سهم مخاطبان روبیکا بوده است. 🔹۲۱.۱ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی، درصورت شرکت در انتخابات به نامزدهای جناح سیاسی اصول‌گرا و ۱۷.۳ درصد به نامزدهای مورد حمایت عدالت‌خواهان رأی خواهند داد. 🔹۱۶.۳ درصد مخاطبان در صورت شرکت در انتخابات به نامزدهای مورد حمایت اصلاح‌طلبان رأی خواهند داد و تنها ۴.۲ درصد به کاندیداهای اعتدال‌گرا رأی می‌دهند. 🔹در انتخابات اخیر، شاهد کاهش محبوبیت دو جناح سنتی سیاسی در ایران، یعنی اصولگرایان و اصلاح‌طلبان، بوده‌ایم. 🔹مردم ایران به‌طور فزاینده‌ای به دنبال نامزدها و جریان‌هایی هستند که فارغ از گرایش‌های سیاسی سنتی، بر حل مشکلات معیشتی و زندگی روزمره تمرکز دارند.
♦️هشدار احتمال اعتصاب بازیکنان حرفه‌ای فوتبال 🔹اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای انگلیس (PFA) به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در مورد اعتصاب احتمالی بازیکنان به دلیل برنامه سنگین بازی‌ها هشدار داد. 🔹«ماهتا مولانگو» مدیر اجرایی PFA: بازیکنان آماده اعتصاب هستند. آنها میلیونر هستند، اما حتی زمانی برای خرج کردن پول ندارند. 🔹اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای انگلیس (PFA) اشاره می‌کند که «جود بلینگهام» بازیکن رئال مادرید، ۱۸ هزار و ۴۸۶ دقیقه پیش از تولد ۲۱ سالگی‌اش بازی می‌کرد، در حالی که دیوید بکام ۳۹۲۹ دقیقه در همان سن بازی کردند.
♦️ 🔹ایران تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه برخی مقامات و نهادهای ایرانی را محکوم کرد. 🔹شهروندان ایرانی‌ رتبه چهارم دارندگان مجوز اقامت در ترکیه را در بین سایر اتباع خارجی دارند. 🔹بایدن: اسرائیل پیشنهادی برای آتش‌بس ارائه کرد. 🔹حزب‌الله از هدف قرار دادن سایت نظامی رمثا در تپه‌های کفرشوبای اشغالی لبنان با موشک خبر داد.
♦️توییت مدیرعامل شرکت واحد درباره خدمات رسانی در سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره)
❗️خبری فوق العاده برای دیابتی ها❗️ 🌹دیابتیهای عزیزم.... 🚫اگر شما هم آرزوی دیدن قندخون پایین ۱۰۰ رو دارید و باور درمان شدنتون سخته با ما همراه باشید تا به آرزوت برسی ✅بهبود مشکلات بهداشتی آقایان و بانوان ✅کبد چرب،فشارخون،دیابت، دارای رضایتمندی زیاد و اعتبار بالا 😍🍀 لینک کانال کلینیک خانوم دکتر شیری👇👇👇 ‏https://eitaa.com/joinchat/583926516C633083eca5
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام کاظم(ع): هر كه به دوستان و خانواده‌اش نیكی و احسان كند، عمرش طولانی خواهد شد. امروز شنبه ۱۲ خرداد ماه ۲۳ ذی‌القعده ۱۴۴۵ ۱ ژوئن  ۲۰۲۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️اعلام لیست تیم ملی فوتبال بعد از پایان لیگ 🔹سخنگوی فدراسیون فوتبال: فرداشب بعد از پایان مسابقات لیگ برتر، لیست تیم ملی اعلام می‌شود.
♦️ 🔹رهبر انقلاب به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی ره در حرم ایشان سخنرانی می‌کنند. 🔹محمد رمضانی ورزشکار کشتی پهلوانی ۳ سال از فعالیت در تمامی حوزه های ورزش محروم شد. 🔹طحان نظیف: انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری را در ۸ تیرماه نخواهیم داشت.
تست شخصیت شناسی/ کدام یک از بچه ها در این تصویر کم عقل و بی احتیاط‌تر به نظر می‌رسد؟ 🔹تست روانشناسی تصویری مجموعه عکسها و تصاویری است که بیشتر از آن برای تحلیل شخصیت یا شخصیت شناسی استفاده می شود. بنابراین این تست ها به عنوان تست های شخصیت شناسی تصویری نیز معروف هستند. تفسیر این تست را بخوانید👇 khabarfoori.com/fa/tiny/news-3075364
♦️جلیلی در شبکه‌های اجتماعی خارجی حساب کاربری ندارد 🔹صفحات رسمی جلیلی فقط سایت وی و کانال‌های دارای تیک آبی در پیام‌رسان‌های داخلی است و سایر صفحات به اسم وی، فقط صفحات هواداری است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️پیش‌بینی اسطوره‌های فوتبال از بازی دورتموند-رئال مادرید 🔹امشب دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های رئال مادرید و دورتموند ساعت ۲۲.۳۰ در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد.
یک فرمانده نیروی قدس سپاه درگذشت 🔹سردار وجیه‌الله مرادی از فرماندهان نیروی قدس سپاه و هم‌رزم شهید سلیمانی درگذشت. /روزنامه جمهوری اسلامی
♦️قیمت جدید کوییک پلاس اتوماتیک اعلام شد 🔹به دنبال اعمال ارتقاء استانداردهای خودرویی قیمت جدید کوییک پلاس اتوماتیک ویژه خردادماه ۱۴۰۳ اعلام شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️بیش از ۵۰ هکتار از جنگل‌ها و مراتع منطقه شلالدون باشت طعمه حریق شد